Ето сега оперативна информация-последна част 7:След като
БВ2613 замина на 2-ри коловоз точно на време(16:15)пристигна
КПВ20233 който за мое голямо учудване се обслужваше от дизелов локомотив-
06 108.5 обслужваше влака.
Явно в МЕЗДРА е настанал голям глад за електровози...
КПВ20233 беше в състав с общо 3 вагона от които 1 жълто-син ЕХ-ДБ вагон 43 серия без графити,1 кокошарник 47 серия син с графити и 1 вагон 17 серия само,че с джамове от 50 серия.За
БВ2610 вече съм писал информация и затова преминаваме направо на
БВ4613.Той пристигна на гара Червен бряг в 17:46(14 мин.закъснение-17:32 по разписание).Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 вагона 2 класа 74 серия всички в отлично състояние и без графити,1 вагон 1 класа 74 серия без графити и в отлично състояние и 1 18 метров вагон за велосипеди син.Начело на
БВ4613 беше
РУСЕНСКАТА 44 139.4 Влакът потегли в 17:47 (14 мин.закъснение) от гара Червен бряг.След
БВ4613 пристигна
БВ2612 точно в 18:20:30(0,5 мин преди време-18:21 по разписание).Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 3 вагона 2 класа 74 серия от които 1 с шарени графити,1 малко старичък и един скоро минал ремонт.Другият 2-класен вагон беше кокошарник 47 серия червено-бял без графити.1 класа беше 50 серия без графити.Начело на
БВ2612 беше
ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44-110.5 Влакът потегли в 18:23 (на време) от гара Червен бряг.
ПВ20111 потегли от гара Червен бряг в 18:28.Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 1 фургон и 4 вагона 17 серия салони сини,единият от тях имаше джамове от 50 серия.Начело на
ПВ20111 беше
СОФИЙСКАТА ОЧУКАНА 44 078.4 (СУТРИНТА 44 109.7 ЗАКАРА ПВ20110 ДО СОФИЯ).След като
ПВ20111 замина в 19:05 на 2-ри коловоз пристигна
ПВ20138 който бе обслужен от
ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица ЕМВ 32 030.9 + 32 029.1 Забелязва се от далече,че мотрисата е добре поддържана-все пак е горнооряховска...След
ПВ20138 пристигна
МБВ461.Влакът пристигна в 19:16:40 (5 мин и 40 сек закъснение-19:11 по разписание) на гара Червен бряг.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 3 български 50 серия без графити,1 спален български вагон 30 серия и 2 чужди вагона които и двата бяха еднакви-дълги сини на които пишеше
VAGON DE DORMIT.Начело на
МБВ461 беше
ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 118.8 След
МБВ461 точно на време от 1-ви коловоз замина
УБВ2607 ЯНТРА.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 1 вагон 1 класа без графити в отлично състояние,1 18 метров вагон за велосипеди и 5 вагона 2 класа без графити в отлично състояние.Начело на
УБВ2607 ЯНТРА за мое голямо учудване беше
СУПЕРРЕОСТАТНАТА ГОРНООРЯХОВСКА красавица 44 109.7 която сутринта обслужи
ПВ20110 до София след което не знам какво е станало за да отиде тя на
УБВ2607 ЯНТРА,а не на
ПВ20111.А впрочем не знам защо
ПВ20111 се обслужи от
СОФИЙСКАТА 44 078.4 А
безреостатната 44 070.1 не се мерна тази вечер пък и аз не можех да остана до след 19:45...Все пак се забелязва,че
СУПЕРРЕОСТАТНАТА ГОРНООРЯХОВСКА красавица 44 109.7 за втори пореден ден обслужва един и същи влак,който обслужи и вчера,а именно
УБВ2607 ЯНТРА.Е това е от мен за днес...Утре повече

Забравих да спомена,че около 19:10 на 5-ти коловоз пристигна товарен влак начело с
ФАЙТЪРА 43 541