

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
То да е само това. В ПД били откраднали от склад статори и ротори за 32 и 43р. Щетите били на стойност 22 хил лв. Ако искаха шефовете да направят нещо можеха да сложат на всякъде лампи, да изчистят депото от треволяци и храсти, да поставят камери на всякъде, да оправят оградите и тн но няма зайнтересованост.

Като че ли ЕРУ-тата са по-добри. Имаш ли наблюдение като сравнение при своите пътувания?bdz46 написа:От зимата до сега много време е минало. Въпроса опира до точните настройки на ускорението.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

При 33 електрониката рядко се поврежда. При 32 е истинска рядкост да се повреди нещо по логиката. Има 32-ки които карат с тези логики десетки години без повреда.
Случвало се е колегите от лабораторията да сменят електронни блокове , но не масово.
Случвало се е колегите от лабораторията да сменят електронни блокове , но не масово.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

По последни проучвания, съдбата на липсващата 32 133-134 е ясна. Тя съвсем не е загубена. Прикачните вагони 32 333 и 334 са нарязани след опожаряване, но моторните вагони 32 133 и 32 134 се подвизават в лок депо София, маскирани като 32 123 и 32 124. Оригиналните вагони 32 123 и 32 124 са отдавна бракувани и нарязани. Липсата на фабрични номера при ЕМВ затруднява работата, но тече издирване на един от моторните вагони на 32 001-002, който вероятно също е в редовна експлоатация.

Около 30-тина цифри за номера на ЕМВ 32 изхвърлих на боклука, като работех в НХ. Те са стандартни вероятно и стават за локомотиви. Бяха доста разнообразни.bdz46 написа:По последни проучвания, съдбата на липсващата 32 133-134 е ясна. Тя съвсем не е загубена. Прикачните вагони 32 333 и 334 са нарязани след опожаряване, но моторните вагони 32 133 и 32 134 се подвизават в лок депо София, маскирани като 32 123 и 32 124. Оригиналните вагони 32 123 и 32 124 са отдавна бракувани и нарязани. Липсата на фабрични номера при ЕМВ затруднява работата, но тече издирване на един от моторните вагони на 32 001-002, който вероятно също е в редовна експлоатация.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Състояние на наличния парк от ЕМВ на лок депо София към 26.04.2007г:
32 009/010 - Изолация в Асеново;
32 077/078 - Влакове;
32 079/080 - Месечен резерв в Кулата;
32 081/082 - ГПР в ново хале;
32 083/084 - Влакове;
32 089/090 - Влакове;
32 093/094 - Изолация в Асеново;
32 095/096 - Изолация в Подуене;
32 097/098 - Влакове;
32 099/100 - Влакове;
32 101/102 - чака ПР в Кулата);
32 103/104 - Влакове;
32 107/108 - чака заводски ремонт;
32 109/110 - ГПР в Подуене;
32 111/112 - Случаен ремонт - откраднати реактори;
32 115/116 - Влакове;
32 117/118 - Влакове;
32 119/120 - КР в Русе;
32 121/122 - Влакове;
32 123/124 - Влакове;
32 135/136 - Изолация в депо Сф;
32 139/140 - Влакове;
32 141/142 - Влакове;
32 143/144 - Изолация в Кулата;
32 145/146 - КР в Русе;
Серия 33:
33 001/002 - Месечен резерв в депо Сф;
33 003/004 - Изолация в Асеново;
33 005/006 - Струг в ГО;
33 007/008 - Влакове;
33 009/010 - Месечен резерв в депо Сф;
33 011/012 - Изолация в Асеново.
32 107/108 се спира от днес за заводски ремонт (ПР, СР или КР, не е уточнено още). Това означава, че може в следващите няколко години да не я видим в движение.
32 009/010 - Изолация в Асеново;
32 077/078 - Влакове;
32 079/080 - Месечен резерв в Кулата;
32 081/082 - ГПР в ново хале;
32 083/084 - Влакове;
32 089/090 - Влакове;
32 093/094 - Изолация в Асеново;
32 095/096 - Изолация в Подуене;
32 097/098 - Влакове;
32 099/100 - Влакове;
32 101/102 - чака ПР в Кулата);
32 103/104 - Влакове;
32 107/108 - чака заводски ремонт;
32 109/110 - ГПР в Подуене;
32 111/112 - Случаен ремонт - откраднати реактори;
32 115/116 - Влакове;
32 117/118 - Влакове;
32 119/120 - КР в Русе;
32 121/122 - Влакове;
32 123/124 - Влакове;
32 135/136 - Изолация в депо Сф;
32 139/140 - Влакове;
32 141/142 - Влакове;
32 143/144 - Изолация в Кулата;
32 145/146 - КР в Русе;
Серия 33:
33 001/002 - Месечен резерв в депо Сф;
33 003/004 - Изолация в Асеново;
33 005/006 - Струг в ГО;
33 007/008 - Влакове;
33 009/010 - Месечен резерв в депо Сф;
33 011/012 - Изолация в Асеново.
32 107/108 се спира от днес за заводски ремонт (ПР, СР или КР, не е уточнено още). Това означава, че може в следващите няколко години да не я видим в движение.
Информация
Модератори