Страница 1 от 3
TCDD
Публикувано на: Нед Апр 15, 2007 2:50 pm
от 43.309
Публикувано на: Нед Апр 15, 2007 2:52 pm
от VESO
Напредват югоизточните ни съседи.И аз бях чул за идеята за високоскоростно трасе между Истанбул и Анкара,но не ми се вярваше.Само ние стоим на едно място и нещо не правим.

Публикувано на: Нед Апр 15, 2007 2:59 pm
от 42 072.9
Чудесно, чудесно! Хубав профил имат там, като гледам ни планина се види ни дявол.
Да дойдат да изкопаят под Вакарел и Владая тунели, дефилето също да укрепят, че и по трета плачат тунелите и мостовете та и тука да летим с 300км/ч.
високи скорости
Публикувано на: Нед Апр 15, 2007 4:34 pm
от shotik
Докато държавата се цепи и железницата също, не очаквайте да стане нещо хубаво.Независимо че на Народното събрание има надпис "Съединението прави силата"и депутати и всички го знаем, все повече се ограбва и забогатява от някои за сметка на цялата държава.Защо беше необходимо да се раздели железницата?Не стига че и по рано като цяло имаше несъвършенство във връзките между отделите на локомотивно,вагонно,пътно и др.стопанства ,сега го виждам като хаос.
През 70-те и 80-те год. на миналия век се казваше ,че Железницата е ДЪРЖАВА В ДЪРЖАВАТА!!!Тогава бяха големите товари,тогава бяха внесени тези локомотиви някои от които сега още работят и са на 40 години/06-12/.
Колкото до релефа на Турция потърсете материали и ще видите ,че там са още по зле-много повече планини и по големи температурни разлики.Като площ е 779,4кв.км.-7 Х по -голяма от нас,64,5мил.жители са били 1998 г -9 Х повече народ.Най висок връх Улу/Олимпус/2543 м. намираш се в източната част на страната където е по голямата планинска част.
Публикувано на: Нед Апр 15, 2007 4:36 pm
от 42 072.9
На тези снимки изглежда, че правят трасето на "тепсия".
Забравяме един важен фактор- строителни войски.
Публикувано на: Вто Апр 29, 2008 9:47 am
от 43.309
Последни приготовления преди пускането на високоскоростното трасе Истамбул-Анкара.В момента екип от немски специалисти и немска пътеизмерителна лаборатория правят дефектоскопия на пътя.
Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 2:48 pm
от Labros
Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 3:05 pm
от Гост
Само ние тъпчем като на едно място...с 40 годишни електровози и ЕМВ-та с малки изключения.... до кога ?

Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 3:40 pm
от 45 151
А ти да не мислиш, че Е52 на турците са първа младост?
Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 6:43 pm
от VESO
Ние и това нямаме.

Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 6:53 pm
от 45 151
Ами нашите 43/44/45/61 са по-добри от E52 и Тошибата им.
Публикувано на: Вто Ное 04, 2008 7:10 pm
от Labros
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 11:41 pm
от VESO
По темата , днес докато гледах едни сайтове , попаднах на информация за локомотивите , експлоатирани от TCDD.
Ето
общата страница , намерих и
тази таблица на Кончарските Е 52500 , подредени по серийни номера.
Други интересни неща - турските
парни локомотиви и
вагони.Накрая ето и няколко
карти на ж.п. мрежата в югоизточната ни съседка.
За инфрасктруктурата -
гари и осигурителни
инсталации.
Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 12:40 am
от Nikss
Много интересно.

Бря какви локомотиви имали.

Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 1:25 am
от VESO
Осигурителната инсталация на гара Istanbul Sirkeçi (чете се "Сиркеджи").

Сигналите на светофорите и семафорите са още по - интересни.
Гарата се чете Сиркечи. Тази буква ç е Ч.