Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Какво и има на 088?От кога не е в движение,когато с форума проведохме неодавна разходката до Червен бряг,тя бе начело на 2611.
42148-7 ще се използва за рез.части за останалите 421XX-X в депо ВА - 143 , 150 , 160 и 179.Доста интересно за 171.За нея не знаех,че не е в движение. :shock:
Хубави снимки си направил,можеш ли да кажеш кои варненски 07-00-ци са в редовна експлоатация.Имал съм преки впечатления от 090,а от доста време не съм я срещал.073 , 081 и 084,които си видял би следвало по мои изчисления да се движат.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

На 088 и правят някакъв ремонт по ходовата част.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А дали се знае горе-долу 44 171 кога ще замине за Чехия?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

То не се знае дали изобщо ще заминава. Не забравяй, че мъдрите глави от Вазов не знаят какво искат. Последното което дочух е, че Кончар искат да правят КР на червените маш но понеже имаме машини в излишък и се чудим какво да ги правим наще пасуват.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Става въпрос за 44 071 :)
Чуват се много работи, че чехите ще взимат ЖПЗ и са обещали да направят четири машини докрая на годината....чува се, че "Кончар" ще правят "модернизация" на Р-ките пред депо Подуяне, но всичко досега не е официално потвърдено- не мисля, че повече е нужно да се разводнява темата, защото този въпрос "витае в облаците".
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Последното е не за модернизация на 43р в Кончар а КР.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересно ми е дали "Кончар" ще вземат още 44-00-ки за модернизация,както направиха с 001 и 002.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Времето ще покаже, но в София има спешна нужда от ремонт на машините.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 001 и 002 са сравнително сполучливи прототипи, но необходимостта от подобна модернизация на 44 е съмнителна. А и положението с машините в момента изисква бързо решение - капитален ремонт.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Дори капиталния ремонт не може да реши проблемите в момента т.к. за него са необходими поне 4 месеца в условията на БДЖ. Най-фрапиращо е престъпното бездействие и пасивност на всички ръководни кадри в отдел Локомотиви. Истинската криза тепърва предстои и съм сигурен че ще започне да се отразява върху движението бързите влакове още от август месец.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Очаква се рекордно голям брой на "Optima Express" как ще се осигуряват машини никой незнае.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Не само че не знае но и не се интересува съответно нищо не се предприема. Да речем че утре хипотетично на някой му светне лампата колкото и добро желание да има са необходими поне 6 месеца докато се почувства осезаемо подобряване на положението.
По мои сметки предстои да се спрат за ремонт локомотиви: 44 087, 44 090, 44 098, 44 100, 44 144, 45 149, 45 152. На фона на всичко това от депо Подуяне единствената машина излязла от ремонт от началото на годината е 44 095. С тези темпове до 2 години в депо Сф няма да остане и един електровоз в движение.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Според тези сметки отписахме депото, интересно ми е до къде може да стигнат машините.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Особено интересно е и абсолютно безотговорното поведение на машинните диспечери. Обвръзките на влаковете също са недакватни - дупничани например идват до Сф за 5621 и 5625 изолирана машина а после се чудят откъде да осигурят машина за товарните влакове. Да не говорим че в едни депа се зариват с машини а в други се чудят как да вържат графика в Дупница примерно работят поне 10 машини.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Понеже виждам че темата "Локомотиви в Изолация" е заключена незнайно защо пускам тук сведение от депо М за 09.04.2007 г.
Лок в изолация: 45 159, 172, 45 174, 45 180, 45 199. Хубаво е че напредват значително с 45 158.
Ето една снимка на влак 7623
http://bahn.hit.bg/45176.jpg
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация