
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Днес на 43517 се е изкубнала едната тяга от пакета с талерчати пружини. В депо ПД умуваха какво да я правят.
Последно промяна от 44142 на Вто Май 15, 2007 9:11 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
В Русе и ГО добре се поддържат локомотивите. Факт е, че на всички горнооряховски 44 и 45 им работи безотказно реостата, както и на доста русенски. В Русе дори ел. скоростомерите на 44 работят, което в други депа го няма. Който иска намира начин да пази и поддържа, който не иска, ако ще сума пари да му се дадат пак ще си е мурдер и мърляч.
64.19
Точно това ме изненада и мен.Защо след като заплатата на едни и същи длъжности в различните депа горе долу е една и съща,на едни места се стараят,на други не?Нека не говорим за парична мотивация,понеже тя тук няма място.След като се взема почти еднакво трудово възнаграждение,защо едни си казват,че за тези пари не си заслужава да се полагат определени грижи,а други забравят неволите и напук на всичко работят с пределни усилия?
Последно промяна от VESO на Сря Май 16, 2007 9:42 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
...
Последно промяна от lok43r на Чет Май 06, 2010 8:55 pm, променено общо 1 път.

Глобален модератор
Не без значение, е и традицията предавана от бащи на синове, особено ако се предаде обичта към локомотивите!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Пробвал съм русенски моми - много са читави, дано и машините са им такива, още не съм ги яхал. Същото е съотношението и в Сф - и едните и другите са един дол дренки. За ГО обаче това не важи - машините хубави, ама момите... В По пък обратно - мацки супер, машини... да не споменавам.bdz46 написа:Трябва да пробваш русенска. Те са по-читави и от ГО.Tramway написа:Напротив, от голямо значение е. Затова нямаме една свястна машина.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
lok43r написа:Защото мотивацията в различните депа е специфична предвид различното търсене и предлагане на работна ръка в отделните градове. Естествено мотивацията в депата от големите градове е по-малка тъй като средната заплата на трудовия пазар там е доста по-висока от предлаганата в БДЖ.
И едното и другото е вярно, но много важна е и традицията, а тя влияе на начина на мислене, т.е. професията трябва да ти е в душата. В ГО например нито получават повече от другаде, нито пращи от висши специалисти. Обаче качеството на работата е на доста по-високо ниво защото хората (или повечето от тях) са железничари по наследство и по душа. От близо 120 години там е железопътния център на България и около 30% от населението от поколения работи в железницата.07 написа:Лошто е че сега всички се оправдават с ниските заплати, но ако се повишат, качеството на поддръжка едва ли ще се вдигне..... Трябва да се гледа малко и в бъдещето освен увеличението на заплатите - да се стимулира и ученето в специализираните учебни заведения

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Глобален модератор
Хе хе хе!!!, Гоподин трамвая се преплакна!!!, кеф!, кеф!, кеф!, пак надви и подчерта!. Северняшко мислене!-това е!.




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Горна си е Горна и при дизелите и при електровозите МОГАТ ГО ХОРАТА!!!, но чак пък такова подчертаване!.... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори