Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор
Нищо подобно. Недей да съдиш по единични случаи. Качи се в десетина пътнишки влака из различни части на България и ще ти настръхнат косите.42 072.9 написа:Прави впечатление, че вече в градската зона началник влаковете и кондукторите следят стрикно за редовността на пътниците.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Обаче в обратна посока не е така. Случва ми се няколко пъти през последния месец да пътувам Централна гара - Искър с ПВ и не ме проверяват. Вероятно защото кондукторите чакат да мине Искър и тогава почват да минават, след като народът от София се е качил.42 072.9 написа:Аз пътувам редовно в участъка сп.Смирненски-централна гара София и вече няколко пъти не пропускат да ме проверят.
Railion Deutschland AG
Nürnberg
Nürnberg
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Лятото когато пътувах за Плевен с УБВ2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ си купих билет понеже не знаех каква бригада е на него и до Плевен не мина никакъв кондуктор ем че бях в 1 класа.На връщане с МБВ461 пак си купих билет.Тогава на МБВ461 начело беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 109.7 която теглеше доста бързо и влака пристигна 2 мин.преди време в Червен бряг.И там не мина кондуктор да ме провери.Какво ли беше станало...!?!Между другото сега се сетих за датата:25 Август.
Подобни "изпълнения" са често срещано явление при електричките пътуващи към ПО по 1-ва линия.На сп.Прослав се качват доста хора,без да са си закупили билет и до пристигането на центр.гара (5-6 мин.) никой не проверява.Обратно е положението на тръгване,кондукторите проверяват още преди влизане в Прослав,така че да се мине без билет,просто е изключено. 

Сега се сетих за един случай от лятото. Датата е 16 август 2007, а часът е около 10 минути преди инцидента в Казичене с БВ 8615. ПВ 10208, начело с 44 107 и 2 вагона, пристига точно навреме на гара Петърч и в този момент кондукторката хваща един човек от ромски произход без билет. После тя 5 минути се разправяше с нередовния пътник и с толкова задържа влака на гарата, та в крайна сметка се ядоса и го остави да си пътува гратис. Е, кондукторката беше толкова ядосана, че до Драгоман изобщо не мина да проверява билети.
Неведнъж ми се е случвало да пътувам от София до Костинброд и да не мине кондуктор. Пример за това е ПВ 10212, но това важи само за последния вагон. Причината е, че много пътници се качват от необслужваните гари спирки Надежда, Връбница, Обеля, Волуяк и сп. Костинброд. Естествено те няма как да си купят билети и им ги издават във влака и докато кондукторът стигне до третия последен вагон (понеже влакът е пълен, а пътниците качили се от необслужваните гари или спирки са много) влакът вече е в Костинброд.

Неведнъж ми се е случвало да пътувам от София до Костинброд и да не мине кондуктор. Пример за това е ПВ 10212, но това важи само за последния вагон. Причината е, че много пътници се качват от необслужваните гари спирки Надежда, Връбница, Обеля, Волуяк и сп. Костинброд. Естествено те няма как да си купят билети и им ги издават във влака и докато кондукторът стигне до третия последен вагон (понеже влакът е пълен, а пътниците качили се от необслужваните гари или спирки са много) влакът вече е в Костинброд.

Ако са кондукторите са двама и проверяват само една мотриса, 5 минути са достатъчни за да я проверят цялата, ако (почти) всички пътници са си закупили билети. В ПВ 10212 ако двама кондуктори проверяват влака, може и да успеят да проверят целия до Костинброд, но ако е един ще е много трудно, защото проверката започва след сп. Връбници или сп. Обеля даже, за да се хванат колкото се може по-малко гратисчии. Ако проверката започне още при потегляне от Централна гара, то поне в първи вагон със сигурност ще пътуват без билет (до Костинброд поне) много хора, качили се от необслужваните гари или спирки.
Също така на сп. Костинброд всеки делничен ден се качват поне 35-40 човека и използват влака само за да се придвижат до града. Билетът е 80ст., но е невъзможно за 2 минути да се издадат билети на толкова хора (поне 15 използват влака до Кб).
Също така на сп. Костинброд всеки делничен ден се качват поне 35-40 човека и използват влака само за да се придвижат до града. Билетът е 80ст., но е невъзможно за 2 минути да се издадат билети на толкова хора (поне 15 използват влака до Кб).
Информация
Модератори