Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Мнение от igorhinov »

По повод неотразените изменения съм убеден, че такива има. Добрата новина е, че веригите не са толкова сложни и смятам, че не е никакъв проблем да се прозвънят.
Наистина от І - ви модул се долавя механичен шум. Нищо чудно да е разхлабена перка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

igorhinov написа:Наистина от І - ви модул се долавя механичен шум. Нищо чудно да е разхлабена перка.
Да, или е разхлабена перка или някой лагер си е заминал, но се надявам да не е фатално и скоро 40-1020-7 да запее. Относно схемите, не са сложни, но като не се знае кой къде какво е пипал е много кофти и изисква доста работа. Аз ще помогна с каквото може, но поне да се знае, че ще се оправи. Този, който е експлоатирал 40-1020-7 хич не я е пазил.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
БЖК

Мнение от choveka_vlak »

Днес сутринта, снимах 1013 на БЖК в депо Пловдив, но в бързината за да не Ви бавя в инфото, ще Ви предложа снимка на 06-цата, защото 13-ската още не съм я свалил, моля да ме извините, но локомотивите са модернизирани!!!,Изображение, забелязах те ли разликите?....
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

аз поне забелязвам само прожектора и климатиците сложени отгоре
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
БЖК

Мнение от choveka_vlak »

Има още съществени разлики Колега, гледай!,!,!, :D
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Ето снимка от днес, Изображение, съжалявам за качесвото но всекимо според джоба!,.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ляв пулт.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Благодаря, колега!!!, набито, или "информирано"- око :D :thumbleft:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm
Лок 40-000 на БЖК

Мнение от igorhinov »

Вярно, модернизирани са. 40.1013 е с 5 инвертора. Системата за управление е компютърна ICOL - 5 на SOFTRONIC Craiova. Запазен е превключвателят на степени, но управлението на сервомотора и набирането и свалянето на позиции е електронизирано, като са премахнати всички блок - контакти с изключение на два. Групите вентилация са както на 46.200 т.е. в авариен режим двете талиги са на 50% вентилация. Тяговите двигатели се изолират един по един от кабините, а не от машинното. Има функция за измерване на изолационното съпротивление на отделните вериги.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, значи и 40-1013 е като 40-0817. Между другото ще вмъкна, че тези локомотиви с левия пулт(40-1001 и 40-1013) са закупени от GFR на старо от Сърбия и са модернизирани. Някъде имаше снимки на партида от 5 сръбски локомотива серия 461 как заминава за Румъния. И 5-те машини бяха в окаяно състояние, но явно румънеца добре се е справил.
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Мнение от igorhinov »

Не. 40.0817 е с един инвертор и запазена трифазна система, но с по-модерно изпълнение. Компютърната система е ICOL -1. 40.1013 е като 40.1001.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Понеже огледах локомотива на БЖК под номер 40 01817-3 искам да попитам нещо.За какво са монтирани допълнително фарове до буферите?Не му стигат 2-та нормални,че и двата горе,ами са поставени и още една двойка. :shock:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ще ти кажа от личен опит, че най - долните фарове светят по - добре от прожекторите. Като цяло иначе машината е много послушна и върви яко!
64.19
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Мнение от igorhinov »

Водят се фарове за мъгла.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

igorhinov написа:Водят се фарове за мъгла.
Предполагах, че може да са с тази цел. Въобще 0817 е супер готина машина.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация