07-111 беше командировка в СЗ и преди 3 дена се върна в ГО за ПР, и за да не ходи празна я дадоха на някакъв пътнишки влак. А 07-001 току-що излезе от ремонт. Освен това по 24-та линия много често се подвизава и 07-034.VESO написа:По-добре 43-00-ка,отколкото миришеш и кадещ дизел.А и без друго всеки знае разхода му на гориво.
За 40101/40106 се изненадвам,че е подаден седмак.Точно горнооряховци не са закъсали толкова за електровози и са в състояние да осигурят машина.Виж,за магистралните локомотиви там положението е коренно различно.Депо ГО разполага всичко на всичко само с 3 работоспособни 07-00-ци.Без 030,която замина за Гърция,дизелите,на които може да се разчита са 067 ( често работи по Левски и клоновете за Троян и Свищов) , 111 - с извода (нея я експлоатираха русенци и им возеше цяла зима международните влакове през Моста на дружбата,сега не знам къде е) и още един дизел - само не съм сигурен кой номер беше.От познати разбрах,че 07091-2 вече е изолация.
А разходът на нафта може всеки да си го сметне, като вземе предвид, че седмак с около 600т влак изгаря от ГО до Р (111км) около 900-1000л.