Страница 1 от 2
Въпрос
Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 3:33 pm
от Гост
Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 4:03 pm
от rexkos
Този локомотив предполагам, че е на Сименс. Принадлежи на датските железници и вероятно е предназначен на товарни превози.
Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 4:06 pm
от Гост
Да това и аз разбрах а знае ли се мощност на колко км е ограничен коя година е и тн..
Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 4:10 pm
от Гост
Намерих информация
използва се от RD - Railion Danmark A/S
Произведен е 2000 година има 13 бройки в тази фирма колоосната формула му е Co`Co`,мощност 6500KW,Vмакс 140 км, двусистемен е за 15 kV + 25 kV

Публикувано на: Вто Апр 08, 2008 5:59 pm
от vesko7
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 10:03 pm
от VESO
Понеже темата е за въпроси , би следвало да има и отговори.
Моето питане - какъв тип ОИ е показана на
тази снимка? Тя е правена на албанската гара Vora.
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 6:19 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Понеже темата е за въпроси , би следвало да има и отговори.
Моето питане - какъв тип ОИ е показана на
тази снимка? Тя е правена на албанската гара Vora.
ЕЦ-М SEL-SIEMENS. Интересна находка. Аз очаквах в Албания да нямат нико по - модерно от ЕМЦ.
Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 6:04 pm
от VESO
Докато разглеждах едни снимки от съседна Румъния , попаднах на молдовски вагон на CFM , стоящ на гара Bucureşti Nord , който има много странна
талига.Някой може ли да обясни какво представлява тя.
Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 8:13 pm
от Nikss
Нормална двуосна талига, но с допълнително приспособление.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 8:19 pm
от bdz46
Това е генератор за осветление. По същия начин е и на нашите теснопътни вагони, но от вътрешната страна на колоосите.
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 7:20 pm
от disell
Нормална талига за пътнически вагон 1520 мм но вместо с кардан генератора се задвижва от ремъчна предавка , нищо друго.
Публикувано на: Чет Авг 25, 2011 8:20 pm
от VESO
Днес , докато с Тената бяхме в Септември , попаднах на интересна находка , скрита зад "стените" на "ВРЗ 99".Вагонът принадлежеше на косовските железници и беше гариран в близост до оградата.Направих му няколко снимки:
-
външен вид;
-
номера;
-
логото на HK (Hekurudhat e Kosovës / Косовски Железници).
Кратка справка в Интернет показа , че интериорът на тези закупени от Австрия вагони е
такъв.
За моя изненада , втори косовски вагон стоеше недалече от първия , само че на друг коловоз.
Някой има ли представа за какво са тук тези вагони (един ремонт в Сърбия не би им излязъл по - евтин?) и с какъв влак са дошли до Септември?
Публикувано на: Чет Авг 25, 2011 9:27 pm
от Mario Evstatiev
С товарни влакове. Много вероятно е да са избрали ВРЗ-99 поради сравнително по-ниските цени в сравнение с други заводи извън България. А и акционерите във ВРЗ са доста, та може да има и акционерски пръст.
Иначе вагоните са дошли с товарен влак.
Публикувано на: Чет Авг 25, 2011 9:35 pm
от bdz46
VESO написа:един ремонт в Сърбия не би им излязъл по - евтин?
За ремонт на косовски вагони в Сърбия изобщо не може дума да става, дори за преминаване е съмнително и вагоните вероятно са дошли през Гърция.
Публикувано на: Чет Авг 25, 2011 11:32 pm
от dobo