Мнения: 2
Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 12:03 pm
Местоположение: София - варна :) този маршрут ме кефи
Някой може ли да каже нещо за двигателите, окачването и някои конструктивни елементи на ЕМВ 32 и 33?
във вените ми тече ток 27 000 волта

Администратор
Добре дошъл,
по принцип мога да ти предложа една книга, в която са дадени по - важните технически данни на ЕМВ32, заедно с описание на електрическите вериги, разположението на шкафовете с оборудване и други. В книгата са поместени и често срещани повреди по ЕМВ и начини за отстраняването им. Ето ти ICQ: 336330852 - приши ми на него и ще се разбереме стига да си от София.
по принцип мога да ти предложа една книга, в която са дадени по - важните технически данни на ЕМВ32, заедно с описание на електрическите вериги, разположението на шкафовете с оборудване и други. В книгата са поместени и често срещани повреди по ЕМВ и начини за отстраняването им. Ето ти ICQ: 336330852 - приши ми на него и ще се разбереме стига да си от София.
64.19

В книгата на Д. Деянов "Тракционният ПС на БДЖ" за ЕМВ е даден показателя "техническа скорост в ръководещо нагорнище" . Може ли някой да ми разясни кое е ръководещо нагорнище и има ли то общо с меродавно надолнище използвано в определянето на СП.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

За любителите на ЕМВ 32-ра серия предлагам на вниманието им 3-D чертежи + характеристики на спирачни, шунтови и пускови резистори.
Резистори 1С.005.1 - 1С.012. Вид 1
Резистори 1С.005.1 - 1С.012. Вид 2
Резистори 1С.005.1 - 1С.012. Вид 1
Резистори 1С.005.1 - 1С.012. Вид 2

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори