Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
-H1…6-точна спецификация на мястото на повредата
-H7-високо/ниско напрежение в контакната мрежа
-H8-ниско налягане апаратите
-H9-повреда в захранването електротехниката
-H10-локомотива задържан
-H11-свръхток на тягов двигател
-H12-земно съединение
-H13-свръхток на първичния ток на главния трансформатор
-H14-прегряване на маслото на трансформатора
-H15-повреда на зарядното устройство
-H16-повреда на вентилацията
-H17-високо напрежение на ТД
-H18-блокиран контактор или реверсор
-H19-свръхток в тяговите намотки на трансформатора
-H20-прегряване на главния комресор
-H21-повреда в преобразователя 1f/=
-H22-повреда в инвенторите =/3f
-H23-изгорял предпазител
-H24-заработил автоматичен прекъсвач
-H25-свръхток влаково отопление
-H26-свръхток спомагателни машини
-H27-повреда на микропроцесора
-H28-преминаване на Vmax
-H29-прегряване на изглаждащ дросел или спирачни съпротивления
-H30-повреда във втория локомотив
-S1-нулиране на защитите
-S2-изпитване на сигнализацията
-X3-свързващ конектор

Изображение

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация