
Ето малко оперативна информация от мен за днес 23-ти април:БВ4613 замина от гара Червен бряг точно навреме(17:33).Влакът беше в състав само с 5 вагона като всичките бяха русенски и без графити и бяха 74 серия.От тях 4 бяха 2 класа и 1 1 класа.Начело на БВ4613 беше РУСЕНСКАТА красавица 44 123.8 която членува в клуб "Червените ботушки".Забелязах,че въпреки,че колоосите са използвани все още си личи,че са нови.Днес за съжаление инвалидния вагон на БВ4612/4613 липсваше.Понеже аз гледах БВ4613 от страна която се пада лява за влака ако пътувате за Плевен и слънцето лъщи във колоосите и отдалече си личи,че са нови.

Ето и 2-рата последна част на оперативната информация за днес 23-ти април:ПВ20138 пристигна на гара Червен бряг в 19:01:30(0,5 мин преди време-19:02 по разписание).Влакът се обслужи от ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица ЕМВ 32 125.7 + 32 126.5 На 3-ти коловоз в 19:13 със 2 минути закъснение пристигна МБВ461.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 български и 3 чужди.От българските 3 бяха за седене и 1 спален,а от чуждите 2 бяха спални и 1 за седене.От българските 2 бяха 2 класа 50 серия софийски и без графити и 1 вагон 47 серия син кокошарник софийски без графити,а 4-тият вагон беше спален 30 серия без графити,софийски за 160 км/ч.От чуждите вагони 2 бяха на CFR като единият беше спален,син,а на другия пишеше VAGON CUSETA и беше 1/2 класа син,а 3-тият чужд вагон беше сиво-син на MAV и гарата му на домуване беше BUDAPEST KELETI,а вагонът беше за 160 км/ч.Начело на МБВ461 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА 45200.3 От 1-ви коловоз в 19:35 замина УБВ2607 ЯНТРА.Влакът беше в състав с общо 7 вагона като всичките бяха сини,горнооряховски и без графити.От тези вагони 5 бяха 2 класа 63 серия,1 вагон 1 класа 63 серия и 1 вагон 33 серия за велосипеди и инвалиди.Начело на УБВ2607 ЯНТРА беше СОФИЙСКАТА 45 198.9 Не знам дали тя е била сутринта с 20110,но ако не е била тя с него не знам какво е станало в София та да иде тя на 2607 понеже връзката е такава,че машината на 20110 остава за 2607,а 20110 се обслужва от горнооряховски машини.Може 45 198.9 да е била с някоя товарачка посока ГО и да е останала и да са решили да я сложат на някой влак.Ако някой може да каже нещо по въпроса...rexkos каза,че сутринта 20110 се е обслужил от горнооряховската 44 111.3 тогава защо тя не беше с 2607?
Ето това ме разби! Янтрата със софийска машина!
Къде се дяна горноряховската и как изобщо намериха софийски електровоз за влака при тази криза в депо Подуяне.
44 111 би трябвало да е била на 20110 защото малко след 14ч. тя беше в депо София на екипировката. След пристигането на 20110 машината отива в депото и стои там чак до Янтратата, но понякога се случва да се разходи до Драгоман с някоя товарачка.
Друг електровоз от Го освен този от пътника от Горна, не виждам причина да търси нещо в депо София по това време и за това ми се струва така.

44 111 би трябвало да е била на 20110 защото малко след 14ч. тя беше в депо София на екипировката. След пристигането на 20110 машината отива в депото и стои там чак до Янтратата, но понякога се случва да се разходи до Драгоман с някоя товарачка.



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Мар 08, 2007 8:06 pm
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Мар 08, 2007 8:06 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Една много добра машина на гара Червен бряг.

Информация
Модератори