Къде е по - добре да се намира пункт "ЕМВ"

Общо гласове: 35
На сегашното си място в ЕЛ.ДЕПО ПОДУЯНЕ (25) 71%
На територията на Депо София до Хале ЕМВ (10) 29%
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
В депото усилено се говори да бъде преместен пункта за ЕМВ, наричан сред колегите "миячка". Новото място щяло да бъде в депо София в района на Ремонтно хале - ЕМВ. Това добре, но къде ще се съберат там цели 18 влака на вечер?! :roll: В момента се разчиства терена зад халето и се обособяват канцеларии на деломайстора, технолога, инструкторите, както и резервни стаи. Не отричам, че съществуващата сграда на Миячката, в която се помещават деломайсторите и другия персонал е окаяна, но пък с един ремонт може да се оправи. Още повече, че на съществуващото място сега има обособени места с кранове за измиване на ЕМВ, има ревизионни канали, които са мръсни, но могат да се оправят. Тоест има изградени всички необходими за експлоатацията на ЕМВ съоръжения. Новото място, където искат да преместят Миячката няма ревизионни канали, нито кранове за външно измиване на ЕМВ. Освен това коловозите са малко и най - вероятно ще се налага някои влакове да нощуват на гарови коловози на Централна гара - София.
Пускам една анкета, в която ще помоля колегите, влизащи във форума да дадат своя глас и дано този глас не остане както винаги "Глас в пустиня", защото при новите условия, в които искат да се работи определено няма да намалят набезите върху ЕМВ, а ще улеснят мургавата напаст да ги опосква още повече до пълното им затриване.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Мисля,че в депо сф няма място за тези ЕМВ-та,а и скоро ще идват новите ЕМВ-та дезиро къде ще ги наместят сите тези мотриси ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Мисля,че в депо сф няма място за тези ЕМВ-та,а и скоро ще идват новите ЕМВ-та дезиро къде ще ги наместят сите тези мотриси ?
Аз също мисля, че на ЕМВ мястото си е в Подуяне. В София няма де да ги денат, няма база, а ако тръгнат да правят нова Миячка ще потънат сума пари и резултата със сигурност ще е плачевен. Защо просто не стегнат добрата стара миячка и да оградят хубаво, че да не влиза напаст?!
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Да се стегне сегашната миячка и може да се възстанови старата миячка до гара Пд-пътническа.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Да се стегне сегашната миячка и може да се възстанови старата миячка до гара Пд-пътническа.
Старата не може да се възстанови, защото мястото и е заето от някакъв приют за безпризорни деца. Освен това там няма достатъчно площ вече след като натъпкаха мястото с товарни вагони. Възможността е да се направи ремонт на сегашната миячка и да се продължи експлоатационната дейност там, но това очевидно няма да стане. Мястото, което гласят за нова Миячка няма да събере всички секции по никакъв начин, отделно няма водна инсталация за външно измиване нито достатъчно площ за Екипировка. За условията на труд да не говориме. Интересно ми е на какъв хал са сградите, където ще се помещаваме?!
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Твърдо за старата "миячка" в Подуене. Без канали за екипировка е напълно безсмислено да правим сравнения новостроящият се пункт и сарата миячка, където се събират по 2 електрички на канал.
Поредното безумие на ръководството. Нещо повече - без наличието на екипировъчни канали как ще се екипира състава при смяна на износени калодки, случайни ремонти по механиката , изискващи работа отвътре?? :shock:
Усещам как всичко ще падне като тежест на ТП-3 Ново Хале.
Х*я сатава четвъртит. Съжалявам за израза, но такава е истината.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Тая тема пак има развитие. Почвам със сигурните и достоверни неща:
  1. 1. Сградата на миячката е взета на концесия или продадена (не се знае отдаване или продаване е извършено) на наша много надарена колежка от администрацията на депо Сф. Целта е създаване на частен търговски обект с дейност - хоспис (мотелче). Той на практика вече работи и има нощуващи там.
    2. Колегите от експлоатацията на ЕМВ са там по милост на концесионера поне докато бъдат устроени на друго място.
Продължавам със слуховете:
  1. 1. Слух №1 е, че служителите от експлоатацията на ЕМВ ще бъдат преместени в депо надежда.
    2. Слух №2 е, че и ТП-3 ще бъде преместено в депо надежда
Думата има Тодор Чолаков (башсекционер) и Марио Евстатиев (башмиячкаджия) за разясняване на положението около пункт "миячката"
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Положението е следното. Спуснаха някаква "парашутистка" от някъде си, която стана "отговорник резервни стаи ЕМВ - Подуяне" и естествено усилено се грижи да се ремонтират стаите, в които ще се настаняват курсисти от ЦПО на БДЖ. В случая сградата не е на концесия, а историята е някакъв двустранен договор между депото и ЦПО. Основната фигуре естествено е спомената горе г-жа от Администрацията на депо София. Деломайсторите стоят още там, но до кога не се знае, както и никой не знае какво всъщност искат да направят с Миячката. Едно е сигурно, от цялата работа ще останем без пункт за ЕМВ, а сочния терен ще бъде продаден на някой новоизлюпил се бизнесмен за прилична сума пари срещу прилична комисионна за г-жа Дала(вера) еди коя си.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А тая госпожа за чий дявол е турена на шефското място...? :twisted:
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

