Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Прави впечатление, че вече в градската зона началник влаковете и кондукторите следят стрикно за редовността на пътниците.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

42 072.9 написа:Прави впечатление, че вече в градската зона началник влаковете и кондукторите следят стрикно за редовността на пътниците.
Нищо подобно. Недей да съдиш по единични случаи. Качи се в десетина пътнишки влака из различни части на България и ще ти настръхнат косите.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

За софииските бригади говорех трябваше да уточня.
Мнения: 32
Регистриран на: Нед Окт 22, 2006 9:23 pm
Местоположение: Карлово
Обратна връзка:

Мнение от benslavovski »

о то твоя случай с мед да го нахраниш тука по трета най редовно се разправяме
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

benslavovski написа:о то твоя случай с мед да го нахраниш тука по трета най редовно се разправяме
Ооо не се и съмнявам. Някъде бях чел даже, че веднъж в ПВ 30112 на сп. Розино (ако не се лъжа) се бяха качили десетки роми без билети.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Аз пътувам редовно в участъка сп.Смирненски-централна гара София и вече няколко пъти не пропускат да ме проверят.
Мнения: 30
Регистриран на: Чет Фев 09, 2006 10:40 am
Местоположение: София

Мнение от 42-55 »

42 072.9 написа:Аз пътувам редовно в участъка сп.Смирненски-централна гара София и вече няколко пъти не пропускат да ме проверят.
Обаче в обратна посока не е така. Случва ми се няколко пъти през последния месец да пътувам Централна гара - Искър с ПВ и не ме проверяват. Вероятно защото кондукторите чакат да мине Искър и тогава почват да минават, след като народът от София се е качил.
Railion Deutschland AG
Nürnberg
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Така правят в повечето бързи влакове.Няколко пъти съм бил свидетел как хората се качват от Подуяне и Искър и чак след това кондукторите започват да проверяват.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Предпочитам да дарявам 70ст на БДЖ от колкото да вися по спирките на адския транспорт.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Случвало ми се е в БВ 8611 да ме проверят чак след Елин Пелин, а БВ 2611 след Своге. Когато в събота ходихме до Кюстендил ни провериха чак след сп. Метал. :roll:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Лятото когато пътувах за Плевен с УБВ2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ си купих билет понеже не знаех каква бригада е на него и до Плевен не мина никакъв кондуктор ем че бях в 1 класа.На връщане с МБВ461 пак си купих билет.Тогава на МБВ461 начело беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 109.7 която теглеше доста бързо и влака пристигна 2 мин.преди време в Червен бряг.И там не мина кондуктор да ме провери.Какво ли беше станало...!?!Между другото сега се сетих за датата:25 Август.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Подобни "изпълнения" са често срещано явление при електричките пътуващи към ПО по 1-ва линия.На сп.Прослав се качват доста хора,без да са си закупили билет и до пристигането на центр.гара (5-6 мин.) никой не проверява.Обратно е положението на тръгване,кондукторите проверяват още преди влизане в Прослав,така че да се мине без билет,просто е изключено. :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Сега се сетих за един случай от лятото. Датата е 16 август 2007, а часът е около 10 минути преди инцидента в Казичене с БВ 8615. ПВ 10208, начело с 44 107 и 2 вагона, пристига точно навреме на гара Петърч и в този момент кондукторката хваща един човек от ромски произход без билет. После тя 5 минути се разправяше с нередовния пътник и с толкова задържа влака на гарата, та в крайна сметка се ядоса и го остави да си пътува гратис. Е, кондукторката беше толкова ядосана, че до Драгоман изобщо не мина да проверява билети. :D

Неведнъж ми се е случвало да пътувам от София до Костинброд и да не мине кондуктор. Пример за това е ПВ 10212, но това важи само за последния вагон. Причината е, че много пътници се качват от необслужваните гари спирки Надежда, Връбница, Обеля, Волуяк и сп. Костинброд. Естествено те няма как да си купят билети и им ги издават във влака и докато кондукторът стигне до третия последен вагон (понеже влакът е пълен, а пътниците качили се от необслужваните гари или спирки са много) влакът вече е в Костинброд. :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересно ми е,ако влакът се обслужва от диз.мотриса DESIRO какъв ще е резултата.18212 тръгва от ПО претъпкан и се пръска по шевовете,но до Прослав кондукторите проверяват цялата мотриса.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ако са кондукторите са двама и проверяват само една мотриса, 5 минути са достатъчни за да я проверят цялата, ако (почти) всички пътници са си закупили билети. В ПВ 10212 ако двама кондуктори проверяват влака, може и да успеят да проверят целия до Костинброд, но ако е един ще е много трудно, защото проверката започва след сп. Връбници или сп. Обеля даже, за да се хванат колкото се може по-малко гратисчии. Ако проверката започне още при потегляне от Централна гара, то поне в първи вагон със сигурност ще пътуват без билет (до Костинброд поне) много хора, качили се от необслужваните гари или спирки.
Също така на сп. Костинброд всеки делничен ден се качват поне 35-40 човека и използват влака само за да се придвижат до града. Билетът е 80ст., но е невъзможно за 2 минути да се издадат билети на толкова хора (поне 15 използват влака до Кб).
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация