Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Поради нарушения трафик от 3621 и съотвените обвръзки следните влакове закъсняват:
3621-60 мин до Дъбово,крайна гара Бс 50 мин/з.
40104-55 мин/з.
2611-50мин/з
2610-45 мин/з
40105-15 мин/з
8602-5min/z
3621-60 мин до Дъбово,крайна гара Бс 50 мин/з.
40104-55 мин/з.
2611-50мин/з
2610-45 мин/з
40105-15 мин/з
8602-5min/z
Последно промяна от 43.309 на Съб Май 26, 2007 9:33 pm, променено общо 1 път.

Ето оперативна информация за днес 26-ти май:ПВ20101/КПВ20232 се обслужи от ЕМВ 32 111.7 + 32 112.5 От гара Червен бряг КПВ20232 замина с 1 мин закъснение-в 9:49-9:48 по разписание).На РП Карлуково 20232 беше с 5 мин закъснение понеже едва се клатушкаше от Чб.КПВ20234 пристигна на РП Карлуково в 17:52.Влакът беше в състав с общо 3 вагона като всичките бяха червено-бели,без графити.1 беше 40 серия 2 класа,1 вагон 40 серия 1 класа и 1 вагон 50 серия 2 класа.Начело на КПВ20234 днес беше лачената МЕЗДРЕНСКА 45 177.3 на която забелязах,че табелките МЕЗДРА са боядисани в синьо.КПВ20234 замина от РП Карлуково в 17:53(навреме).ПВ20111 пристигна на РП Карлуково в 18:06.Влакът беше в състав с общо 5 вагона като всичките бяха горнооряховски и без графити.1 беше червено-бял фургон 57 серия и 4 вагона 2 класа 17 серия безкупейни сини.Чистотата във вагоните е на високо ниво(все пак са горнооряховски,а цвета на седалките е кафяв).Начело на ПВ20111 днес беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 160.9 На гара Червен бряг ПВ20111 беше навреме(18:17).БВ2612 пристигна на гара Червен бряг в 18:21(навреме).Влакът беше в състав с общо 5 вагона като всичките бяха червено-бели и без графити.3 бяха 50 серия 2 класа,1 вагон 1 класа 40 серия и 1 вагон 40 серия 1/2 класа.Начело на БВ2612 днес беше ВАРНЕНСКАТА 44088.3 Забелязах нещо странно при 44088.3 ...на контактната мрежа в гара Червен бряг има т.н."паяци"и локомотивите свалят пантографите преди паяка разположен на контактната мрежа на път 2 при влизане на влак от Варна за София за някой от коловозите.И машинистите караха на 2-ри пантограф(задния)и като наближиха паяка свалиха пантографа.Като го минаха вдигнаха 1-ви пантограф(предния)и след няколко секунди вдигнаха и задния.Чак като спря влака машинистите свалиха 1-ви пантограф и си оставиха 2-ри.Сигурно машинистите по погрешка са вдигнали 1-ви,после са вдигнали и 2-ри и после са свалили 1-ви.
Първо... 1-ви пантограф може и да се падне заден (1-ви е пантографа над 1-ва кабина).Nikss написа:Забелязах нещо странно при 44088.3 ...на контактната мрежа в гара Червен бряг има т.н."паяци"и локомотивите свалят пантографите преди паяка разположен на контактната мрежа на път 2 при влизане на влак от Варна за София за някой от коловозите.И машинистите караха на 2-ри пантограф(задния)и като наближиха паяка свалиха пантографа.Като го минаха вдигнаха 1-ви пантограф(предния)и след няколко секунди вдигнаха и задния.Чак като спря влака машинистите свалиха 1-ви пантограф и си оставиха 2-ри.Сигурно машинистите по погрешка са вдигнали 1-ви,после са вдигнали и 2-ри и после са свалили 1-ви.
За грешка с пантографите не мисля че може да се говори. Ключовете за двата пантографа са достатъчно различни, за да се объркат, вероятно нарочно е направено това с пантографите. В случая една възможна причина е, че предния пантограф може да се вдигне по-бързо, защото първи преминава паяка, въпреки че при 30-40км/ч това не е от особено значение. То и това сваляне на всеки паяк е с много съмнителна полза. Има хора които изобщо не свалят на никакви паяци.

Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
БВ 8614-44 135
БВ 8615-46 229
УБВ 1601-44 132
БВ 1622-43 309
ПВ 10147-07 020
ПВ 10113-32 141/142
ПВ 10146-10 011/012+10 007/008
ПВ 82231-32 154/153
ПВ 19224-32 061/062
ПВ 18207-10 009/010
ПВ 81205-10 025/026
БВ 8615-46 229
УБВ 1601-44 132
БВ 1622-43 309
ПВ 10147-07 020
ПВ 10113-32 141/142
ПВ 10146-10 011/012+10 007/008
ПВ 82231-32 154/153
ПВ 19224-32 061/062
ПВ 18207-10 009/010
ПВ 81205-10 025/026
Последно промяна от 44 058 на Нед Май 27, 2007 6:02 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

44 058 написа:БВ 8614-44 135
БВ 8615-44 229
УБВ 1601-44 132
БВ 1622-43 309
ПВ 10147-07 020
ПВ 10113-32 141/142
ПВ 10146-10 011/012+10 007/008
ПВ 82231-32 154/153
ПВ 19224-32 061/062
ПВ 18207-10 009/010
ПВ 81205-10 025/026
за пръв път чувам,че има машина 44 229...ако си сбъркал в бързината те разбирам,че си искал да кажеш 46 229.1
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Разбрах от познати пътували в този влак,че пияни абитуриенти са счупили два прозореца.Съответно без мерки за проявилите се пияници.lz1tee написа:На 26.05.2007 се назначава 8691 По-Бс за извозване на абитюренти.
Влака тръгва в 00.20 ч. в Бс пристига към 4.55. Връщане на състава с 8610 като увеличение.

Ето оперативна информация за днес 27-ми май:БВ2613 пристигна на гара Червен бряг в 15:42(навреме).Влакът беше в състав с общо 6 вагона като всичките бяха без графити.3 бяха 2 класа 74 серия,1 вагон 1 класа 40 серия,1 син кокошарник 47 серия и 1 вагон 2 класа 50 серия.Начело на БВ2613 днес беше 45 156.7 Влакът замина от гара Червен бряг в 15:43(навреме).
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Аз разбрах следното.Вагоните са били 4 от серия 47,пловдивски (от коя дупка са ги измъкнали не знам) абитуриентите са били мъртво пияни и влакът е пристигнал в Бургас след 5:20.Повече подробности не зная,не разбрах дори и номера на локомотива и дали тази машина се е върнала в ПО като втора на 8610.Labros написа:Разбрах от познати пътували в този влак,че пияни абитуриенти са счупили два прозореца.Съответно без мерки за проявилите се пияници.lz1tee написа:На 26.05.2007 се назначава 8691 По-Бс за извозване на абитюренти.
Влака тръгва в 00.20 ч. в Бс пристига към 4.55. Връщане на състава с 8610 като увеличение.
Информация
Модератори