Страница 1 от 16

44 001/002 - Обща дискусия

Публикувано на: Пет Авг 31, 2007 7:37 pm
от rexkos
След известно отсъствие от "сцената", 44 001 се завърна. :)

Изображение

Публикувано на: Пет Авг 31, 2007 7:43 pm
от 42 072.9
Е поне в синия график няма да пипат червени машини.
Дебелината на бандажите също ми харесва.

Публикувано на: Вто Ное 13, 2007 11:19 am
от Naskoni
Само веднъж съм виждал на живо единия "банан" :), направи ми впечатление, че потегли доста тихо, нямаше нищо общо с червените си събратя. Искам да ви питам, винаги ли е така тих или просто тогава се беше случило да не включат вентилаторите?

Публикувано на: Вто Ное 13, 2007 11:20 am
от bdz46
Naskoni написа:Само веднъж съм виждал на живо единия "банан" :), направи ми впечатление, че потегли доста тихо, нямаше нищо общо с червените си събратя. Искам да ви питам, винаги ли е така тих или просто тогава се беше случило да не включат вентилаторите?
Винаги са тихи. Там не става без вентилатори.

Публикувано на: Вто Ное 13, 2007 12:23 pm
от Nikola VS
Винаги са тихи.
Бе не съм съгласен. Вентилаторите са доста по шумни, не приятно шумни, самия звук е дразнещ, но на всекиму ухото е настроено по специфичен начин. Факт е, че ако на мен звука от вентилацията на модернизираните 44 ми дразни слуха, на друг може да не му прави впечатление...

Публикувано на: Вто Ное 13, 2007 2:00 pm
от VESO
Стига бе , на 46-00-ца вентилаторите се усещат много по - осезаемо.Когато сутринта от центр. СФ потегля "Сл.бряг" ги чувам още докато се качвам от подлеза по стълбите към перона на първи коловоз.

Публикувано на: Вто Ное 13, 2007 7:23 pm
от 44-134
VESO написа:Стига бе , на 46-00-ца вентилаторите се усещат много по - осезаемо.Когато сутринта от центр. СФ потегля "Сл.бряг" ги чувам още докато се качвам от подлеза по стълбите към перона на първи коловоз.
Става дума за 44 001/2 а не за 46 или 46 200. има разлика :)

Публикувано на: Вто Ное 13, 2007 7:31 pm
от Mario Evstatiev
на 44 001/002 са монтирани два охладителни блока, всеки с по един 5,5 kW вентилатор. Въпросните вентилатори работят непрекъснато на първа степен. Втора степен се пуска при прегряване на блоковете Н1 и Н2 или при ток над 1250 А.

Публикувано на: Нед Мар 02, 2008 3:39 pm
от 44142
Отдругата седмица 44001 или 44002 ще дърпа 3601-3602.

Публикувано на: Пон Мар 03, 2008 11:28 am
от rexkos
А 10212/10213? :roll:

Публикувано на: Пон Мар 03, 2008 11:57 am
от Mario Evstatiev
rexkos написа:А 10212/10213? :roll:
Дано най - накрая го вземе 61-ва.

Публикувано на: Пон Мар 03, 2008 1:28 pm
от VESO
Единият от бананите не беше ли спрян за бандажи? :shock:

Публикувано на: Пон Мар 03, 2008 2:16 pm
от rexkos
44 002 не съм мяркал от доста време и мисля, че е спряна за бандажи, защото не са й сменяни от април 2007г.

Публикувано на: Пон Мар 03, 2008 2:34 pm
от bdz46
rexkos написа:44 002 не съм мяркал от доста време и мисля, че е спряна за бандажи, защото не са й сменяни от април 2007г.
Едни бандажи изкарват много по-дълго.

Публикувано на: Пон Мар 03, 2008 2:44 pm
от 42 072.9
002 има нужда от части, които ги няма в наличност или не са пристигнали още. По-запознатите като колегата 44142 ще обяснят подробно.
Бандажите са едно на ръка. За пример давам 44 066, която излезе в началото на април 2007 от ГПР от ГО с нови бандажи, в които към днешна дата има още хляб.