Считано от днес, 12.04.2007г, максималната скорост по отношение на железния път в междугарието Тодор Каблешков - Пловдив по път №1 се намалява от 130 на 80км/ч. Промяната да се отрази в книжка "Технически таблици и нормативи" и в книжки-разписания А и Б, 1А, 1Б. Във връзка с това се премахва съществуващото намаление 90км/ч в горепосоченото междугарие.

Глобален модератор
Честито! Явно НКЖИ се е заела здраво да оправи инфраструктурата. Следва същото оправяне и на 2-ра с разкривените траверси и разглобените скрепления. Има още много мегдан докато намаленията стигнат до 5км/ч. Дотогава началниците ще се сменят, да му мислят новите.bdz46 написа:Считано от днес, 12.04.2007г, максималната скорост по отношение на железния път в междугарието Тодор Каблешков - Пловдив по път №1 се намалява от 130 на 80км/ч. Промяната да се отрази в книжка "Технически таблици и нормативи" и в книжки-разписания А и Б, 1А, 1Б. Във връзка с това се премахва съществуващото намаление 90км/ч в горепосоченото междугарие.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Считано от днес, 12.04.2007г, максималната скорост по отношение на железния път в междугарието Тодор Каблешков - Пловдив по път №1 се намалява от 130 на 80км/ч.
Нещо не разбирам, какво е хубавото на това. И още нещо, защо е намалението?Честито!
Ако това е причината защо намалят скоростта?Явно НКЖИ се е заела здраво да оправи инфраструктурата.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Момчета,нищо ново под слънцето-към 1998-2000 г по Драгоманска от 90 км/ч намалиха скоростта на 50 км/ч точно след ремонт на коловоза.Когато се откри линията Разменна -Темелково/сега Батановци/при дадена скорост по разписание 60 км/ч почти половината междугарие беше с намаление 30 км/ч ,а като изпаднаха вагони след Витановци го намалиха на 25 км/ч .
Информация
Модератори