ЕП Миячка ще се закрие - това е повече от ясно и е твърдяно многократно. Какво ще стане със сградния фонд и инфраструктурата не се знае.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:ЕП Миячка ще се закрие - това е повече от ясно и е твърдяно многократно. Какво ще стане със сградния фонд и инфраструктурата не се знае.
Ама като закрият Миячката пред "Дон Домат" ли ще ги турят тия 17 ЕМВ?! Или Далавера някоя си има повече връзки и власт от директора на ЦП - ТПС - Локомотиви? Аз мисля, че проблема на Миячката не е друг, а това, че умишлено разни Калашници и глупаци организират крадливи бригади за да се изтъкнат "зачестилите" кражби и да се закрие пункта, а мястото да се продаде на някой срещу много дебела комисионна.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

От снощи деломайсторите на Миячката се радват на нова придобивка и улеснение в работата си - нов вид планове(жаргонно ги наричат "картони") са в пробна употреба.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И още нещо по въпроса. Откакто се пръкна тая Татяна Христова, която в случая е началник на 5 човека, но забележете НЯМА И МЕСЕЦ ТРУДОВ СТАЖ КЪДЕТО И ДА БИЛО В СФЕРАТА НА ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ, ОСВЕН ТОВА НЯМА И ПОНЯТИЕ ОТ ТОВА, КОЕТО ТРЯБВА ДА ВЪРШИ! За сега единственото, което успешно прави са РАЗДОРИТЕ, ИНТРИГИТЕ и ДИСКРИМИНИРАНЕТО на определени хора. Целта е ясна, който много говори не му е мястото там. Та същата тая "госпожа" измисли чаршафите за спящите бригади да се заключват и да оставя за вечер по 6 бр чаршафи и 3 броя калъфки. При един подобен случай идват две бригади и един от тези 4 човека, трябва да спи на дюшека! Защо?! Защото Татяна Христова наредила така! И какво се получава, естествено колегата се наложи да си ходи до вкъщи, защото няма къде да почива. А стаите са за машинистите. Освен това другата простотия на Татяна е, че има само 3 стаи за спане на бригади, при една инфарктна ситуация няма къде да се сложат колегите да спят. Освен всичко това, същата тая измислена шефка непрекъснато повтаря как иска деломайсторите да се махнат от там, че и пречели. Е не е ли време някой да се заеме и да сложи ред в това безредие и безхаберие, което се вихри в единствения в България пункт за ЕМВ. И също така някой да провери с какво образование е въпросната Татяна Христова и има ли право да заема тя длъжност "Инспектор СДАО" и ако не защо и кой я е назначил?!
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

За пореден път се доказва, че на повечето ръководни места в БДЖ са турени неподходящи хора... Ясно е, че се работи целенасочено за съсипването на пункта за ЕМВ.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:За пореден път се доказва, че на повечето ръководни места в БДЖ са турени неподходящи хора... Ясно е, че се работи целенасочено за съсипването на пункта за ЕМВ.
Неподходящи е малката дума. Не е ръководител това, който да заяви гласно "Ще ви изпокарам един друг" само и само да има интриги и топене и да прави "умозаключения" че "господ ме бил осакатил" :evil:
64.19
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация