Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор
VESO написа:По-добре 43-00-ка,отколкото миришеш и кадещ дизел.А и без друго всеки знае разхода му на гориво.
За 40101/40106 се изненадвам,че е подаден седмак.Точно горнооряховци не са закъсали толкова за електровози и са в състояние да осигурят машина.Виж,за магистралните локомотиви там положението е коренно различно.Депо ГО разполага всичко на всичко само с 3 работоспособни 07-00-ци.Без 030,която замина за Гърция,дизелите,на които може да се разчита са 067 ( често работи по Левски и клоновете за Троян и Свищов) , 111 - с извода (нея я експлоатираха русенци и им возеше цяла зима международните влакове през Моста на дружбата,сега не знам къде е) и още един дизел - само не съм сигурен кой номер беше.От познати разбрах,че 07091-2 вече е изолация.
07-111 беше командировка в СЗ и преди 3 дена се върна в ГО за ПР, и за да не ходи празна я дадоха на някакъв пътнишки влак. А 07-001 току-що излезе от ремонт. Освен това по 24-та линия много често се подвизава и 07-034.
А разходът на нафта може всеки да си го сметне, като вземе предвид, че седмак с около 600т влак изгаря от ГО до Р (111км) около 900-1000л.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор
ДЛ 07 на депо ГО

Мнение от 42 072.9 »

Откриваме тема и за тях!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Tramway написа: А разходът на нафта може всеки да си го сметне, като вземе предвид, че седмак с около 600т влак изгаря от ГО до Р (111км) около 900-1000л.
1000 литра за 66600 това прави 15 грама/тон.км - добро постижение като се има предвид на колко години е "бай седмак" 15-20 гр/тон.км. е разходът на новите модели камиони.....
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

07 написа:
Tramway написа: А разходът на нафта може всеки да си го сметне, като вземе предвид, че седмак с около 600т влак изгаря от ГО до Р (111км) около 900-1000л.
1000 литра за 66600 това прави 15 грама/тон.км - добро постижение като се има предвид на колко години е "бай седмак" 15-20 гр/тон.км. е разходът на новите модели камиони.....
Това е разход на горнооряховска машина. Пловдивските сигурно горят тройно. Да не се сърдят пловдивчани, нищо лично - просто поддръжка.

И друго - не бива да се сравняват разходните норми на релсови с гумени возила. Нали знаеш, че за превозване на единица товар на единица разстояние по железен път е необходима 12 пъти по-малко енергия от същото по шосе.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Tramway написа: И друго - не бива да се сравняват разходните норми на релсови с гумени возила. Нали знаеш, че за превозване на единица товар на единица разстояние по железен път е необходима 12 пъти по-малко енергия от същото по шосе.
Това е ясно - съпротивлението от пътя при равни други условия (наклони, аеродинамика) е доста в полза на Ж.П транспорта! Знам че технически не е редно да се сравняват разходните норми, но счетоводителите често го правят! :twisted:
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от choveka_vlak »

О,ооо- Господа, простете но ще Ви уведомя, и припомня че навлезнахте току що в много дълбоки води!!!. Май бяхте позабравили, именно аз преди време повдигнах тема, и дискусия за начините на използване на лок. - 07 иза ефективноста, на използването на магистрален диз. лок., ( тук мисля поне колегата 07, ще се досети ) , с него поне тогава изпаднахме в задочен спор, като продължавам да твърдя, че тогава не бе прочетено условието... на задачата!,... но!, преценете сами ако хвърляте ръкавицата, на спора, аз съм на линия!!!. :D
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор
Re: ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от Tramway »

choveka_vlak написа:О,ооо- Господа, простете но ще Ви уведомя, и припомня че навлезнахте току що в много дълбоки води!!!. Май бяхте позабравили, именно аз преди време повдигнах тема, и дискусия за начините на използване на лок. - 07 иза ефективноста, на използването на магистрален диз. лок., ( тук мисля поне колегата 07, ще се досети ) , с него поне тогава изпаднахме в задочен спор, като продължавам да твърдя, че тогава не бе прочетено условието... на задачата!,... но!, преценете сами ако хвърляте ръкавицата, на спора, аз съм на линия!!!. :D
Това до тук изобщо не е спор, но на мен ще ми е интересно да проследя една дискусия по темата. Колега, дай линк към дискусията за 07, че аз явно съм изтървал нишката.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от choveka_vlak »

Вместо линк!, - Теза, Колега!, Защитавам тезата, че използването на магистрален диз. локомотив на разтояние не по малко от 500км е по ефективно като цялостен разход на " енергия " отколкото Ел.-воз.! :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Нещо не мога да намеря къде е! Освен от начало да започнем.......
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар
Re: ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от 07 »

choveka_vlak написа:Вместо линк!, - Теза, Колега!, Защитавам тезата, че използването на магистрален диз. локомотив на разтояние не по малко от 500км е по ефективно като цялостен разход на " енергия " отколкото Ел.-воз.! :wink:
Колега, а това не зависи ли от модела локомотивите и контактната мрежа и интензивноста на превозите :?:
Съгласен ли се да се конкретизираме:
Диз Лок.07.00 ел лок 45.00 (КМ 25 кВ 50 Хц)?
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от choveka_vlak »

Еми,това е Теза!!!.... и въпрос, защо Американците не си ЕЛЕКТРИФИЦИРАХА!- съкапата им държавица! :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Хора,темата е за локомотивите серия 07-00 на депо Горна,ама ние както обикновено по български разтгелихме баницата. :lol: :lol: :lol:
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от choveka_vlak »

Мога и да си допълня въпроса, --- Защо, Американците, продължават да прикачат начело на товарните си влакове, " без брой " локомотиви на чело, в зависимост от тонажа на влака, и на всичкото от горе, вързани по системата:- "много единици"!.???.... :)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар
Re: ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от 07 »

choveka_vlak написа:Еми,това е Теза!!!.... и въпрос, защо Американците не си ЕЛЕКТРИФИЦИРАХА!- съкапата им държавица! :wink:
Защото там са само частни оператори и не са успели да се разберат(това е хипотеза), и защото държавата е отказала да участва и да дава данъчни облекчения(това е факт)! А защо в бившия СССР от Москва до Владивосток се ходеше е електровоз (или поне така се хвалеха по списанията)?
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от choveka_vlak »

Хваленето по списанията, няма нищо общо с реалноста!!!,- имаме интернет!?!? проверяваме, и всичко е наред!, :wink: И ми се ще да посоча на колегата Veso, че защита на теза е съвсем различно от разтягане на баница!. :)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация