Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес на 43517 се е изкубнала едната тяга от пакета с талерчати пружини. В депо ПД умуваха какво да я правят.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Labros написа:Ами с тия хора начело,които гледат как да досъсипят и скапат всичко...Почти всички 43-ки са оставени на самотек.Цяло чудо е,че все още вървят.
Аиде стига с "тея хора на чело" да се оправдаваме! Те са едни и същи и за депо ГО и за Русе и за Варна....
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Зависи си от манталитета на хората във всяко едно място.При нас като не се гледа с грижовно око на 43-00-ките,какво да правим.Ако ГО имаха 435XX-X,щеше да свети.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

07,тука никой не се оправдава.Просто се прави констатация /за кой ли път.И естествено може да ставам нагъл,ама е така/.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Labros - че на тея отгоре не им дреме за железницата го знаем всички и почти всеки ден се натъкваме на примери за това.... Но в някои депа са доказали че въпреки "тея от горе" могат (или поне добре имитират че могат)...... :idea: Защо и другите да не могат...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В Русе и ГО добре се поддържат локомотивите. Факт е, че на всички горнооряховски 44 и 45 им работи безотказно реостата, както и на доста русенски. В Русе дори ел. скоростомерите на 44 работят, което в други депа го няма. Който иска намира начин да пази и поддържа, който не иска, ако ще сума пари да му се дадат пак ще си е мурдер и мърляч.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно това ме изненада и мен.Защо след като заплатата на едни и същи длъжности в различните депа горе долу е една и съща,на едни места се стараят,на други не?Нека не говорим за парична мотивация,понеже тя тук няма място.След като се взема почти еднакво трудово възнаграждение,защо едни си казват,че за тези пари не си заслужава да се полагат определени грижи,а други забравят неволите и напук на всичко работят с пределни усилия?
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

...
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Не без значение, е и традицията предавана от бащи на синове, особено ако се предаде обичта към локомотивите!. :)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:
Tramway написа:Напротив, от голямо значение е. Затова нямаме една свястна машина.
Трябва да пробваш русенска. Те са по-читави и от ГО.
Пробвал съм русенски моми - много са читави, дано и машините са им такива, още не съм ги яхал. Същото е съотношението и в Сф - и едните и другите са един дол дренки. За ГО обаче това не важи - машините хубави, ама момите... В По пък обратно - мацки супер, машини... да не споменавам.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Лошто е че сега всички се оправдават с ниските заплати, но ако се повишат, качеството на поддръжка едва ли ще се вдигне..... Трябва да се гледа малко и в бъдещето освен увеличението на заплатите - да се стимулира и ученето в специализираните учебни заведения
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

lok43r написа:Защото мотивацията в различните депа е специфична предвид различното търсене и предлагане на работна ръка в отделните градове. Естествено мотивацията в депата от големите градове е по-малка тъй като средната заплата на трудовия пазар там е доста по-висока от предлаганата в БДЖ.
07 написа:Лошто е че сега всички се оправдават с ниските заплати, но ако се повишат, качеството на поддръжка едва ли ще се вдигне..... Трябва да се гледа малко и в бъдещето освен увеличението на заплатите - да се стимулира и ученето в специализираните учебни заведения
И едното и другото е вярно, но много важна е и традицията, а тя влияе на начина на мислене, т.е. професията трябва да ти е в душата. В ГО например нито получават повече от другаде, нито пращи от висши специалисти. Обаче качеството на работата е на доста по-високо ниво защото хората (или повечето от тях) са железничари по наследство и по душа. От близо 120 години там е железопътния център на България и около 30% от населението от поколения работи в железницата.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

lok45111 написа:В Русе и ГО добре се поддържат локомотивите. Факт е, че на всички горнооряховски 44 и 45 им работи безотказно реостата
Чак на всички не, но на повечето им работи.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Хе хе хе!!!, Гоподин трамвая се преплакна!!!, кеф!, кеф!, кеф!, пак надви и подчерта!. Северняшко мислене!-това е!. :D :D :D
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Горна си е Горна и при дизелите и при електровозите МОГАТ ГО ХОРАТА!!!, но чак пък такова подчертаване!.... :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация