Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Aaaaa.Ясно.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:Максималната скорост на локомотиви серия 44 е 130км/ч и нито км повече. Вижте, че на стената пише 130км/ч. Котвичката на хаслера е една триъгълна ламаринка и всеки може да я премести където си поиска.
То и на хаслера ( :lol: :lol: ) в моята кола пише 220, ама не става... Бях си сложил една бронзова табелка "Най-голема бързина 75 клм. въ часъ" ама беше много тежка, отлепи се и щеше да ми спраска тиквата.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Tramway написа:
07 написа:Ехаааааа, някои се престарал! И сега ако хипотетично има път и вагони за 140 и машиниста кара с толкова какво става когато лентата отиде на "преглед" :twisted: :?: :twisted:
Дупе да му е яко, ако лентата се гледа в ГО....
И в Бс не си поплюват :twisted:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вчера на гара София забелязах една интересна двойна тяга и реших да я заснема - 55 050 и 45 162, като 55-цата беше отпред. :)
http://bgphoto.net/photos/17386/o633134650659687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633134650693437500.jpg
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

Изображение

ЛТВ на гара Враца :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Изображение
Изображение
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Хаха. Доста подвеждаща табела. :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

rexkos написа:Хаха. Доста подвеждаща табела. :lol:
Защо? Табелата е съвсем истинска. Само един влак се движи с такива табели и никъде другаде ги няма.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Изображение

В случая се касае за грешно изписване. Грешката беше своевременно открита и многократно съобщено по радиоуредбата, но грешния номер не беше оправен.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Снимките с табелите от една и съща електричка ли са?На едната като крайна дестинация е посочена София,на другата Враца.Това са табели на Белия кон.
А каква е причината да закъснее влака за Драгоман (снимката с таблото на центр.СФ)? Нали е от София,какво е това начално закъснение,влак ли е чакал?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Табелите са на една и съща електричка, но снимката с таблото е от предния ден. Причината за закъснението на 10206 е, че няма ЕМВ за него и чака пристигането на 13203, за да замине с неговата ЕМВ.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това с влака за Драгоман е голяма глупост.Ами ако някой пътник има бърза работа и се налага да замине?Да направят нещо - или 13203 да пристига по-рано,или часът на тръгване на 10206 да се корегира за по-късно.На това аз му викам безобразие.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Това с влака за Драгоман е голяма глупост.Ами ако някой пътник има бърза работа и се налага да замине?Да направят нещо - или 13203 да пристига по-рано,или часът на тръгване на 10206 да се корегира за по-късно.На това аз му викам безобразие.
Веско, нещото, което трябва да се направи не е челни стойки с графиците, защото като няма секция за даден влак се търси откъдето дойде ако въобще дойде преди да се развали. Нещото е купуване на подвижен състав. По груби сметки за да се изпълняват редовно влаковете, да се спазва графика и да се върнат клиентите са необходими на първо време около 80 четиривагонни и 40 шествагонни ЕМВ-та. Това е спешната нужда. А за по-дългосрочен план никой не е мислил.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На снимката пусната от Тодор по-горе с таблото,забелязах още едно странно нещо - от кога 50111 и 60101 са през Волуяк?
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Това беше временно, докато почистваха планините от боклуци в незаконната софийска Циганска махала.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация