Страница 1 от 7

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 6:35 pm
от bdz46
Влак 10209 днес:
Изображение<- click

Интересен МДТВ на гара Волуяк:
Изображение Изображение Изображение Изображение
Вагоните са на DB, за 200км/ч, дискови и магнитно-релсови спирачки, но на вагоните имаше надписи на турски! :? Имаше два ресторанта с пантографи. Общо 13 на брой.
http://bgrail.info/site/index.php?page= ... lbum&id=96

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 6:41 pm
от rexkos
Браво! А интересният МДТВ със сигурност е за Турция. Както гледам, турците са купили тези влакове от Германия и в момента пътуват към нашата съседка. :)

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 6:45 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Браво! А интересният МДТВ със сигурност е за Турция. Както гледам, турците са купили тези влакове от Германия и в момента пътуват към нашата съседка. :)
Аз получих сведение от Тодор, че са пътували в посока Драгоман. Освен това след много внимателно разглеждане на пантографа на ресторанта, установихме пак с колегата Тодор, че същият е от жабе :roll:

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 6:48 pm
от bdz46
Е може просто да е същия тип, каквито бяха на първите 46 200 и на ЕМВ 33. Влакът се движеше към Драгоман.

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 6:55 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Е може просто да е същия тип, каквито бяха на първите 46 200 и на ЕМВ 33. Влакът се движеше към Драгоман.
Ми то въпросният тип е POS254/III и няма аналог :wink:

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 7:15 pm
от bdz46
Всичките вагони бяха първокласни.

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 8:41 pm
от VESO
Турските железници са поръчали тези вагони,вероятно тествали и сега ги изпращят обратно в Германия за някои поправки и допълнения.Нещо подобно и на нашия Taurus,който седи в депо Варна и чака....

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 8:50 pm
от bdz46
Ако са ги поръчали нови, защо тогава вагоните са на DB (немските железници)?

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 8:52 pm
от VESO
Все още не са готови да влязат в редовна експлотация в югоизточната ни съседка и ги карат за допълнителни подбрения в Германия.Като минат следващия път към Турция,може би ще имат и други означения. :wink:

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 8:59 pm
от bdz46
Какъв е смисъла нови вагони за Турция да се водят временно немски?!

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 9:08 pm
от VESO
Тодоре,на Taurusа има ли табела за зачисляването му в някое от нашите депа?Щом като няма,значи не е наш.Като му изтече срока за престой,ще го върнем обратно.Нещо такова се е получило и с тези вагони.Още повече ме навежда на мисълта,че с надписи на турски ще са точно за там,където предполагам.Все още не са им сменени означенията.Щом като се е появил надпис "Yatakli vagon",ще има и други.Просто след време ще чакаме тези вагони да се появят пак,но в посока към Турция.

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 9:12 pm
от bdz46
Вагоните не са чисто нови! Те са експлоатирани известно време. Възможно е да са били на проба както с Тауруса, без да са за турските железници. Надписа на турски не е меродавен и се заличава за секунди. Пантографите обаче са сръбски и не са се докосвали до мрежа, чисто нови.

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 9:19 pm
от 42 072.9
По същата логика Тауруса трябва да е притежание на няколко железници понеже на шаблона му пише на няколко езика.

Пантографите вързани ли бяха?

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 9:22 pm
от Гост
Е за кфо ще са и цели 13 вагона за проби,се едно ние да си докараме 13 тауруса :lol:

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 9:25 pm
от Labros
С вагоните е друга работа.Трябва да им се прецени возията и удобството по време на пътуването.Вероятно са 13,защото са ги изпитвали на 1 или 2 композиции из турските ЖП линии.