

Глобален модератор
И нима всичко свърши до тук!. Някой знае ли нещо за тях, каква е съдбата им от както влезнаха???. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Вчера успях да посетя двата локомотива, намиращи се на охранявано място край София и да се запозная с особеностите им отблизо. Направил съм много снимки, които поетапно ще кача в railwaymodeling.com, от където ще можете да ги видите. Нека кажа накратко за локомотивите. Произведени са 1973 г., четириосни локомотиви за скорост 175 км/час. Предназначени са за универсална служба. Локомотивите имат един бутален компресор, разположен под рамата на коша, където се разполагат още ЗУ на АБ и спомагателният компресор. Главните въздушни резервоари са от неръждаема стомана, което спомага за чистотата на произведения въздух. Управлението на локомотива е полуавтоматизирано. Регулирането на напрежението на ТД става на първичната страна на главния трансформатор чрез 38 степенен автотрансформаторен превключвател, задвижван от постояннотоков електродвигател, подобно на серия 46. Спирачната система е Уестингхауз с автоматични кранмашинисти за влаковата спирачка.
Ето и снимки:
ОТВЪН
ПУЛТ
МАШИННО ПОМЕЩЕНИЕ
Ето и снимки:
ОТВЪН
ПУЛТ
МАШИННО ПОМЕЩЕНИЕ
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Администратор
Още снимки по темата:
Локомотива отвън
Талига
Кабина
Поглед към пулта на машиниста
Ампермери
Ключове на пулта
Кранмашинист
Кранмашиниста при махнат капак на пулта
Пожарогасителна и известителна инсталация в кабината
Поглед в коридора към машинното
Оперативен шкаф
Сигнализация защити и ключ на АБ
Токоизправителен мост
Спирачно - тягов превключвател
Задвижване на АТП
Указатели за положението на АТП
Контакторен блок на АТП
Главен трансформатор и маслена помпа
Фабрична табелка на главния трансформатор
Главен въздушен прекъсвач
Пантограф
Главен компресор
Спомагателен компресор
Локомотива отвън
Талига
Кабина
Поглед към пулта на машиниста
Ампермери
Ключове на пулта
Кранмашинист
Кранмашиниста при махнат капак на пулта
Пожарогасителна и известителна инсталация в кабината
Поглед в коридора към машинното
Оперативен шкаф
Сигнализация защити и ключ на АБ
Токоизправителен мост
Спирачно - тягов превключвател
Задвижване на АТП
Указатели за положението на АТП
Контакторен блок на АТП
Главен трансформатор и маслена помпа
Фабрична табелка на главния трансформатор
Главен въздушен прекъсвач
Пантограф
Главен компресор
Спомагателен компресор
64.19
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Каретката е променена, а въздухът за пантографа не минава точно през самата каретка. Има специална тръбичка, която при счупване се къса и пантографа пада. Втори пантограф няма да се постави, тъй като трябва да се махне оборудването на пожарогасителната инсталация, а тя от своя страна е изпълнена много прецизно и се реши да остане. Дюзите за гасене на пожар са подведени на най - опасните места и определено могат да предотвратят големи щети при евентуален пожар.
64.19

Администратор
Информация
Модератори