

Глобален модератор
То и на хаслера (bdz46 написа:Максималната скорост на локомотиви серия 44 е 130км/ч и нито км повече. Вижте, че на стената пише 130км/ч. Котвичката на хаслера е една триъгълна ламаринка и всеки може да я премести където си поиска.


Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Вчера на гара София забелязах една интересна двойна тяга и реших да я заснема - 55 050 и 45 162, като 55-цата беше отпред.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633134650659687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633134650693437500.jpg

http://bgphoto.net/photos/17386/o633134650659687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633134650693437500.jpg
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Глобален модератор
Веско, нещото, което трябва да се направи не е челни стойки с графиците, защото като няма секция за даден влак се търси откъдето дойде ако въобще дойде преди да се развали. Нещото е купуване на подвижен състав. По груби сметки за да се изпълняват редовно влаковете, да се спазва графика и да се върнат клиентите са необходими на първо време около 80 четиривагонни и 40 шествагонни ЕМВ-та. Това е спешната нужда. А за по-дългосрочен план никой не е мислил.VESO написа:Това с влака за Драгоман е голяма глупост.Ами ако някой пътник има бърза работа и се налага да замине?Да направят нещо - или 13203 да пристига по-рано,или часът на тръгване на 10206 да се корегира за по-късно.На това аз му викам безобразие.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Информация
Модератори