ЕМВ серия JZ 412/414
Публикувано на: Вто Апр 18, 2006 5:09 pm
ЕМВ серия JŽ 412/414 са произведени от Рижския вагоностроителен завод. По външен вид, вградено оборудване, разположение на съоръженията и схеми са сходни с нашите ЕМВ серия 33. Мотрисният влак е съставен от четири вагона, образуващи една неделима композиция. Конфигурацията е М-П-П-М, както и при нашите ЕМВ серия 32 и 33. Моторните вагони са означени със серия 412, а прикачните със серия 414. Например мотрисният влак 412-101/102 е означен:
412 - 101+414 - 101+414 - 102+412 - 102.
Мотрисните влакове серия 412/414 са предвидени за обслужване на крайградски влакове и междуградски такива на сравнително къси разстояния - до 100 км. Максималната им скорост е 120 км/час. Оборудвани са със система за безопасност "INDUSI - I60R", както и със стандартно устройство за бдителност. В командните кабини е монтиран по един регистриращ скоростомер "HASLER - RT12i", като същите са съобръжени и със скоростни контакти за управление на тотмана, мазилната инсталация и пясъчника. Спирачната система на ЕМВ е "Oerlikon" с кранмашинисти за управление на влаковата спирачка тип FVE406 и функционни вентили Est - 4f. Електропневматичната спирачка се управлява от кранмашиниста през потенциометър тип FVF100, който подава захранване към бобината на пневматичния регулатор на ФВ.
ЕМВ серия 412 - поглед върху моторния вагон
ЕМВ 412 за "Беовоз"
Стандартен салон на ЕМВ 412/414
Командна кабина на ЕМВ серия 412/414
От горните снимки можете да добиете представа за конструкцията и външния вид на ЕМВ серия 412/414, както и да направите сравнение с нашите ЕМВ серия 33.
412 - 101+414 - 101+414 - 102+412 - 102.
Мотрисните влакове серия 412/414 са предвидени за обслужване на крайградски влакове и междуградски такива на сравнително къси разстояния - до 100 км. Максималната им скорост е 120 км/час. Оборудвани са със система за безопасност "INDUSI - I60R", както и със стандартно устройство за бдителност. В командните кабини е монтиран по един регистриращ скоростомер "HASLER - RT12i", като същите са съобръжени и със скоростни контакти за управление на тотмана, мазилната инсталация и пясъчника. Спирачната система на ЕМВ е "Oerlikon" с кранмашинисти за управление на влаковата спирачка тип FVE406 и функционни вентили Est - 4f. Електропневматичната спирачка се управлява от кранмашиниста през потенциометър тип FVF100, който подава захранване към бобината на пневматичния регулатор на ФВ.




От горните снимки можете да добиете представа за конструкцията и външния вид на ЕМВ серия 412/414, както и да направите сравнение с нашите ЕМВ серия 33.