Страница 1 от 2

Въпрос

Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 3:33 pm
от Гост
Какъв е този локомотив и къде се използва?
http://www.railfaneurope.net/pix/dk/ele ... EG3103.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/dk/ele ... 03side.jpg

Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 4:03 pm
от rexkos
Този локомотив предполагам, че е на Сименс. Принадлежи на датските железници и вероятно е предназначен на товарни превози.

Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 4:06 pm
от Гост
Да това и аз разбрах а знае ли се мощност на колко км е ограничен коя година е и тн..

Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 4:10 pm
от Гост
Намерих информация
използва се от RD - Railion Danmark A/S
Произведен е 2000 година има 13 бройки в тази фирма колоосната формула му е Co`Co`,мощност 6500KW,Vмакс 140 км, двусистемен е за 15 kV + 25 kV :wink:

Публикувано на: Вто Апр 08, 2008 5:59 pm
от vesko7
А ето и 2 проспектчета на SIEMENS за тези и още други локомотиви:
1. http://webdoc.siemens.it/webdoc/A/CP-Tr ... oco_en.pdf
2. http://www.siemens.com.au/transportatio ... loc_en.pdf

Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 10:03 pm
от VESO
Понеже темата е за въпроси , би следвало да има и отговори. :lol:

Моето питане - какъв тип ОИ е показана на тази снимка? Тя е правена на албанската гара Vora.

Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 6:19 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Понеже темата е за въпроси , би следвало да има и отговори. :lol:

Моето питане - какъв тип ОИ е показана на тази снимка? Тя е правена на албанската гара Vora.
ЕЦ-М SEL-SIEMENS. Интересна находка. Аз очаквах в Албания да нямат нико по - модерно от ЕМЦ.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 6:04 pm
от VESO
Докато разглеждах едни снимки от съседна Румъния , попаднах на молдовски вагон на CFM , стоящ на гара Bucureşti Nord , който има много странна талига.Някой може ли да обясни какво представлява тя.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 8:13 pm
от Nikss
Нормална двуосна талига, но с допълнително приспособление. :)

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 8:19 pm
от bdz46
Това е генератор за осветление. По същия начин е и на нашите теснопътни вагони, но от вътрешната страна на колоосите.

Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 7:20 pm
от disell
Нормална талига за пътнически вагон 1520 мм но вместо с кардан генератора се задвижва от ремъчна предавка , нищо друго.

Публикувано на: Чет Авг 25, 2011 8:20 pm
от VESO
Днес , докато с Тената бяхме в Септември , попаднах на интересна находка , скрита зад "стените" на "ВРЗ 99".Вагонът принадлежеше на косовските железници и беше гариран в близост до оградата.Направих му няколко снимки:
- външен вид;
- номера;
- логото на HK (Hekurudhat e Kosovës / Косовски Железници).
Кратка справка в Интернет показа , че интериорът на тези закупени от Австрия вагони е такъв.
За моя изненада , втори косовски вагон стоеше недалече от първия , само че на друг коловоз.
Някой има ли представа за какво са тук тези вагони (един ремонт в Сърбия не би им излязъл по - евтин?) и с какъв влак са дошли до Септември?

Публикувано на: Чет Авг 25, 2011 9:27 pm
от Mario Evstatiev
С товарни влакове. Много вероятно е да са избрали ВРЗ-99 поради сравнително по-ниските цени в сравнение с други заводи извън България. А и акционерите във ВРЗ са доста, та може да има и акционерски пръст.

Иначе вагоните са дошли с товарен влак.

Публикувано на: Чет Авг 25, 2011 9:35 pm
от bdz46
VESO написа:един ремонт в Сърбия не би им излязъл по - евтин?
За ремонт на косовски вагони в Сърбия изобщо не може дума да става, дори за преминаване е съмнително и вагоните вероятно са дошли през Гърция.

Публикувано на: Чет Авг 25, 2011 11:32 pm
от dobo
Те я пък кога станаха държава, че и железници да имат.Е вярно сигурно са остатъци от Сръбските.А пък косовски вагон да се ремонтира в сръбски завод :lol: :lol: :lol: .Те по-скоро ще направят така, че да разпадне в движение и да нанесе максимални щети, че и парите им ще вземат, отколкото да ги оправят и модернизират.А пък само за транзит Боже, то сигурно и военен ескорт на НАТО трябва да има :lol: :lol: :lol: