Депо ПОДУЕНЕ тръгна с страшни темпове надолу от скапаната стачка и обединението на двете депа. За съжаление не знам защо така опорито се опитват да го затрият това депо при условие че депото има много добра база.lok45111 написа: Горчивата истина за съжаление

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Защо ли? Защото Йордан Василев ще го вземе на безценица и ще разпростре бастилията "Кончар" чак до Западния район на Подуяне - разпределителна. Ето за това. И проблемът е, че някой от "високо" му помага в начинанието за рушене на едно от най - добрите, да не кажа най - доброто депо в България преди стачката. Сега всичко е на пропадлък. Машините са мръсни, раздрънкани, няма никаква база, абе въобще миздерия до шията. Причината е в това, че някой насила тика това депо "в калта", за да може постепенно да умре като структура и всичко да се премести в депо София(бившето "Васил Марков")!
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
На бай ти Йордан няма да му стигнат силиците за тези велики дела, а и доста е позагубил от позициите си в БДЖ. Принципно не бих имал против Кончар да се разрастне, но не и с това малоумно ръководство. Иначе би било добре повечето халета в Подуяне поне малко да приличат на Кончарското и да се влагат пари в тях. Истината е много проста - няма пари, няма база, кадърните хора бягат. Който успее да се уреди - отива в Кончар (стига да е вярно куче и познат на Василев). Все пак, добре че има кадърни хора и заклети оптимисти, благодерение на които депо Подуяне не е още потънало.lok45111 написа:Защо ли? Защото Йордан Василев ще го вземе на безценица и ще разпростре бастилията "Кончар" чак до Западния район на Подуяне - разпределителна. Ето за това. И проблемът е, че някой от "високо" му помага в начинанието за рушене на едно от най - добрите, да не кажа най - доброто депо в България преди стачката. Сега всичко е на пропадлък. Машините са мръсни, раздрънкани, няма никаква база, абе въобще миздерия до шията. Причината е в това, че някой насила тика това депо "в калта", за да може постепенно да умре като структура и всичко да се премести в депо София(бившето "Васил Марков")!

Администратор
Вече четвърти ден депо Подуяне е откъснато от света поради липса на всякакви телефонни връзки. Деломайсторите на ЕМВ се принуждават да говорят по личните си джиесеми за да си вършат работата, което е направо недопустимо. Освен това повече от месец няма телефони в ремонта, викачите на миячка също нямат телефон, технолога на миячка и инструкторите също. Дано поне някой се сети да награди за усилието и себеотрицанието деломайсторите, които се "набутват" със сметки за GSM за да работят нормално.
64.19
Проблема технически от страна на БТК ли е, или просто депото не си е плащало сметките? Искрено се надявам GSM-те на повечето персонал в депото да са в група, иначе си е голямо набутване.lok45111 написа:Вече четвърти ден депо Подуяне е откъснато от света поради липса на всякакви телефонни връзки. Деломайсторите на ЕМВ се принуждават да говорят по личните си джиесеми за да си вършат работата, което е направо недопустимо. Освен това повече от месец няма телефони в ремонта, викачите на миячка също нямат телефон, технолога на миячка и инструкторите също. Дано поне някой се сети да награди за усилието и себеотрицанието деломайсторите, които се "набутват" със сметки за GSM за да работят нормално.

Администратор

Администратор
Това което малко хора знаят е,че БДЖ ЕАД има сключен договор за концесия с БТК върху частичен пренос на информация през определена мрежа,която се фиксира от самия оператор.Тези права са предоставени за определен срок,който всяка година се подновява.Навярно сте забелязали,че жепейските телефонни номера са малко по-особени от останалите.За тази услуга компанията плаща на БТК определен годишен наем,който до 2000г. се определяше на една основна база за цялата страна.Какво значи това-без да се брои броя на импулсите,тарифата беше твърда-когато изтече годишния срок,при подновяване на концесионния договор,БДЖ ЕАД превеждаха по банков път сумата,дължима при ползването на железничарските номера.Всички бяха поставени на едно равнище и така понякога се стигаше до куриозни ситуации:един телефонен пост в някоя чиновническа служба,от който се говори денонощно да плаща същата сума както и нормален железничарски телефон,от който се регистрират обаждания едва по 4-5 пъти на ден.
Какво се промени след 2000г.?БТК усети слабостта на този механизъм и премахна твърдата тарифа,като поетапно въведе нова система,наречена импулсна-няма нищо общо с импулсните системи при нормалните цифрови абонати,но все пак идеята е подобна-почива на принципа "колкото изговориш,толкова плащаш".Това се направи с цел уж да се пресичат недобросъвестни действия от някои чиновници,които от служебните телефони по старите тарифи навъртали космически суми,обаждайки се къде ли не(примерът през 2001г. с бившия рък.движение на гара Павликени бе раздухан и в медиите),но лично аз се съмнявам това да доведе до желания ефект.
НК "Железопътна инфраструктура" също има сключен подобен концесионен договор с БТК,но как стоят нещата там нямам информация;предполагам са аналогични.
Същото е и с домашните телефони-преди тези промени,си спомням,че от аналогов телефон на цената на един градски разговор можеше да се говори едва ли не цял ден,сега при цифровите номератори,се отчита всеки импулс,дори и звъненето на GSM,без др.страна на вдигне пак струва пари.(малко се поувлякох,да ме прощава Марио,но целта беше да обясня по-нагледно какво представлява новата система в железопътните телефони,а това с домашните го дадох за пример.
)
Какво се промени след 2000г.?БТК усети слабостта на този механизъм и премахна твърдата тарифа,като поетапно въведе нова система,наречена импулсна-няма нищо общо с импулсните системи при нормалните цифрови абонати,но все пак идеята е подобна-почива на принципа "колкото изговориш,толкова плащаш".Това се направи с цел уж да се пресичат недобросъвестни действия от някои чиновници,които от служебните телефони по старите тарифи навъртали космически суми,обаждайки се къде ли не(примерът през 2001г. с бившия рък.движение на гара Павликени бе раздухан и в медиите),но лично аз се съмнявам това да доведе до желания ефект.
НК "Железопътна инфраструктура" също има сключен подобен концесионен договор с БТК,но как стоят нещата там нямам информация;предполагам са аналогични.
Същото е и с домашните телефони-преди тези промени,си спомням,че от аналогов телефон на цената на един градски разговор можеше да се говори едва ли не цял ден,сега при цифровите номератори,се отчита всеки импулс,дори и звъненето на GSM,без др.страна на вдигне пак струва пари.(малко се поувлякох,да ме прощава Марио,но целта беше да обясня по-нагледно какво представлява новата система в железопътните телефони,а това с домашните го дадох за пример.


Администратор
Информация
Модератори