Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

От понеделник всекидневен прозорец за еднопътно движение Курило-Реброво :!:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Днес УБВ "Чайка" замина с влаков лок 44 076 и лок 44 095, който ще ползва трасе до Пирдоп и ще върне товарачка.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Днес 17.03
ПВ 80117 замина с ЕМВ 32 066
ПВ 10147 теглен от 07 123
УБВ 1601 с 5 минути върте начело с 44 130
ПВ 10146 навреме с две ДМВ - 10 027 и 10 013
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес на прелеза при РП Бригадир в посока Волуяк беше забелязана сравнително дълга товарачка, теглена от 44 101.
В междугарието РП Бригадир-Волуяк видях ПВ 60204 само с 1 вагон, който беше от червено-белите. Нямах възможност да видя номера на машината, но съдейки по вида й, съм сигурен че това е някоя Горнооряховска 44/45. :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес бях на "лов за влакове"!Но да се изразя по-точно:Ходих до София с баба ми.Разбира се видях много влакове за които сега ще дам информация.Решихме да отидем сутринта за да може да се приберем до следобяд.Обикновено винаги когато ходим на София пътуваме с УБВ2608 ЯНТРА.Сутринта отидохме на гарата,взехме си запазени места и зачакахме влака.В 7:01 той даде звуков сигнал на входния семафор.В гара Червен бряг спря в 7:03 и в 7:04 замина(2 минути преди време-7:06 по разписание заминава).В Роман влака пристигна в 7:25 и замина в 7:26.В 7:30 той направи среща с ПВ20133 който беше в състав с общо 3 вагона от които 2 15 серия сини и един кокошарник 47 серия червено-бял.При влизането на влака в гара Мездра видях локомотивите:45 199.7 45 174.0 45 180.7 и 45 159.1 всичките все 45 серия и все от депо МЕЗДРА.Към тях се беше присъединил и 55 165.След това на един от коловозите видях последният представител от серията 43Р и от серия 45-45 205.2 който чакаше да замине с товарен влак.УБВ 2608 пристигна в Мездра в 7:41 и замина в 7:42.При разполагането на влака във гарата за да може да се качат пътниците видях 43-555.2(трите хикса)с 2 пътнически вагона от които един 15 серия,а другият беше 50 серия и на прозорците му с бели големи букви пишеше:АЗ ПЪТУВАМ.В гара София УБВ 2608 пристигна точно на време(в 9:30).Начело на УБВ 2608 ЯНТРА беше 44 114.7 (от депо Г.ОРЯХОВИЦА).Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4Б вагона,1 А вагон и един 18 метров син на опашката за превоз на велосипеди.След като си записах това отидохме да оправим документите на баба ми.След като се върнахме в 11:30 на гарата отидох на 1-ви перон,а на 2-ри коловоз имаше вертушен влак начело с 45 191.4 В 11:47 на 1-ви коловоз пристигна УБВ3602 ЧАЙКА който беше начело с 45 156.7 Влакът беше дошъл 3 минути преди време(11:50 по разписание пристига).Влакът беше в състав с общо 8 вагона от които 2 А вагона,4Б вагона и 2 18 метрови червени на опашката на влака.БВ2613 беше на 6-ти коловоз изток и беше в състав с общо 5 вагона от които 4Б и 1А вагон.Направи ми голямо впечатление вагоните.А вагона беше 50 серия-нищо особено,щото беше в графити.Единият от Б вагоните също беше 50 серия само,че с кожени седалки(кафяви/червени).НО ОСТАНАЛИТЕ 3 ВАГОНА БЯХА ТИП 9Х8,ВСИЧКИТЕ СЪС СИНЯ ТАПИЦЕРИЯ,ВСИЧКИТЕ СКОРО МИНАЛИ ГПР И ВСИЧКИТЕ СОФИЙСКИ И КАТО НОВИ.Аз се возих във втория вагон.Вагоните са много хубави,дори по-хубави от 1 класа,която беше в графити,а тези трите вагона бяха чисти и като нови.На 3-ти коловоз изток беше БВ8615 който отново беше с малко вагони-в случая с 5 от които 1 фургон,1А вагон и 3Б вагона от които 1 син кокошарник 47 серия само,че с прозорци 50 серия,другия беше тип 9Х8 целия в черно-бели графити,а другия беше 50 серия.За пореден път БДЖ показа голямата липса на вагони на такъв претъпкан влак.В 13:00 по 9-ти коловоз премина красавицата 46 221.8 начело на товарен влак съставен от цистерни на ЛУКойл.БВ2613 потегли от гара София в 13:15.На София-Север срещнахме товарния влак от цистерните на ЛУКойл начело с 46 221.8 На Илиянци имаше товарен влак начело с 44 060.2 Малко след Своге видях влак с обикновени цистерни,които бяха начело с 43 554.5 На гара Бов имаше вертушен влак начело с МЕЗДРЕНСКАТА 45 179.9 Начело на БВ2613 беше 44 074.3 от депо ПОДУЯНЕ.В Мездра пристигнахме навреме и там видях КПВ20233 който беше с 3 вагона в състав от които 1 Ех-ДБ вагон 43 серия жълто-син само 2 класа,а другите два бяха смесени 50 серия 1/2 класа ,от купетата само 4 бяха 1 класа,а останалите 2-ра.Начело на КПВ20233 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 147.6 БВ2613 пристигна на гара Червен бяг в 15:45 и замина в 15:47 и с това завършва днешният ми транспотинг.Ето номера на софийският вагон в който се возих:5052 2974 241-4.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Днес след якото пиене на бира в "Пожарната" и изпращето на основната група с 8614:
ПВ 80117 замина с 32 166
ТВ с някой номер,начело с 06 036
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

:arrow: Първото намаление тип "отврат" отпадна вчера : 40 след сп. Смирненски. Скоростта е възстановена по книжка-разписание.
:arrow: Намаленията Жв-Зимница-Стралджа са поставени пресилено и без разрешение(от който трябва) Утре ще се проверят.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

46 242 написа::arrow: Първото намаление тип "отврат" отпадна вчера : 40 след сп. Смирненски. Скоростта е възстановена по книжка-разписание.
Потвърждавам казаното. Днес минах оттам и останах приятно впечатлен. На места пътят е безнаставов и като цяло самият ремонт на пътя е направен много добре. :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес ПВ 10212/10213 се теглеше от Бургаската 46 211 :!:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

БВ 1640 днес ще е с ДМВ 10 008.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Снощи 46238 и 46242 работиха в СФ възел след което 242 замина с 8601 а 238 с 3621. 46238 за пореден път доказа, че е направен много добре. 46211 сутринта докара 8626.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това,че бургаските машини теглят нощните влакове за/от морския град да не е свързано с влизането на 44002-4 за ГПР и софианци не могат да осигурят друга машина?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има курс за 46 200 в София. Вероятно ще има стажове и Бургас са дали една машина за тази цел.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ще те излъжа. Вмомента тече втори курс за придобиване на правоспособност на 462 и това може да е причината.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

10206/10207/10210/10211 - ЕМВ 32 055/056
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация