Страница 1 от 5
CFR - Румънските железници
Публикувано на: Пон Окт 15, 2007 10:19 pm
от 43.309
Румънските железници или частен превозвач не мога точно да разбера са закупили от SNCF ЕЛ BB25204, BB25232 и BB25109.
Също така и стари френски мотриси за региопревози серия 63.В момента съставите се намират в Австрия.
http://images21.snimka.bg/004261087.jpg
http://images21.snimka.bg/004261089.jpg
Публикувано на: Вто Окт 16, 2007 8:28 am
от 42-55
GFR са закупили общо 20 локомотива на SNCF от сериите 25100/25150/25200.
Публикувано на: Вто Окт 16, 2007 12:59 pm
от Tramway
42-55 написа:GFR са закупили общо 20 локомотива на SNCF от сериите 25100/25150/25200.
Какво е GFR?
Публикувано на: Вто Окт 16, 2007 1:06 pm
от bdz46
Tramway написа:42-55 написа:GFR са закупили общо 20 локомотива на SNCF от сериите 25100/25150/25200.
Какво е GFR?
Румънската БЖК.
Публикувано на: Вто Окт 16, 2007 2:51 pm
от 42-55
GFR (Grup Feroviar Roman) - румънски частен жп превозвач.
Публикувано на: Вто Окт 16, 2007 3:10 pm
от VESO
Това е частния румънски оператор,доколкото имам информация за северната ни съседка,действа само в областта на товарните превози.Държи около 30 % от акциите в БЖК,като се предвижда от следващата година,този процент да надхвърли 40.Ето ти сайта на компанията:
http://www.gfr.ro/
Публикувано на: Съб Ное 10, 2007 4:41 pm
от 43.309
Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 11:25 am
от Mario Evstatiev
Вчера този хубавец на GRUP FEROVIAR ROMAN си почиваше на гара Русе Разпределителна. Локомотива е тип 060-DA и като изключим монтирането на електронен блок за оперативно напрежение вместо умформер и някои малки промени по схемата за управление е напълно идентичен с нашите локомотиви серия 06. Външните разлики са видими от снимката:

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 10:27 am
от Mario Evstatiev
Фотосесия на локомотиви на Румънските железници, направена вчера 27 Октомври 2009 г. Между другото, за първи път човек от форума засне пулт на модернизираните им дизели.
Може да се отбележи любезността на румънските колеги, както и това, че машиниста на 63-1133-8 се оказа също спотър. Колегата носеше видеокамера, на която показа свои авторски клипчета на ЖП тематика.
Фотосесия на 63-1133-8
63-1133-8 в междугарието Русе разпределителна - Русе
63-1133-8 Пулт за управление
Интересен начин за показване на българо - румънската дружба
И за финал един самотник
65-1349-3 на гара Русе
65-1349-3 Детайли
65-1349-3 Талига

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 7:22 pm
от VESO
Вижте с какви локомотиви разполага частният превозвач GFR:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/pri ... cN-002.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/pri ... aneasa.jpg
Вероятно са ги закупили от Франция , тъй като там се движат такива машини.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 10:30 am
от Mario Evstatiev
При дридневните ми митарства из Русенския регион се нагледах на румънски дизели.
Първи на мушката ми попадна локомотив на GFR с номер
60-1522-6. Локомотива е базова серия 60 без особени модернизации. Отдаван е под наем на БЖК-АД, поради което лепенките с логото на компанията все още стоят на челата и страниците му. Като типичен представител на серия 60, бая беше протекъл, но общо взето поне на външен вид изглеждаше добре. В кабината - нищо непознато, типична класическа 60-ка.
Ето снимките:
На чело на влак за БЖК
Кабина за управление
__________________
След като хванах машина към Русе пътническа, там имах щастието за поредна близка среща с модернизираните, съвместно с General Motors/Electro Motive локомотиви серия 65. Локомотив с номер 65-1295-8 докара международния бърз влак №463 и се прегарира на 2-ра пред гарата, където остана да чака МБВ 462, за да го върне в Румъния. На локомотива се направи фотосесия, както отвън, така и отвътре. Ревизорската смяна в Русе с добре говорим румънски език успя да съдейства да бъда допуснат в кабината, където на спокойствие да заснема, каквото ме интересуваше.
Ето снимките:
Идва с международния за Солун
На 2-ра в чакане на обратния влак за Румъния
Поглед към пулта за управление
От мястото на машиниста
Диагностичен дисплей
Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 12:03 am
от COSTACHE MIHAIL
В Румъния има 8 основни железопътни магистрали. Те са, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800 и 900, както и много помощна секции. Някои от тях не са печеливши, и са отдадени под наем на частни оператори, например Regiotrans, Регионален Servtrans, други са закрити. линиите по закритите участъци са откраднати и има унищожени железопътни гари.
Скорости на движение в Румъния според разписанието:
M200
Брашов - Сибиу, Вит не повече от 95km / h между Ghimbav - Codlea и Fagaras - Avrig
Сибиу - Vintu Холандия, Вит не повече от 85km / h между Сибиу - Turnisor, 80km / h между Turnisor - Saliste
Vintu Холандия - Иля, Вит не повече от 70km / h между Sibot - Иля
Иля - Curtici, Вит не повече от 100km / h между Иля - Cicir
M300
Букурещ - Плоещ, Вит не повече от 140km / h между Букурещ - Brazi
Плоещ - Брашов, Вит не повече от 120km / h Буда - Floresti Прахова
Брашов - Клуж, Вит не повече от 120 км / ч само между Брашов - Клуж Feldioara и изток - Клуж, в противен случай 100km / h Mureni - медии; Teius - Razboieni; Cojocna - Apahida
Клуж - Орадея, Вит не повече от 120 км / ч само между Крис и Alesd Vadu, 100km / h Huedin - Braisoru, а в останалите 60 - 80km / h
M400
Брашов - Siculeni, Вит не повече от 100km / h, Харман - Bodoc и Tusnad SAT - Siculeni
Siculeni - Bethlen, Вит не повече от 100km / h, Voslabeni - Ditrau, 90km / h солени - Bethlen, Stanceni - поляна Bradului 30km / h Шокиран
Bethlen - Бая Маре, Вит не повече от 100km / h, Деж - Caseiu; Ulmeni - Бая Маре
Бая Маре - Сату Маре, Вит не повече от 100km / h Сату Маре - Mediesu покритие, а в останалата част 50km / h
М500
Плоещ - Marasesti, Вит не повече от 80km / h с изключение на Плоещ - Долината Calugareasca - 120km / h
Marasesti - Аджуд Вит не повече от 100km / h
Аджуд - Suceava 120km / h, с изключение на участъци - Dolhasca - 100km / h
Edit: Bulgar text NiGhtPiSH
Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 12:06 am
от COSTACHE MIHAIL
Ето и максимални скорости на движение на други магистрали в Румъния, 600, 700, 800 900.
M600
Faurei - Tecuci, Вит не повече от 70km / h
Tecuci - Bârlad, Вит не повече от 120km / h
Bârlad - Munteni Вит не повече от 70km / h
Mountaineers - Яш Вит не повече от 100km / h, между Muntenia - обори и Ciurea - Николина
M700
Букурещ - Mogosoaia 80km / h
Mogosoaia - Urziceni 100km / h
Urziceni - Faurei 70km / h
Faurei - Браила 120km / h
Браила - мъже 100km / h
Мъже - Галати 80km / h
M800
Букурещ - Pantelimon 120km / h
Пантелеймон "- Fundulea 140km / h
Fundulea - Овидиу 120km / h
Овидиу - Палас 140km / h
Палас - Констанца - 60km / h
Констанца - Мангалия 80km / h
M900
Букурещ - Крайова 100km / h, не Видео - Галатяни 120km / h
Крайова - Prunisor 120km / h
Prunisor - Balota 80km / h
Balota - д-р Турну Северин МФ. 50km / h
Д-р Тр Северин МФ. - Млъкни долина 100km / h
Gura долина - Mehadia 70km / h
Mehadia - Слатина Timis 65km / h
Слатина Timis - Caransebes 100km / h
Caransebes - Remetea Велики 120km / h
Remetea море - Източна ТМ 120km / h
ТМ Изток - Тимишоара Норд 85km / h
Северна Тимишоара - Арад 100km / h
Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 10:15 am
от NiGhtPiSH
Mulţumesc domnule!

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 9:21 pm
от COSTACHE MIHAIL
Румънските железници карта номера всяка избирателна
