От няколко месеца инвалиден вагон на този влак няма, а на негово място има фургон 57 серия.lok43r написа: на Кулата инвалидния вагон за 5623 и т.н.
Глобален модератор
Допустимата разлика във височините е 60мм. При по-голяма разлика силите на натиск натоварват странично буферите и съществува вероятност от скъсване на фрикционни гривни. При една скъсана гривна се явява разлика в реактивността на двата буфера, което води до асиметрично натоварване на тегличните апарати и до претоварване на здравия буфер.shotik написа:...За тези които не са запознати обобщавам ,че когато има по-голяма разлика от разстоянията на оста на буферите на два вагона прикачени един до друг не се разрешава пътуването...
А колкото до маневриране с влакови машини, онази вечер (18.04) машината, която докара 461 на Сф (за учудване варненска, май 44.120 - със смешно боядисани в червено контролери, реверсори и всякакви други дръжки и подклинени с клечки разхлабители) направи всичките маневри по откачане и изтегляне на вагоните от Р, вземане и прикачане на вагоните за Клт от другата страна на влака, и същата машина го подкара за Клт.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Глобален модератор
На Сщ има доста интензивна маневрена дейност и тъй като там вече депото е закрито и няма маневрена машина, като докара влака седмакът (или по-рядко жигулито) по няколко часа се разхожда из гарата и пристанището да разхвърля влака и да събира нов.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори