
Ето оперативна информация за днес 24-ти април:КПВ20233 беше пристигнал навреме(аз не съм го видял,но хората ми казаха,че е бил навреме,а след това аз отидох да го видя).Влакът беше в състав с общо 3 вагона като всичките бяха 50 серия.От тях само 1 беше с лилаво-червени графити,а другите бяха без.Този вагон с графити беше целия 2 класа и имаше седалки със синя тапицерия.Другият вагон беше целия 2 класа с кожени седалки,а третият беше смесен(1/2 класа)като 4 купета бяха 1 класа,а останалите се водеха 2,като седалките в този вагон бяха със синя тапицерия.Когато отидох на гарата в 17:00 не видях локомотива който трябваше да се закачи от другата страна на влака и в 17:40 да потегли като КПВ20234.Чаках докато стана 17:30 а локомотив не се появяваше.БВ4613 беше обявен,че пристигаше.Той пристигна в 17:32(навреме) и замина в 17:33(навреме).Влакът беше в състав с общо 5 вагона като всичките бяха русенски,без графити и 74 серия.4 вагона бяха 2 класа и 1 1 класа.И днес инвалиден вагон липсваше.Начело на БВ4613 за 2-ри пореден ден беше РУСЕНСКАТА красавица 44 123.8 Между другото забелязах седалките на машинистите в кабина 1 на 44 123.8 и са винено-червени на цвят.Не знам дали горнооряховци имат такива,но тези опеределено са хубави.След като БВ4613 замина аз трябваше да си ходя,понеже трябваше да отида да посрещна дядо си на автобусната спирка.След като се завърнах в 18:05 видях,че КПВ20234 беше заминал.След като видях,че беше заминал аз се прибрах вкъщи за да си почина малко,след което се завърнах на гарата.От 1-ви коловоз в 18:28 замина ПВ20111.Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 1 фургон червено-бял 57 серия горнооряховски и 4 вагона 2 класа 17 серия сини салони без графити.Начело на ПВ20111 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 146.8 която е първата представителка на серия 45.ПВ20138 пристигна на гара Червен бряг навреме(19:02).Влакът се обслужи от ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица ЕМВ 32 037 + 32 038 На 3-ти коловоз в 19:11 пристигна МБВ461.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 български и 3 чужди.От българските 3 бяха за седене и 1 спален,а от чуждите 2 бяха спални и 1 за седене.Българските за седене бяха 2 вагона 2 класа 50 серия софийски без графити и 1 вагон 74 серия 2 класа без графити софийски,а спалният вагон беше 30 серия с графити.От чуждите вагони 2 бяха на CFR,а третият беше на MAV.От вагоните на CFR единият беше червен,спален,а другия беше за седене 1/2 класа син.Вагонът на MAV беше спален за 160 км/ч и гарата му на домуване беше BUDAPEST KELETI.Начело на МБВ461 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 118.8

Какви са тези нещастия? Как са двете машини, знае ли някой нещо?

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
VESO написа:Малко снимки от 25-ти април,от центр.ПО:
06077-2 + 44060-2 начело на 8610,който както знаете е през Дг;
снимка след откачането на дизела;
45187-2 + 44099-0,начело на тов.влак;
влизането на OPTIMA в гарата:
установяване на перона;
пътническите вагони;
обърнете внимание на надписа на пътн.вагон;
товарните вагони;
откачането на 44082-6;
закачането на 07124-1;
10023-3+10024-1,обслужваща 10242;
46012-1,почиваща си пред депото;
46235-8,начело на 1620;
07018-5,препичащ се на слънце.
Доста е учудващо,че Оптимата е приета на 6 коловоз.Нали преди беше на втори...?
Последно промяна от Labros на Сря Апр 25, 2007 11:41 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори