Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Всички сме го забелязали. 46 211 и 221, които са правени в Подуене са с чешки пантографи. Много по-добри показатели имат от румънските, а и са доста по-разпространени в БДЖ.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Снощи 46211 докара 3622 и замина 8627. 46235 докара 8602, слеуд което се разходи до Пирдоп и сутринта за 8601.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

8627 вече от бургаски 46-тици ли се обслужва :?
депо подуяне
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Докато не направят 44002 ще е с 462. 3622 за 8627 с 462. 3621 за 8626 ще е с червена.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 229 вече си има големи лепенки за 110км/ч, освен котвичките на хаслерите. Така ще е докато мине на струг. Лок днес беше в Кончар за ремонт на разхлабител, излезе за 1623 и се представи без забележки.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

mitko_pz написа:8627 вече от бургаски 46-тици ли се обслужва :?
Двете причини нощния да се тегли от бургаските машини са следните:
ремонта на втория банан и курсовете,провеждани в София за 46-00-ца.По този начин машинистите се упражняват с 8627.

Интересно ми е машината,докарала нощния сутринта в Бургас на кой влак ще отива. :?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Практиката на втория курс не е почнала а и ще се стажува на 3621 и 8601 в участъка СФ-ПИ и СФ-СП. прожсто няма маш и за това въртят маш от 3622 на 8627.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

До 1ви май от Кончар трябва да излезе още една синя машина.Дано да спазят този път срока.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 234 са сложили възлите които са били на лице. Сега чакат от Хърватска другите чаркове. Плъзнали са слухове, че Кончар иска да прави КР на червени маш. Както винаги не здраво мислещите умуват какво да правят, а кризата за маш се задълбочава.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Отдавна трябваше да го почнат този КР на червените, само че има някои дето много силно дърпат чергата към себе си, та няма пущане..Там е проблемът :idea:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Скоро време ще трябва да се разберат понеже ситуацията почва да излиза от контрол. Щом вече се пускат машини на 3 ТД да работят и не се вкарват за ремонт сметни до къде се е стигнало.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Цари пълно безхаберие и тотална незаинтересованост.С една нума - понамирисва на анархия.
Коя синя машина трябва да влезе до 1 май?
И кога и кои машини са били пуснати да работят с 3 ТД?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Labros написа:Коя синя машина трябва да влезе до 1 май?
46 234 трябва да излезе. За анархията - не намирисва, цари пълна анархия.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ами като не си отварям очите и не виждам какво е написано... :? :? пиша глупости. :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

234 за кое депо ще отива?Дано да е за нас,за да успеем да вържем тройния типов график. :D
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация