Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
В някой депа локомотивите серия 43 са основна единица и се разчита единстевно на тях. Според мен не можеш да срявняваш вашите и нашите
Напремер сравни някой русенски файтър с нашата пловдивска 43 529
Тя са свикнала да си карат леки влакчето от по два-три вагона. На бърз влак не са стъпвали!!! Камоли на УБВ
А когато баща ти е работил по файтърите времената са били други (за Nikss)
И в последните години подръжката е занемарена 
Сравни колко и какви влакове карат русенци и какви влакове караме ние и карловци.44 058 написа:Напремер сравни някой русенски файтър с нашата пловдивска 43 529![]()
Другото което е за пореден път ще кажа, че външния вид не кара влака.
И третото което искам да кажа е, че където 529 ще закара един влак малко машини могат да го направят(сега ще има коментари че всички електровози са с еднаква мощност и т.н.). И въпреки това 529 е една от малкото машини, които карат влакове над норма и успяват да ги карат нормално(като се има на предвид че за над норма говорим за наднормено тегло от 40-50 тона)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Погледнете само повечето влакове,теглени от 43-00-ки какво представляват и тогава сравнявайте - депо ДГ си возят с 43 "Миньор"-а (1 вагон),русенци на 9620/9623 с файтър теглят фургон и 4 вагона,дупничани на локалните влакове до Бобов дол пускат 435XX-X (а те са двувагонни),варненци понякога (вече доста рядко) подават 43 на локалния 20164/20167,а той е само с 4 вагона,депо ПО за 82203/82212 осигуряват файтър,но пък влакът е с 3 вагона.43-00-ка съм виждал на "чирпанската хубост",тя също е 3 вагонна,мездренски 43-00-ки карат влакове до Лом,които са в порядъка от 3 до 5 вагонни.
Е,накрая излиза,че 43-00-ките в повечето случаи теглят влакове ненадвишаващи 5 вагона.Тогава каква база за сравнение ще имаме?
От друга страна виждали ли сте Белия кон,"Родопи" или Дианата с файтъри?Депо ПО има на разположение от тях,но задавате ли си въпроса защо не ги пуска там?Защо русенци осигуряват 44-00 на 4612/4613 или варненци на 3637?Помислете малко и сами си отговорете защо някой неща са така,а не иначе.
Е,накрая излиза,че 43-00-ките в повечето случаи теглят влакове ненадвишаващи 5 вагона.Тогава каква база за сравнение ще имаме?
От друга страна виждали ли сте Белия кон,"Родопи" или Дианата с файтъри?Депо ПО има на разположение от тях,но задавате ли си въпроса защо не ги пуска там?Защо русенци осигуряват 44-00 на 4612/4613 или варненци на 3637?Помислете малко и сами си отговорете защо някой неща са така,а не иначе.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Веско ако обичаш спри да пишеш глупости
я помисли защо повечето файтъри седят в карлово.
После помисли дали си чувал нещо за алкатели или нещо друго.
След това машините за 110 км/ч са направени за толкова за да може да използва по-голяма мощност за сметка на скоростта, тъй като трябва да са по-приложими за ТВ.
И още нещо - както беше споменато на форумната среща в По в която до колкото помня и ти присъстваше и там беше казано
1. Питайте
2. Мислете преди да напишете нещо
Следващия път използвай и двете препоръки.
я помисли защо повечето файтъри седят в карлово.
После помисли дали си чувал нещо за алкатели или нещо друго.
След това машините за 110 км/ч са направени за толкова за да може да използва по-голяма мощност за сметка на скоростта, тъй като трябва да са по-приложими за ТВ.
И още нещо - както беше споменато на форумната среща в По в която до колкото помня и ти присъстваше и там беше казано
1. Питайте
2. Мислете преди да напишете нещо
Следващия път използвай и двете препоръки.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
43 са идеални за ТВ и БВ. Друг е въпроса, че заради окачването което е по различно от 44 и 45 возят по твърдо. На БВ ако се падне 43 и караш със 100 и пътя е разбит лок те подмята в каб на всякъде. Принципно винаги се гледа на БВ да се подават 44 или 45 понеже имат по добра возия. Случвасе да дават и 43 като се закъса за маш или стане някакъв батак с маш поради някаква причина.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Някой който има нормите за влаковете теглени от сътоветната серия да каже точно,но 46.2 са с намалена теглителна сила поради редукторите за 150 км/h и някои други фактори при модернизацията.
Разликата в норма влак за 43.5 и 46.2 при 25 %0 нагорнище е в порядъка от 50-60t,което е нищо направо.Един вагон в полза на 46.2.
Разликата в норма влак за 43.5 и 46.2 при 25 %0 нагорнище е в порядъка от 50-60t,което е нищо направо.Един вагон в полза на 46.2.
Последно промяна от 43.309 на Пон Май 14, 2007 9:10 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Баща ми и преди и сега кара файтърите.Редовно кара 43-ки.Като няма 43-ки кара 45-ци.Веднъж му се беше случило да кара 42 179 с влак 70223.43-ките,44-ките и 45-ците са основните локомотиви в парка на БДЖ.След тях са 46-ците.Това,че 43-ките не се поддържат не е от голямо значение,но говори лошо за БДЖ.Все пак файтърите са ветерани.44 058 написа: А когато баща ти е работил по файтърите времената са били други (за Nikss)И в последните години подръжката е занемарена
Глобален модератор
Напротив, от голямо значение е. Затова нямаме една свястна машина.Nikss написа:Баща ми и преди и сега кара файтърите.Редовно кара 43-ки.Като няма 43-ки кара 45-ци.Веднъж му се беше случило да кара 42 179 с влак 70223.43-ките,44-ките и 45-ците са основните локомотиви в парка на БДЖ.След тях са 46-ците.Това,че 43-ките не се поддържат не е от голямо значение,но говори лошо за БДЖ.Все пак файтърите са ветерани.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
...
Последно промяна от lok43r на Чет Май 06, 2010 8:55 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Информация
Модератори