Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
В момента няма данни за движение на тов.влакове от Д.Митрополия до крайната гара.
Товарно движение по 23-та линия има, но е изключително слабо. Има само един ЛТВ - 23702/23703. Ето и неговото разписание:

ЛТВ 23702
Плевен запад 8:05
Ясен 8:12 - 9:19
Долна Митрополия 9:26 - 10:06
Милковица 10:33 - 11:03
Сомовит 11:13 - 12:13
Черквица 12:24

ЛТВ 23703
Черквица 13:20
Сомовит 13:31 - 14:41
Милковица 14:52 - 15:32
Долна Митрополия 15:59 - 16:59
Ясен 17:06 - 17:52
Плевен запад 18:00
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А в кои дни се движи въпросния влак :?:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Не мога да кажа, но явно не е всеки ден.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Като стана въпрос за движението на товарни влакове по второстепенните линии, ето го и разписанието на някои от тях.

Започвам с Радомир-Кюстендил, 6-та линия. Там има общо 3 товарни маневрени влака - Перник разпр.-Земен, Земен-Кюстендил и Земен-клм.034+617.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633117155943750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633117155987187500.jpg

По 52-ра линия Генерал Тодоров - Петрич има по 1 чифт ЛТВ всяка сутрин, но разписанието му е безумно разтегнато. Това е ЛТВ 50741/50742.

По закритата линия за пътнически движение - 22-ра от Червен бряг до Златна панега редовно има назначени 2 чифта ЛТВ. А това са товарните влакове по линията Левски-Троян.

Сега е ред на 15-та линия:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633117156230468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633117156256406250.jpg

14-та линия - Пдр - Пионер. Обърнете внимание на убийствените скорости и убийствените времепътувания за такова кратко разстояние.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633117156278906250.jpg

Речник:
ЛТВ - Локален Товарен Влак
МВ - Маневрен Влак
ИзЛ - Изолиран Локомотив
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ех,това "ПодуЕне".....Как не се научиха как се пише този квартал на Сф,ами дори и по някои табели на локомотиви го гледам сгрешено. :D
А по линията Левски-Троян,с кой тов.влак се връща 24713 до Ловеч?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

За вагоните не знам, но локомотивът на 24713 спокойно може да ползва трасе на 24712. :D Вагоните се връщат с някой друг ЛТВ, понеже някой трябва да разтовари превозения товар. :)
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 10:11 pm

Мнение от Филип »

Ами Веско и аз се чудя защо се пише така след като всички знаем откъде произлиза името на квартала :D
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

Това е наистина много интересна тема.Хубаво би било обаче ако се покажат разписанията на всички товарни влакове, освен тези по второстепенните линии.
Иначе браво за темата. :D
депо подуяне
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

rexkos написа:
14-та линия - Пдр - Пионер. Обърнете внимание на убийствените скорости и убийствените времепътувания за такова кратко разстояние.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633117156278906250.jpg
Добре де, защо е дадена 55ца а там все с 06 всъм виждал влаковете (вярно е че и тази година все още не съм идвал в Сф)? и от кога междурелсие е станало меЗдурелсие
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

07 написа: Добре де, защо е дадена 55ца а там все с 06 всъм виждал влаковете
Явно така е било планирано по график но не е станало. Пример за това са също и 10208, 10212, 20221 и др., които по график трябва да са с ЕМВ 32 (така е дадено), но в действителност са с електровоз.
07 написа:и от кога междурелсие е станало меЗдурелсие
Печатните грешки са често явление. :wink:
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

07 написа:
rexkos написа:
14-та линия - Пдр - Пионер. Обърнете внимание на убийствените скорости и убийствените времепътувания за такова кратко разстояние.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633117156278906250.jpg
Добре де, защо е дадена 55ца а там все с 06 всъм виждал влаковете (вярно е че и тази година все още не съм идвал в Сф)? и от кога междурелсие е станало меЗдурелсие
Много рядко но от там минава и 55ца
депо подуяне
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

07 написа:
rexkos написа:
14-та линия - Пдр - Пионер. Обърнете внимание на убийствените скорости и убийствените времепътувания за такова кратко разстояние.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633117156278906250.jpg
Добре де, защо е дадена 55ца а там все с 06 всъм виждал влаковете (вярно е че и тази година все още не съм идвал в Сф).......
Снимките по-долу са правени от Тодор (bdz46) и на тях ясно се вижда,че товарният влак от Пионер е теглен от 55-00-ца.По-специално: фотографирана е 55192-9.

http://www.railfaneurope.net/pix/bg/die ... dz55_1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/die ... dz55_2.jpg
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Маи зависи от тонажа дали е 55 или с 06 :idea:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Това вече е говорено и се знае, че преди електрификацията на Димитровград ЖС 06-та серия бяха основната тяга по дадения участък.
За Пионер една 55-та серия трудно се справя с по-сериозен влак, затова след изграждането на КМ в Драгоман-Димитровград ЖС 06-та серия се подава и на тези влакове по 14-та. Лично съм виждал два локомотива 06, единият от които е бутащ на композиция с около 20 вагона.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

Определя се от теглителните характеристики на локомотивите, за всеки влак според това колко е тежък, максимално преодоляваните наклони и т.н, но по тази линия влаковете не са кой знае колко големи.При серия 55 ако има липса на локомотив той спокойно -е може да се замени от 06, с такива се извършва и маневрена дейност на сточна гара, а на гърбицата на ПДР маневрата е с 55ца.
депо подуяне
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация