Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник
Алкател

Мнение от bdz46 »

44 058 написа:МБВ 490 преминава транзит приз Белово:
http://vbox7.com/play:8f9983bb
С Алкател ли карате?
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

bdz46 написа:С Алкател ли карате?
Естествено, че караме с Алкатела. Само когато закъснявам не го включвам :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

То не знам как става да не закъснееш с алкател, освен ако е в режим БИ с изключена антена. Иначе няма начин да стигнеш от По до Сф без 2-3 екстрени спирания. Стигал съм до три спирания само в едно междугарие.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

bdz46 написа:То не знам как става да не закъснееш с алкател, освен ако е в режим БИ с изключена антена. Иначе няма начин да стигнеш от По до Сф без 2-3 екстрени спирания. Стигал съм до три спирания само в едно междугарие.
Kaто го пуснеш на "оса" та да не те спира и немаш грижи
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44-134 написа:
bdz46 написа:То не знам как става да не закъснееш с алкател, освен ако е в режим БИ с изключена антена. Иначе няма начин да стигнеш от По до Сф без 2-3 екстрени спирания. Стигал съм до три спирания само в едно междугарие.
Kaто го пуснеш на "оса" та да не те спира и немаш грижи
Изображение

Може и така, но е рисковано:
Изображение
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Пловдивските вървят само на UCA :wink:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Като си на UCA, все едно си без ALS. Единствено контролира зададената скорост и нищо повече. В Бургас по едно време наказаха една камара народ, че карат на UCA.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

При ЕМВ има чалъм да не е на UCA и пак да не може да прави проблеми. Става за секунди, но не знам дали може да се приложи при електровоз. Май няма да е толкова лесно. Лошото е че ако се качи някой и алкатела опита да спре влака, а не се получи и всичко ще излезе наяве, но ако е на UCA или изобщо не е включен е по-лошо.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация