Страница 1 от 2

Вагони 43-та серия на влак 2611/2610

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 7:13 pm
от rexkos
Днес реших да отскоча до гарата, за да видя обновения състав на влак 2611.

Беше композиран на 12-ти коловоз с 44 062 начело. Влакът беше в състав както следва: D, 2By, бюфет, 3ABy.
Изображение
Изображение

Не чух да има оплаквания за вагоните от страна на пътниците, но тези които са пътували от София до Шумен или Варна, определено не са останали доволни от твърдата возия. Вагоните са много добри, но това че не се използват по предназначение си е съвсем отделен въпрос. Твърдата возия може само донякъде да се компенсира с изключителната чистота във всички вагони, но до кога ще е така зависи изцяло от културата на пътниците. Подовете във всички вагони бяха измити безупречно, тоалетните бяха чисти. Но така ще е ЗАСЕГА! :x

Ето това представлява първокласното отделение, в което даже си има и перденца. До Горна ако пътувате, няма много да се изморите, ако сте тук:
Изображение

Като цяло с този влак може комфортно и уютно да се пътува само по по-кратките разстояния като: София-Мездра-Червен бряг, Плевен-Левски-Горна, Горна-Попово-Шумен, Шумен-Варна и т.н. Понеже доста хора ползват този влак за по-кратки пътувания, донякъде може да се оправдае наличието на 43-ки в състава на влака. За такива предназначения вагоните наистина са удобни (времепътуване до 2-2,5h). Ако пътувате от София до Варна, никой никого не кара да пътува с този влак - за тази цел си има други влакове по същото направление. Но както и да е, това представлява второкласното отделение - в общи линии нищо ново под слънцето.
Изображение

Бюфетът е абсолютно същият, който се движеше и до вчера - 47-ма серия. Макар и отвън да изглежда архаично, отвътре e изключително уютно и удобно при наличието на музика, DVD система, климатична инсталация, удобни мебели и разнообразен интериор. Фургона го има и както преди е на първа позиция. Още две снимки на влака при излизането му от гара София:
Изображение
Изображение

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 7:19 pm
от VESO
Поздравления! На най - горната снимка какъв е първия вагон пред exDB -то?Струва ми се , че не прилича на бюфет. :?

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 7:20 pm
от rexkos
VESO написа:Поздравления! На най - горната снимка какъв е първия вагон пред exDB -то?Струва ми се , че не прилича на бюфет. :?
Бюфет е.

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 7:22 pm
от VESO
Не знаех , че има и червен.Виждал съм другия бюфет - беше син и за това си мислех , че и този е такъв.5 седящи вагона на този влак - добре ми се вижда.А населеността каква беше?

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 7:24 pm
от rexkos
VESO написа:5 седящи вагона на този влак - добре ми се вижда.А населеността каква беше?
Задоволителна и нямаше правостоящи. :)

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 7:26 pm
от Nikss
Населеността в БВ 2611 днес беше добра-над 60 %. Лично минах покрай всички вагони и видях колко хора се качиха и слязоха на Чб.

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 7:31 pm
от Labros
И все пак преобладаващите мнения са,че тия вагони са неподходящи за тази дестинация.Нека хората да свикнат с вагоните и тогава ще почнат коментарите.Специално като се прибирам от София с 1651 доста се чуват такива недоволни коментари от хора пътуващи за първи път или рядко използващи услугите на БДЖ.

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 7:36 pm
от 43.309
Май са от 43 ките с дискови спирачки някой обърна ли внимание?

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 7:43 pm
от bdz46
На двете снимки в кривата са с дискови.

Re: Вагони 43-та серия на влак 2611/2610

Публикувано на: Пет Ное 02, 2007 12:24 pm
от Tramway
rexkos написа:Днес реших да отскоча до гарата, за да видя обновения състав на влак 2611.

Беше композиран на 12-ти коловоз с 44 062 начело. Влакът беше в състав както следва: D, 2By, бюфет, 3ABy.

Не чух да има оплаквания за вагоните от страна на пътниците, но тези които са пътували от София до Шумен или Варна, определено не са останали доволни от твърдата возия. Вагоните са много добри, но това че не се използват по предназначение си е съвсем отделен въпрос. Твърдата возия може само донякъде да се компенсира с изключителната чистота във всички вагони, но до кога ще е така зависи изцяло от културата на пътниците. Подовете във всички вагони бяха измити безупречно, тоалетните бяха чисти. Но така ще е ЗАСЕГА! :x

Ето това представлява първокласното отделение, в което даже си има и перденца. До Горна ако пътувате, няма много да се изморите, ако сте тук:

Като цяло с този влак може комфортно и уютно да се пътува само по по-кратките разстояния като: София-Мездра-Червен бряг, Плевен-Левски-Горна, Горна-Попово-Шумен, Шумен-Варна и т.н. Понеже доста хора ползват този влак за по-кратки пътувания, донякъде може да се оправдае наличието на 43-ки в състава на влака. За такива предназначения вагоните наистина са удобни (времепътуване до 2-2,5h). Ако пътувате от София до Варна, никой никого не кара да пътува с този влак - за тази цел си има други влакове по същото направление. Но както и да е, това представлява второкласното отделение - в общи линии нищо ново под слънцето.

Бюфетът е абсолютно същият, който се движеше и до вчера - 47-ма серия. Макар и отвън да изглежда архаично, отвътре e изключително уютно и удобно при наличието на музика, DVD система, климатична инсталация, удобни мебели и разнообразен интериор. Фургона го има и както преди е на първа позиция.
1. Вагоните серия 43 са непригодни за пътуване на дълги разстояния не само заради "возията" (много тъпа дума), а и заради вътвешното разпределение и конструкцията на седалките. Туй са вагони за крайградски и други пътнишки влакове, като конструктивно разчетът е за престой във вагона до 1 час. Тъй че нищо не оправдава използването на тез вагони за бързи влакове.
2. За бързи влакове има съвсем друг тип вагони с достатъчно комфортни седалки и вътрешно оформление, осигуряващо удобство на пътниците за продължително време.
3. Т.нар. возия не може да се компенсира с чистота. Чистотата е нещо задължително за всякакъв пътнишки подвижен състав.
4. Заявления от типа "като не ти е удобно никой не те кара да пътуваш с тоз влак" могат да се чуят от устата на началници в БДЖ, но туй е профанщина и ние не трябва и да си го мислим.
5. Вагон-бюфетите не са 47-ма, а доколкото си спомням 85-та серия.

Re: Вагони 43-та серия на влак 2611/2610

Публикувано на: Пет Ное 02, 2007 12:37 pm
от rexkos
Tramway написа: 5. Вагон-бюфетите не са 47-ма, а доколкото си спомням 85-та серия.
47-ма са. Третата двойка цифри е 85 и тя определя конструктивния тип на вагона. Четвъртата двойка цифри е именно 47, а тя определя самата серия на вагона в зависимост от Vmax и отоплението (140 km/h, пара & 1500V~50Hz & 1500V=).

Публикувано на: Пет Ное 02, 2007 2:16 pm
от 42 072.9
Пребоядисани са и затова хората ще се лъжат, че стават за нещо.

Публикувано на: Пон Ное 05, 2007 11:18 pm
от Nikss
Днес дядо ми пътува с 2611 от Мездра до Карлуково и каза, че на интериор вагоните са отлични, ОБАЧЕ не се използват по предназначение-те са за КПВ и ПВ, а вратите им не са за БВ.

Публикувано на: Вто Ное 06, 2007 12:24 pm
от Nikola VS
Това е напълно вярно, но познати, които на скоро пътуваха със влака са доволни, преди влакът се пръскаше по шевовете, сега казаха, че имало повече места. Аз не мога да пресметна как така става това, не съм ходил още да видя влака. Като зная, че първокласните вагони, които се пускаха не винаги бяха сполучливи(мръсни, потрошение купета, по зле от втората класа), сега поне хората, които пътуват първа класа получават това което заплащат. А пък и повечето пътуващи не отнасят нещата до къде са разположени вратите, дали вагоните са за КВП, ПВ или БВ, а дали условията са добри за пътуване. Щом си казват: "Новичко, чистичко" всичко би било наред. Така си мисля аз.

Е следващия път като пътувам със влака, най - често до Левски може и да имам собствено мнение по въпроса :lol:

Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 7:01 pm
от красимир
Пътувайте през лятото да видите за какво става въпрос.Жега.Прозорците през един се отварят а тези които трябва да се отворят-я се отворят,я не.Няма купета-като в автобус.Пълна идиотщина.