Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
В неделя, като се прибирах от Пловдив, видях пред халето на вагонен завод Септември мотрисата 82-не знам кой номер, в процес на възстановяване, китосана и намазана с миниум. В последствие разбрах, че доста интересен двигател щели да и сложат. Който знае повече за възстановяването, да казва. Между другото и вагончетата на детската железница в Пловдив бяха там, чакайки възстановяване.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тази мотриса си стои така намазана поне от 2-3 години. Вагончетата от детската железница са във вагонно депо Пловдив. Тези, които си видял са за 760мм и са от 16-та линия.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

За вагончетата - не мисля, че бяха тези, които казваш - бяха доста по-малки и къси, оцветени отдолу в светло синьо, а в горната част при прозорците в бяло. Вратите бяха разтворени, отварят се навън. Стори ми се, че две или три бяха поставени върху обикновен нормалнорелсов вагон-платформа. Но нека не се отклоняваме, та който е виждал теснопътните мотриси в движение и има впечатления от тях, нека да разказва тук.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Интересно, до скоро вагончетата бяха в Пловдив. Явно там не могат да се справят с тях.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ето 3 снимки на въпросната мотриса,направени на гара Банско на 18 февруари нея година:

http://www.labros48.free.bg/P1110529.JPG
http://www.labros48.free.bg/P1110530.JPG
http://www.labros48.free.bg/P1110536.JPG

А за туристически пътувания ли ще е възтановят,или пък току виж станало чудо и е пуснали в редовна служба :?:
Тук мисля и да помоля знаещите колеги,ако не е твърде трудно разбира се,да дадат техн. характеристики на мотрисата.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Сега съвсем не изглежда така като на снимките - не случайно казах миниум - кафяв, дето се използва против ръждясване. Нямах в предвид бронз. Но е вероятно тези дни да са я боядисали. Пловдивчани/Пазарджиклии може да проверят, ако имат време.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Мотрисата в Септември и тази в Банско са различни!
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Тази в Септември кой номер е ?
В началото помислих,че иде реч за банската 82 01. :roll: Но нищо,нека чрез снимките да се предобие по-ясна представа какво представлява теснопътната мотриса 82 серия,за тези които не виждали представител от тази серия. :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Брей,тази на Банско как са я боядисали.Преди беше потънала в забрава и плашеше с външния си вид снимачите,които отиваха към нея. :lol:
Поне доколкото знам,мотрисата ще се възстановява за атракционни пътувания,а не за редовна пътническа служба.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ами сега с тия туристически пътувания,как ей такива като нас любители на железницата ще можем макар и за 2-3 минутки да се повозим на нея?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Снимка от вчера на 82-01, гара Банско:
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Даже и тук се забелязват наченки на графитаджийство. :) Дано мотрисата скоро бъде възстановена.
Линията на преден план , към депото ли води? Интересно е развитието на гара Банско , имам чувството , че от 3-ти коловоз до този на снимката е имало поне два , които са били извадени.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Може да е имало, ако са ходели към някой завод, но после да са демонтирани.Празното разстояние е доста голямо.Това навежда на мисълта, че е имало коловози.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мисля , че и на гара Раз са вадени коловози.Клонът , който водеше до местния ЗХФД пък е демонтиран одавна. От досегашните големи гари само Велинград запази някоагашните индустриални клонове , въпреки че по тях от години не се движи нещо.На гара Якоруда интерес представлява един клон , който тръгва в посока Черна Места и влиза зад оградата на местно предприятие за мебели.За това предприятие се тръбеше през 1999-та по медиите , купил го един крупен бизнесмен от Турция уж , за да го развива и привлича работна ръка от района , после направената ревизия установила , че било продадено за смешната 1/3 от реалната си стойност.Дали сега реализира дейност , не знам.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На гара Раз след сегашните 3-4 коловоза имаше оше толкова.
Когато клона работеше, по тези коловози се правеше активно маневра с товарните влакове.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация