Мнения: 24
Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 9:58 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Здравейте съфорумници...
Търся си малко информация относно комбинираните превозаи, а именно Ро-Ла превозите.
Някой дали има някъде информация! Или знае къде може да се намери нещо...
Ако изникне нещо ще съм много благодарен...
П.С. Пиша във форума, защото до колкото ми е ясно, това са превози на превозни средства с платформени вагони
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Хубава тема!, но в България, еТАБУ!!!. Темата е за Германия, там ще те засипят с отзиви и коментари, а може да получиш специален поздрав, от министъра на транспорта!!!. Но тук може да ти пратят биячи!!!. Превоза на камиони на платформени, вагони в ЕС вече се превръща в правило, отнасящо се както до намаляване на замърсяването на околната среда така и до пестенето на енергия в смисъл, използването на електрическата. Там пропагандата в тази насока не спира денонощно!. (справка , болшенството немски и австриски телевизии) А в "нашата мила родна страна", икономиката ( металургичните комбинати ) са поставени на колене заради липса на вагони!. В същото време по най- разбойничиския начин, продължава обескървяването на железницата, докато се наместят и я изместят, (" РАЗНИ") автопревозвачи!!!. Да но доживеем, да навлезнат с пълна сила тяхните правила и закони, поне малко да има ред!. От миналия век у нас не е направена дори една единствена презентация на дори един вагон за тази цел. Съвсем по друг начин, би изглеждала държавицата ни ако например, на Калотина, Русе, Видин, Кап. Андрево,Петрич имаше построени челни рампи, за качване на ТИР-вете и заминаването им с влакове в която и да е посока!. А и пътищата нямаше да са ни такива, коя настилка би издържала натоварване от 45-тона бруто на камион!!!. В момента е обществена тайна че за вътрешен превоз на обикновен ТИР, се качват 25т при товароносимост 20т, а за 4-осни и 5-осни самосвали, не ми се ще да съобщавам!, ЗА КАКВО ИДЕ РЕЧ!!!. Това е жестоката истина!!!, и като че ли нарочно и умишлено!, не се прави и крачка в правилната посока!!!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 73
Регистриран на: Пон Дек 18, 2006 8:40 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от lz1tee »

Стратегия за развитие на транспортната инфраструктура до 2015 г.

Интермодален терминал в гр.София

В рамките на Секторна оперативна програма Транспорт (СОПТ) по приоритет „Подобряване на интермодалността при превозите на пътници и товари" тече усилена подготовка по проект за изграждане на Интермодален терминал в гр.София, в района на гара „Подуяне" на обща стойност около 25,9 млн. евро. Това е един от малкото инфраструктурни проекти с готово прединвестиционно проучване и сключен договор за проектиране, чиято реализация може да се осъществи в рамките на първата година от присъединяването към ЕС.

През месец декември 2006 г. се проведе тръжна процедура за възлагане на обществена поръчка за избор на Консултант по изпълнение на проекта. На 09.01.2007 г. Министерството на транспорта в качеството си на Възложител сключи договор с Обединението „Фейбър Монсел - Вектор Бул". В срок от 34 седмици трябва да бъдат изготви инвестиционен проект (фази - идеен и работен проект) и документация за избор на изпълнител за изграждане на терминала. Планираме търгът за строителство да се проведе още през септември тази година, а първа Фаза да бъде изградена до края на декември 2008 г.

Чрез този проект МТ поставя началото на изграждането на интермодална мрежа в България, което ще спомогне за пренасочване на транзитните контейнерни превози през територията на страната и ще отговори на приоритетите на ЕС за стимулиране развитието на интермодалните превози.

Интермодален терминал и логистичен център в района на гр. Пловдив и гр. Димитровград


Договорено бе и стартира изготвянето на пред-проектно проучване за изграждането на интермодален терминал и логистичен център в района на градовете Пловдив и Димитровград. На тази етап от страна на консултантите по проекта са огледани и анализирани всички възможни площадки в районите на Пловдив и Димитровград. Като най-подходяща е индентифицирана площадката, намираща се на територията на гара разпределителна в гр. Пловдив.

Терминали за обработка на контейнери в пристанищата Бургас и Варна

Ръководени от желанието да изграждаме инфраструктурата, необходима за развитието на интермодалната мрежа и транспортно-логистичните системи на страната, Министерството на транспорта е в процес на преговори с Японската банка за международно сътрудничество (JBIC) за предоставянето на заем за важния за развитието на нашата икономика инфраструктурен проект „Строителство на терминал за обработка на контейнери в Пристанище Бургас - Запад и Пристанище Варна - Изток".

С Решение № 2 от 5 януари 2007 г. Министерският съвет одобри финансирането на проекта. Специалистите на министерството използваха приетите Генерални планове на двете пристанища, подготвиха технико - икономическа обосновка, която беше изпратена чрез посолството на Япония до JBIC. При водене на преговорите за заема ще се дискутират възможности за облекчени условия при сключването му.

Изграждането на морските контейнерни терминали ще има позитивно въздействие върху икономика на страната, ще повлияе на вноса/износа и на привличането на транзитен поток и ще повиши конкурентноспособността на българските фирми. В този смисъл проектът за контейнерните терминали е от национално значение.

Интермодален терминал в гр. Русе и връзката Русе - Варна


В предпроектна фаза на проучване е и интермодалният терминал в Русе, който е част от интермодалната връзка с контейнерния терминал в Пристанище Варна.

За развитието на интермодалните превози интерес представлява и изграждането на логистична транспортна връзка р. Дунав (Пристанище Русе) - железница - Черно море (Пристанище Варна). Основните преимущества на такава транспортна връзка са съкращаване на времето за транспорт и на разходите за канални и др. такси в долното течение на р. Дунав. Проблем за реализацията обаче е незадоволителното състояние на железопътната линия между Варна и Русе, както и недостатъчния трафик на контейнери в тази част на Европа. С подобряване на навигацията по водната магистрала „Рейн - Майн - Дунав" и другите политически и икономически промени в региона и черноморския басейн се очаква развитие на трафика и интермодалните превози. Това е и причината Министерство на транспорта да включи в приоритетните си проекти за модернизацията на железопътната връзка между Русе и Варна.

Предприемайки действия за реализиране на описаните проекти, страната ни се стреми да изпълнява Европейската политика за екологичен транспорт чрез прехвърляне на товари от автомобилен към железопътен и воден транспорт. Отчитаме, че инфраструктурата, необходима за осъществяване на интермодални превози в България не е на желаното ниво и изостава от международните изисквания и стандарти поради недостиг на средства. Същевременно възможностите за бюджетно финансиране са ограничени, а изискванията за ефективност и качество на транспортната услуга непрекъснато нарастват. В тези условия публично-частното партньорство дава добра алтернатива за финансиране на инфраструктурните проекти в тази област, подобряване ефективността при изпълнението им и подобряване на предоставяните логистични услуги.

Изказване на министъра на транспорта Петър Мутафчиев по време на откритата днес научно-техническата конференция на тема „Транспортна инфраструктура и транспортно-логистични системи - приоритети за Югоизточна Европа".

13.02.2007
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Няма да се уморя да повтарям,,,!!! БЛАЖЕННИ СА ВЯРВАЩИТЕ!!!!!!!. КОГАТО ВСИЧКО НАПИСАНО ОТ ВИСОКАТА!,(ПОРТА---СОФИЯ) СЕ СЛУЧИ,!, ЕЛАТЕ,СЪБУДЕТЕ МЕ,! И МИ УДАРЕТЕ, ЕДИН ШАМАР!,,, поне ще умра с отворени очи!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. МОСКВА НЕ ВЯРВА НА СЪЛЗИ!!!!. ТИЯ ПАСТИ ГИ ЯМ ОТКАТО СЪМ ЖИВ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. PS. (корпоративните интереси още от времето на Вилхем Краус, така загробиха тая Държавица, че сега и ЕС ще се разпадне заради Нас, доно поне се усетят, и ни изгонят!!!.) Иначе жална им Майка и на тях!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор
choveka_vlak написа:Няма да се уморя да повтарям,,,!!! БЛАЖЕННИ СА ВЯРВАЩИТЕ!!!!!!!. КОГАТО ВСИЧКО НАПИСАНО ОТ ВИСОКАТА!,(ПОРТА---СОФИЯ) СЕ СЛУЧИ,!, ЕЛАТЕ,СЪБУДЕТЕ МЕ,! И МИ УДАРЕТЕ, ЕДИН ШАМАР!,,, поне ще умра с отворени очи!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. МОСКВА НЕ ВЯРВА НА СЪЛЗИ!!!!.
Приятелю, не се нервирай! На всички е ясно, ча основната работа на Високите Порти, намиращи се на ул. Ив. Вазов №3, бул. Кн. Мария-Луиза №110 и ул. Гурко №5 е разтягането на локуми, ефектът от които е, както се изрази преди време един журналист, "нищонеказване с много думи". Хич не се впрягай. Може пък нещо и да се случи, ама в другия живот.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 24
Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 9:58 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pockoc »

Благодаря ти lz1tee, но за съжаление все още попадам само на статии...
Верно си е, че всичко около интермодалните превози в Б-я е само на хартия...(Марио ще каже дали в Подуене се строи нещо :lol: )

Перспективите са добри...така че всичко тепърва предстои!!! Все нещо ще стане...

А аз продължавам да търся :lol:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Момчета не се вайкаите и тия дето пишат небивалици трябва да изкарат некой лев!
При нас тепърва се вдигат скоростите, та дано някоя умна главица да наложи този вид превози! Така като гледам какви шефове идват....нема да я бъде.
Мнения: 73
Регистриран на: Пон Дек 18, 2006 8:40 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от lz1tee »

Този вид превози ще бъде насърчен от Европейския Съюз в изпълнение на техните директиви за намаляване на вредните емисии от автомобилите, катастрофите по пътищата и други аспекти. Знаем, че където европейския съюз се изкаже вече няма да има мърдане, в този смисъл можем само да очакваме спъване по време от страна на България, докато господата управляващи съумеят да направят частните си фирми, които да вземат парите отпуснати за тезии проекти.
На тази етап, както става ясно всичко е на прединвестиционно проучване и фаза работни проекти.. стискаме палци!!
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация