
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Администратор
Да, или е разхлабена перка или някой лагер си е заминал, но се надявам да не е фатално и скоро 40-1020-7 да запее. Относно схемите, не са сложни, но като не се знае кой къде какво е пипал е много кофти и изисква доста работа. Аз ще помогна с каквото може, но поне да се знае, че ще се оправи. Този, който е експлоатирал 40-1020-7 хич не я е пазил.igorhinov написа:Наистина от І - ви модул се долавя механичен шум. Нищо чудно да е разхлабена перка.
64.19

Глобален модератор
Днес сутринта, снимах 1013 на БЖК в депо Пловдив, но в бързината за да не Ви бавя в инфото, ще Ви предложа снимка на 06-цата, защото 13-ската още не съм я свалил, моля да ме извините, но локомотивите са модернизирани!!!,
, забелязах те ли разликите?....

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Има още съществени разлики Колега, гледай!,!,!, 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Ето снимка от днес,
, съжалявам за качесвото но всекимо според джоба!,.

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Благодаря, колега!!!, набито, или "информирано"- око



В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm
Вярно, модернизирани са. 40.1013 е с 5 инвертора. Системата за управление е компютърна ICOL - 5 на SOFTRONIC Craiova. Запазен е превключвателят на степени, но управлението на сервомотора и набирането и свалянето на позиции е електронизирано, като са премахнати всички блок - контакти с изключение на два. Групите вентилация са както на 46.200 т.е. в авариен режим двете талиги са на 50% вентилация. Тяговите двигатели се изолират един по един от кабините, а не от машинното. Има функция за измерване на изолационното съпротивление на отделните вериги.

Администратор
Да, значи и 40-1013 е като 40-0817. Между другото ще вмъкна, че тези локомотиви с левия пулт(40-1001 и 40-1013) са закупени от GFR на старо от Сърбия и са модернизирани. Някъде имаше снимки на партида от 5 сръбски локомотива серия 461 как заминава за Румъния. И 5-те машини бяха в окаяно състояние, но явно румънеца добре се е справил.

Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm
Понеже огледах локомотива на БЖК под номер 40 01817-3 искам да попитам нещо.За какво са монтирани допълнително фарове до буферите?Не му стигат 2-та нормални,че и двата горе,ами са поставени и още една двойка. 


Администратор

Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Администратор
Информация
Модератори