
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Когато си е слаб пътя няма значение с каква маш си. един път с вл 2602 и лок 44062 между Левски и Каменец така яко блъскаше та чак стъкълца и прашоляк почна да пада от тавана на маш. Мина се извесно време пътя го подбиха и вече няма ядове. Като минеш Калатина запад посока Димитровград юж, няма значение дали си с 43 или 43р. Там всички маш вървят еднакво защото пътя е перфектен. В гарата все едно не минаваш през стрелки.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Като е разчекнат пътя всичко върви зле, но се усеща различно според състоянието и вида на окачването.
На спирка Сливница например пътя е слаб от едната страна и с ЕМВ при спиране като се идва от Алдомировци, целия вагон полита на една страна, та чак падаш от стола, докато с лок това почти не се усеща. Между Волуяк и РП Бригадир също има място, където с лок не се усеща, но ЕМВ започва да се мята във всички посоки, защото има много по-меко окачване. За сметка на това обаче с ЕМВ 32 заспалите джонтове не се усещат, докато лок блъска яко на тях.
ЕМВ 33 с тяхното твърдо окачване блъскат здраво навсякъде, освен на нов безнаставов път.
На спирка Сливница например пътя е слаб от едната страна и с ЕМВ при спиране като се идва от Алдомировци, целия вагон полита на една страна, та чак падаш от стола, докато с лок това почти не се усеща. Между Волуяк и РП Бригадир също има място, където с лок не се усеща, но ЕМВ започва да се мята във всички посоки, защото има много по-меко окачване. За сметка на това обаче с ЕМВ 32 заспалите джонтове не се усещат, докато лок блъска яко на тях.
ЕМВ 33 с тяхното твърдо окачване блъскат здраво навсякъде, освен на нов безнаставов път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Аз не съм на същото мнение за ПО 43. Маш си вървят много добре. Това, че в ПО не обръщате голямо внимание на ремонта на 43 е друг въпрос. По въпроса за графиците само ще кажа, че и СФ е за 3 сини маш.

43 5xx са били преработени с редуктори за 110км/ч точно поради факта че им се е налагало в годините след доставката на 44/45 използването им само за тов. влаковеVESO написа:43-00-ка на път.влак се издържа някак си,но на товарен от порядъка на 20-30 вагона........
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Време: миналия месец.Влак: товарен с направление Филипово - Пловдив-разпр..Локомотив: 43539-4.Нередности: 3 принудителни спирания само в участъка Фп-ПО и още едно до разпределителната.И всичките по вина на локомотива.

Междувременно попитай някой старозагорец за следното: защо при толкова голям брой 43-00-ки,базирани в депо Сзт,на шуменския влак винаги се подава 44-00- или 45-00; в най-лошия случай 43310-2,но тя е изключение от 435XX-X?Знам много добре как ще се прекръсти преди да ти отговори.



Междувременно попитай някой старозагорец за следното: защо при толкова голям брой 43-00-ки,базирани в депо Сзт,на шуменския влак винаги се подава 44-00- или 45-00; в най-лошия случай 43310-2,но тя е изключение от 435XX-X?Знам много добре как ще се прекръсти преди да ти отговори.

Веско я си помисли освен в Бс и Ва колко БВ има които да се карат от неерови машини(като изключим 309,310 и 064)и другото което е относно предавателната добре си слушал Иван обаче мога да ти кажа, че файтърите са едни от най-коравите електровози и че с добре подръжка ще издържат и ще карат още много години. И още нещо искам да те попитам тъй като изглежда познаваш достатъчно машините каква е причината да се отказват файтърите, обаче искам да ми го кажеш от техническа гледна точка.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Весо, отстрани е много лесно да се гледа и да се правят разни заключения. Друг е въпросът дали те кореспондират с реални факти и събития. Лично съм работил с карловските машини 529, 532, 533, 535, 539 и мога да ти кажа че никога не са създавали проблеми. Доволен съм от тях и се надявам скоро пак да имам възможност да им се порадвам - особено в товарно движение, защото 43-та серия за мен са най-добрите машини в БДЖ за товарни влакове. Това мнение го споделят и много колеги.

А тука вече сериозно се замислям.Най-подходящите машини за тежките тов.влакове са 6-осни,а не 4-осни,за могат да се справят нормално и да няма космически закъснения и оставяне на влакове.Погледни световната практика каква е.У нас също си имаме 6-осни електровози и това са серия 46-00,които са гръбнакът на цялото товарно движение по 3-та.lok43r написа:...... защото 43-та серия за мен са най-добрите машини в БДЖ за товарни влакове. Това мнение го споделят и много колеги.
И още - в цивилизованите страни локомотивите са разделени на такива само за товарна служба и на такива,изцяло обслужващи пътн.влакове.У нас това го няма и машините са принудени да изпълняват универсални функции,което води да бързото им износване и амортизиране.
А причината да са така зле е във факта,че на серия 43-00 не се прави КР,а са оставени на самотек - коя колко ще издържи.И резултатите ги виждаш - от плачевни по - плачевни.А колко ще издържи една машина,на която не се прави КР,бързо ще си проличи.44-134 написа:.... каква е причината да се отказват файтърите....

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
VESO написа:А тука вече сериозно се замислям.Най-подходящите машини за тежките тов.влакове са 6-осни,а не 4-осни,за могат да се справят нормално и да няма космически закъснения и оставяне на влакове.Погледни световната практика каква е.У нас също си имаме 6-осни електровози и това са серия 46-00,които са гръбнакът на цялото товарно движение по 3-та.


И каква е


Информация
Модератори