Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Както вече видяхте снимки от колегата 44142, аз ще се опитам да допълня представата за този влак:
Композицията пътува от Италия до Турция, за да бъде изпитвана на ново високоскоростно трасе в нашата южна съседка. Цената според колегата от Италия е 2 млн. евро. Максималната му скорост е 300км/ч. Продължавам със снимките:
Ето го и него на тази снимка. Инициалите на железницата в Италия. Пантографите.Локомотивът.Дизеловият локомотив, който предвожда "влака-стрела". Нашият локомотив, който ще предвожда композицията до Пловдив-оттам до Свиленград дизелов локомотив. Цялата композиция. Дизеловият локомотив от различен ъгъл, производство на "Fiat". Самият влак стрела. Талигата на дизеловия лок. Талигата на високоскоростният електровоз. Шаблона на дизеловият локомотив. Отблизо на дизеловият локомотив. Табелата с информация за фирмата производител, дата на производство и номер на локомотива. Снимка за спомен на нашият администратор. Аз поех към кабината. Поглед към машинното. Горд админ. Пулта за управление. Дисплей заместващ книжата-разписание. Оперативен дисплей от пулта за управление. Кран-машиниста на "влака-стрела". Таблото с манометрите.Дисплей от пулта за управление. Още веднъж пулта. Малко преди заминаване.
Композицията пътува от Италия до Турция, за да бъде изпитвана на ново високоскоростно трасе в нашата южна съседка. Цената според колегата от Италия е 2 млн. евро. Максималната му скорост е 300км/ч. Продължавам със снимките:
Ето го и него на тази снимка. Инициалите на железницата в Италия. Пантографите.Локомотивът.Дизеловият локомотив, който предвожда "влака-стрела". Нашият локомотив, който ще предвожда композицията до Пловдив-оттам до Свиленград дизелов локомотив. Цялата композиция. Дизеловият локомотив от различен ъгъл, производство на "Fiat". Самият влак стрела. Талигата на дизеловия лок. Талигата на високоскоростният електровоз. Шаблона на дизеловият локомотив. Отблизо на дизеловият локомотив. Табелата с информация за фирмата производител, дата на производство и номер на локомотива. Снимка за спомен на нашият администратор. Аз поех към кабината. Поглед към машинното. Горд админ. Пулта за управление. Дисплей заместващ книжата-разписание. Оперативен дисплей от пулта за управление. Кран-машиниста на "влака-стрела". Таблото с манометрите.Дисплей от пулта за управление. Още веднъж пулта. Малко преди заминаване.

Браво на вас!Интересно как са ви допуснали в кабината.Познат,работещ в депо ПО съобщи,че полицаите са отцепили перона,на който щял да дойде влака,половин час по-рано и не са давали на никой да припари до него,камо ли да се снима.Смяната с дизеловата 07-00-ца е станала набързо и за по-малко от 20 мин. съставът е напуснал гарата.Цялата процедура се е провела при засилени мерки за сигурност.Човекът се опитал от края на перона да го заснеме,но веднага го предупредили.Аз късно разбрах за това,понеже съм си в Пзк,но когато съставът се върне обратно през България,ще се опитам да го заснема.
Последно промяна от VESO на Нед Апр 15, 2007 2:50 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Днес като разбрахме какво ще става и че няма да допускат снимане с 44 058 решихме да отидем към Триажна гара и да снимаме там. Но за жалост изпуснахме влака защото решихме да не ходим пеш а Фанахме едно дезиро отиващо към Техническа гара да ни закара, и точно когато слизахме от дезирото видяхме как влака минава през триажна гара и замина със седмица начело 

Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
http://photo-zona.net/index.php?APP_ACT ... UM_ID=7708
Ето още един линк със снимките на високоскоростния влак ЕТR500, който вчера с колегата 42 072.9 успяхме да опитаме на живо
Ето още един линк със снимките на високоскоростния влак ЕТR500, който вчера с колегата 42 072.9 успяхме да опитаме на живо

64.19
Информация
Модератори