Мнения: 1
Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 9:41 pm
Местоположение: PERNIK

Мнение от amazing »

заради тези две, незнам как да ги нарека.... кочини, машинния диспечър ни се обажда и почва да ни заплашва, защото пък ние с колегата отказахме да ги возим до илиянци от източния район!!!!
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
И нима всичко свърши до тук!. Някой знае ли нещо за тях, каква е съдбата им от както влезнаха???. :cry:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

До колкото аз знам седят някъде около Сф ама незнам защо не ги пускат
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
ы

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера успях да посетя двата локомотива, намиращи се на охранявано място край София и да се запозная с особеностите им отблизо. Направил съм много снимки, които поетапно ще кача в railwaymodeling.com, от където ще можете да ги видите. Нека кажа накратко за локомотивите. Произведени са 1973 г., четириосни локомотиви за скорост 175 км/час. Предназначени са за универсална служба. Локомотивите имат един бутален компресор, разположен под рамата на коша, където се разполагат още ЗУ на АБ и спомагателният компресор. Главните въздушни резервоари са от неръждаема стомана, което спомага за чистотата на произведения въздух. Управлението на локомотива е полуавтоматизирано. Регулирането на напрежението на ТД става на първичната страна на главния трансформатор чрез 38 степенен автотрансформаторен превключвател, задвижван от постояннотоков електродвигател, подобно на серия 46. Спирачната система е Уестингхауз с автоматични кранмашинисти за влаковата спирачка.

Ето и снимки:
ОТВЪН
ПУЛТ
МАШИННО ПОМЕЩЕНИЕ
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Някой да знае причините,поради които все още локомотивите не са в пуснати в движение :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На локомотивите се извършва необходимата профилактика и се монтират бордова радиостанция MESA - 2002 и скоростомерна инсталация HASLER. След като се направят и пробите+сертификация от НИИТ, ще видим двете "англичанки" да препускат по 3-та линия.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

Днес локомотивът е бил изкаран на Илиянци. Чух, че май ще му слагат още един пантограф :wink:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Дали ще останат с англииските п-фи или ще сложат други ?
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Мнение от igorhinov »

Засега остават с английските. Доста са добри и нямат нужда от смяна.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

А дали ще понесат нашата контактна мрежа ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:А дали ще понесат нашата контактна мрежа ?
Сложени са им наши каретки. Пантографа иначе няма проблем с мрежата.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Неможе да са с наши каретки понеже въздуха за пантографа минава през каретката. Като изрониш графит и да пада пантографа. Разбрах, ченямало даслагат втори п-ф понеже трябваломного да се преправя.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Каретката е променена, а въздухът за пантографа не минава точно през самата каретка. Има специална тръбичка, която при счупване се къса и пантографа пада. Втори пантограф няма да се постави, тъй като трябва да се махне оборудването на пожарогасителната инсталация, а тя от своя страна е изпълнена много прецизно и се реши да остане. Дюзите за гасене на пожар са подведени на най - опасните места и определено могат да предотвратят големи щети при евентуален пожар.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Онзи ден 14.06.2007 г. локомотив БЖК 87 019 беше излязъл на проби и в 12:10 се установи на гара София, идвайки от Подуяне. Ето снимки:

Изображение

Изображение
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация