Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Днес УБВ"Родопи" замина от Варна с лок 44 128, КПВ 28203 се обслужи от ДМВ 10 025/026, ПВ 28104 от ДМВ 10 005/006, лок 44 113 е докарал УБВ"Златни пясъци" и ще върне БВ 2654.
В депо Варна са следните машини: лок ES 64 U2-061, 44 092, 44 088, 43 528, 43 307, 43 541, 42 081, 42 148, 42 171.
088 изглежда доста зле, машинистите коментират, че вече не е онази Р-ка отпреди няколко години. 092 е доста тънка и върти ПВ. 42 148, 171 и 081 са спрени за ремонт. Тауруса си е там оцапотен, и чака съдбата си.
По-късно ще пусна снимки.
В депо Варна са следните машини: лок ES 64 U2-061, 44 092, 44 088, 43 528, 43 307, 43 541, 42 081, 42 148, 42 171.
088 изглежда доста зле, машинистите коментират, че вече не е онази Р-ка отпреди няколко години. 092 е доста тънка и върти ПВ. 42 148, 171 и 081 са спрени за ремонт. Тауруса си е там оцапотен, и чака съдбата си.
По-късно ще пусна снимки.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Не мисля, че е необходимо да се съобщават номерата на вагоните. Достатъчно е да се каже коя е серията.Nikola VS написа:УУУ за всеки влак..... това сигурно в 60 % от случайте няма да е възможно за всички вагони и влакове, то трябва да седнеш да запишеш всичко...... Е интерсно за четене е примерно както Никкс съобщава сериите на вагоните в състава на влаковете.

Днес:
6625 с 10 041/042, 10 037/038, 10 007/008
30113 с 45 152
2608 с 44 115
60201 с 44 085
10211 с 32 055/056
10212 с 44 001






Последно промяна от rexkos на Пет Юни 15, 2007 10:44 pm, променено общо 1 път.
Една добра новина от днес!!!
07 019 се завърна благополучно след ПР в Го!
Машината поне на външен вид изглежда много добре, При натоварване не пуши чак толкова и пуши само докато изчисти и след това не се вижда нищо да излиза от аспусите освен горещ въздух
07 019 се завърна благополучно след ПР в Го!
Машината поне на външен вид изглежда много добре, При натоварване не пуши чак толкова и пуши само докато изчисти и след това не се вижда нищо да излиза от аспусите освен горещ въздух
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.




А сега сензацията на деня:




Тъй като на 9 Април се промениха настройките на моя интернет доставчик,на 9 и 10 Април нямах връзка с интернет и затова днес(11 Април) ще ви разкажа видяното от 9 Април:Сутринта на гара Червен бряг ПВ20133 пристигна точно в 8:03(2 мин преди време-8:05 по разписание).Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 1 вагон 17 серия син без графити,1 червено-бял кокошарник 47 серия с графити и 1 вагон 50 серия 2 класа с графити.Начело на ПВ20133 беше МЕЗДРЕНСКИЯ ФАЙТЪР 43 543.8 Влакът потегли в 8:05(1 мин преди време-8:06 по разписание).в 10:00 тръгнах от нас понеже трябваше да отида до лозето при дядо ми който щеше да си ходи с ПВ20132.Реших да мина през жп линията и когато минах видях една машина и се затичах да й видя номера.Когато отидох видях,че това беше БЕЗРЕОСТАТНАТА 44 070.1 която беше на опашката на товарен влак,който беше много дълъг и не можеше да се побере в гара Червен бряг.След като се отдалечих видях,че машината влезе в гарата и освободи коловоза.МБВ460 замина от гара Червен бряг навреме и без закъснение(10:39).Влакът беше в състав с общо 7 вагона и начело с Р-ка.След около 15 минути след като замина МБВ460 44 070.1 замина сама в посока Плевен.След като приключих с работата на лозето аз и дядо ми тръгнахме към жп гарата.След като стигнахме разбрахме,че БВ4612 беше закъснял със 120 минути (2 часа).Ние с дядо ми отседнахме в близкото заведение да пийнем по едно докато ПВ20132 дойде.ПВ20132 беше надминат от БВ4612 на Телиш.И така,след като в 12:15 седнахме с дядо ми да пийнем по едно БВ2611 беше обявен,че пристига.В 12:20 пристигна БВ2611 на 1-ви коловоз със 5 минути закъснение-12:15 по разписание.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 3 вагона 2 класа 50 серия без графити,1 фургон 57 серия червено-бял,1 вагон 1 класа 40 серия без графити,1 червено-бял кокошарник 47 серия с графити и 1 вагон 74 серия без графити.Начело на БВ2611 за 3-ти пореден ден беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 45 205.2 Влакът потегли в 12:22 със 6 минути закъснение-12:16 по разписание.БВ4612 пристигна на гара Червен бряг в 12:28 със 120 минути закъснение(2 часа-10:28 по разписание).Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 вагона 2 класа 74 серия в отлично състояние и без графити,1 вагон 1 класа 74 серия в отлично състояние и без графити и 1 вагон 43 серия син за велосипеди.Хората които чакаха да се качат на този влак бяха много и секунди преди да замине влака хората се бяха качили и в коридорите на всички вагони беше пълно и не можеше да се мине.Не знам защо БДЖ не беше осигурил допълнителни вагони за този влак.Начело на БВ4612 беше РУСЕНСКАТА 44 103.0 Влакът потегли в 12:30 със 120 минути закъснение(2 часа).Никой не каза по каква причина БВ4612 е закъснял и аз така и не научих.На машинистите на БВ4612 им беше връчен образец да не се ръководят от входния сигнал на Карлуково.ПВ20132 пристигна малко след като БВ4612 замина,а именно в 12:41 със 20 минути закъснение-12:21 по разписание заради изчакването за надминаване.ПВ20132 беше в състав с общо 3 вагона от които 1 вагон 50 серия 2 класа с графити,1 червено-бял кокошарник 47 серия с графити и 1 вагон 17 серия син салон без графити.Начело на ПВ20132 беше МЕЗДРЕНСКИЯ ФАЙТЪР 43 543.8 Влакът потегли в 12:47 със 25 минути закъснение-12:22 по разписание и не знам защо го задържаха толкова на гара Червен бряг.На машинистите на ПВ20132 беше връчен същия образец като този на машинистите на БВ4612.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори