
Администратор
Отварям такава тема за да разделя оперативната информация от трейнспотинга. Започвам темата с лоши неща, но какво да се прави като има идиоти, които карат колите си като луди:
На 26.06.2006 г. БВ 5621, 6 ваг. 350 тона, лок. 45 164 от депо Дупница, удря на неохраняем прелез при сп. Кондофрей, лек автомобил "ЛАДА" неспазил предимството на влака. От удара автомобила изхвърча в страни от железния път, а шофьорът загива на място, спътникът му е ранен с опасност за живота. В следствие на случая е временно прекъснато движението на влаковете. Към 12:00 часа със закъснение беше ПВ 50222, който все още се намираше в гара Делян. БВ 5621 е заминал със 100 мин. закъснение от мястото на произшествието.
На 26.06.2006 г. БВ 5621, 6 ваг. 350 тона, лок. 45 164 от депо Дупница, удря на неохраняем прелез при сп. Кондофрей, лек автомобил "ЛАДА" неспазил предимството на влака. От удара автомобила изхвърча в страни от железния път, а шофьорът загива на място, спътникът му е ранен с опасност за живота. В следствие на случая е временно прекъснато движението на влаковете. Към 12:00 часа със закъснение беше ПВ 50222, който все още се намираше в гара Делян. БВ 5621 е заминал със 100 мин. закъснение от мястото на произшествието.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Съб Юни 16, 2007 9:32 am, променено общо 1 път.
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
От месец насам съществува едно странно намаление на стрелките в отклонението за 29-та линия, което е 15км/ч. Малко по-нататък след спирка Тръстиково на един мост отново има намаление 15км/ч, което е породено от профилактика на кабелите за сигнализацията, а тръбите насмолени и чакъла изровен от мястото. С началото на годината по 29-та линия, по която много рядко се движат товарни влакове сега доста често преминават композиции на "Кълвача-Газ" от Румъния, открити вагони с газобетонни блокчета "Ytong" и други закрити товари.
Дано не е временно.
Дано не е временно.

Администратор
Днес отново има закънения. ПВ 10115 закъсня с 10 мин. поради връчване на обр. ІІА "Заповед за заминаване и движение при специални условия". В случаят, образецът, който бе връчен гласеше: "Заминаване от гара ПД без изходен сигнал и изключен АЛС. Да не се ръководи локомотивната бригада от показанието на проходните сигнали, да следи предупредителния светофор на гара Искър!"
Този режим на движение е въведен след поредната крупна кражба на кабели от осигурителната инсталация, като ще продължи до пълното възстановяване на щетите, нанесени от наглите и безсъвестни крадци.
Този режим на движение е въведен след поредната крупна кражба на кабели от осигурителната инсталация, като ще продължи до пълното възстановяване на щетите, нанесени от наглите и безсъвестни крадци.
64.19
Значи затова в София беше със 120 мин. закъснение.Ясно откъде идва цялата работа.lok45111 написа: Към 12:00 часа със закъснение беше ПВ 50222, който все още се намираше в гара Делян. [/color]
А шофьрът какво?Той сам си е виновен.Наистина жалко за смъртта му, но все пак не биваше да минава прелеза по този начин.

Администратор
ДА. МБВ 360 също доста е "глътнал вода". Нещо ново за 3-та линия. Сутринта 3636 е пристигнал в София с двуцифрено закъснение, а локомотивната бригада е събрала един кочан образци Заповед ІІАrexkos написа:Значи затова в София беше със 120 мин. закъснение.Ясно откъде идва цялата работа.lok45111 написа: Към 12:00 часа със закъснение беше ПВ 50222, който все още се намираше в гара Делян. [/color]
А шофьрът какво?Той сам си е виновен.Наистина жалко за смъртта му, но все пак не биваше да минава прелеза по този начин.

64.19


Администратор
Днес БВ 8610 беше закъснял само с 10 мин. ПВ 20222 от Лакатник пристигна на време с ЕМВ 33 001/002, която замина за Перник като ПВ 50205. ПВ 50206 от Перник пристигна с 10 мин. закъснение с ЕМВ 32 101/102. БВ 6691 замина с 40 мин. закъснение от гара София по необясними причини. УБВ 2602 се движеше с 5 мин. закъснение, а УБВ 1601 Вц - По със точно 7 мин. закъснение. Напоследък всички влакове закъсняват с двуцифрено число, та последните няколко закъснения са си направо като на време. Недостиг на локомотиви и вагони също причинява смущения в ГДВ. Днес 44 096 бе изкарана за бърз влак, но при излизането си от депо дава повреда и бива върната обратно. В следствие на това, БВ 5611 закъснява с 5 мин.KRAKOMOBILA написа:После обвиняват БДЖ за закасненията на влаковете,а не мислят,че стават огромни кражби който причиняват това.БДЖ няма пари да плаща на хората си па камоли и за такива нагли кражби.Въпрос на време е да стане някоя зловеща катастрофа
64.19

Какво и е станало на 096 ?lok45111 написа:Днес БВ 8610 беше закъснял само с 10 мин. ПВ 20222 от Лакатник пристигна на време с ЕМВ 33 001/002, която замина за Перник като ПВ 50205. ПВ 50206 от Перник пристигна с 10 мин. закъснение с ЕМВ 32 101/102. БВ 6691 замина с 40 мин. закъснение от гара София по необясними причини. УБВ 2602 се движеше с 5 мин. закъснение, а УБВ 1601 Вц - По със точно 7 мин. закъснение. Напоследък всички влакове закъсняват с двуцифрено число, та последните няколко закъснения са си направо като на време. Недостиг на локомотиви и вагони също причинява смущения в ГДВ. Днес 44 096 бе изкарана за бърз влак, но при излизането си от депо дава повреда и бива върната обратно. В следствие на това, БВ 5611 закъснява с 5 мин.KRAKOMOBILA написа:После обвиняват БДЖ за закасненията на влаковете,а не мислят,че стават огромни кражби който причиняват това.БДЖ няма пари да плаща на хората си па камоли и за такива нагли кражби.Въпрос на време е да стане някоя зловеща катастрофа

Администратор
Не знам какво и е станало точно, но са я оправили и следобяда беше начело на товарен влак в Подуяне - разпределителна. ПВ 10115 пък закъсня от начална гара с 14 мин., ПВ 10114 се отчете с 25 мин. закъснение поради купищата намаления и връчване на образци, изчакване на други влакове и т.н. По 1-ва линия е някакво мазало. Особено натоварено е заради интензивното товарно движение. На ден се движат и по няколко "Оптима" влакове, което допълва кашата.
64.19

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Днес има добри новини. След около 2 години бездействие от вчера на гара София ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТАБЛА РАБОТЯТ!!! Вчера са проведени изпитания и от днес официално са пуснати в редовна експлоатация. Както се вижда от снимката няма закъснения на влакове, което е направо похвално. В депо София беше горнооряховската 44 137.8, която скоро излезе от капитален ремонт. Направих проверка и се уверих, че на нея са монтирани четири броя нови колооси, което потвърждава предварителната информация. Направих и една снимка на пулта за управление в 1-ва кабина. Друго интересно инфо. Днес УБВ 3601 беше с двойна тяга, като втората машина ползваше трасе до Пирдоп, УБВ 8603 беше с 44 131.
64.19
Днес 44001 е забелязана по София-Драгоман.Влакът е 10212.Демек се върна и с 10213.Ето и две снимки.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632872121378593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632872121390468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632872121378593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632872121390468750.jpg

Администратор
Време и беше да стигне и до Драгоман тази машина. То както е тръгнало ще ходи и по Сърбия. Аз да дам малко далечна информация, че на 01.07.2006 г. лок. 42 184 ще влезе за ТП в депо Пoдуяне. Ще се направят и съответните снимки на старата госпожаrexkos написа:Днес 44001 е забелязана по София-Драгоман.Влакът е 10212.Демек се върна и с 10213.Ето и две снимки.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632872121378593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632872121390468750.jpg

64.19
Информация
Модератори