Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

pavel написа:..и сетне пак в Кончар за повторна модернизация, респективно мангизи за гушата на Иордан Василев.
Абе те да тръгнат машините...
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Някой да знае какво става с 46 001?Доколкото знам май седи и чака модернизация.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Някой да знае какво става с 46 001?Доколкото знам май седи и чака модернизация.
Всичко, което е останало от 46 001 е един гол кош дори без собствени талиги. Каква модернизация може да му се направи не виждам. Няма на какви талиги да го качат!
64.19
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Прекрасно е да се дават 46 200 на Пловдив и Бургас но нека от там дойдат ерки или файтъри в София. Май отново опираме до начина по който се ръководи депо София вкл. и районните депа Мездра и Дупница. Колкото и парадоксално да звучи техните нужди за машини се задоволяват с предимство и по спешност се командироват и без това малкото софийски машини там.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В БС са почнали да възтановяват 46204. 46219 е подготвена за боядисване. 46231 е в бояджийното и е боядисана. Упорито се чува, че след 231 ще се спре модернизацията за неопределен период поради липса на пари. 46229 е в депо ПО с изпочупени клучове за изолиране на ТД.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

221 все още е в Подуяне.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

221 чака да оправят струга, понеже имала подбити реборди.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46234 на гара Волуяк:
http://lok44.hit.bg/DSC05764a.JPG
Това са новите странични прозорци. Лично на мен по ми харесват старите прозорци с ръчката.
http://lok44.hit.bg/DSC05786a.JPG
http://lok44.hit.bg/DSC05788a.JPG
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да по - хубави са и по - плътни!

Дай снимки и на пултовете :)
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Браво ! Значи продължава практиката да се изтегли 46 от 8602 за Сф през нощта.Мисля, че ще довършат 231 и 203 преди да сложат малко пауза за следващите.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Не са по добри понеже като се наложи да вдигаш джама трябва да ставаш а с тотмана на 462 е доста неудобно. Отделно за какво слагат стъклопакет на тези прозорци като другите са единични. С две думи старите са си по хубави. Аз разбрах, че след 231 ще спрат временно. 203 нямало сега да я правят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, правилно си разбрал, че след модернизацията на 231 ще спрат за известно време, но работа ще имат. Иначе снимки на пулта на 234 има ли :?: :wink:
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Пулта е същия като на 221. Имам само на дисплея снимки. На пулта не съобразих да направя. Лок е с р-р за 130 км.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Пулта е същия като на 221. Имам само на дисплея снимки. На пулта не съобразих да направя. Лок е с р-р за 130 км.
Ще се радвам да пуснеш качествена снимка на въпросния "нов тип" пултове като на 211, 221 и т.н. Иначе 234 е с румънски редуктори, но поне знаеме, че няма да е "скопят" на 110 км/час.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Това са на 46238. Същите са на 221 и 234.
http://lok44.hit.bg/DSC05187a.JPG
http://lok44.hit.bg/DSC05189a.JPG
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация