Страница 1 от 14

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 11:34 am
от 46 242
Не знам до къде са стигнали с 44 133. След това ще дойде ред на 44 091 и 079, но не знам дали остават още от новите колооси.

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 6:12 pm
от bdz46
Работата по 44 133 е спряна за неопределено време. Лок се води изолация.

Публикувано на: Нед Фев 18, 2007 4:02 pm
от Nikss
Значи няма да стане готов скоро?

Публикувано на: Нед Фев 18, 2007 8:21 pm
от bdz46
Няма изгледи да стане скоро.

Публикувано на: Нед Фев 18, 2007 11:50 pm
от VESO
133 от кога е спряна?

Публикувано на: Нед Фев 18, 2007 11:58 pm
от lok43r
2004 г. есента.

Публикувано на: Пон Фев 19, 2007 8:59 pm
от Nikss
Доста време е поседял...

Публикувано на: Пон Фев 19, 2007 9:02 pm
от rexkos
Извинявам се за офф-топика, само да поясня че 44 142 е така от около 7 години. Толкова е разграбена, че направо е готовa за пясъкоструене. :cry:

Публикувано на: Пон Фев 19, 2007 9:22 pm
от Nikss
Като няма кой да я охранява как няма да я разграбят за 7 години?! Сигурно има мишки в машинното отделение! :D

Публикувано на: Пон Фев 19, 2007 9:27 pm
от rexkos
Локомотивът представлява гол кош. Не знам дали е останало и 2% от оборудването. :o

Публикувано на: Пон Фев 19, 2007 11:10 pm
от bdz46
Nikss написа:Като няма кой да я охранява как няма да я разграбят за 7 години?
Не е разграбена! Частите са оползотворени за други машини, а остатъка се намира в затворено хале.

Публикувано на: Вто Фев 20, 2007 8:15 pm
от Nikss
Аааа, така може. Щом частите са отишли за други локомотиви за тази машина откъде ще се вземат? А дали изобщо някога ще я направят?

Публикувано на: Вто Фев 20, 2007 10:22 pm
от VESO
Мисля,че Bdz46 имаше някъде снимка на този локомотив в сайта си.От нея се виждаше само гол кош,без талиги,без всякакви "вътрешности" и без покрив дори.Липсваха фаровете,кабела за отопление,спирачните ръкави,буфери,винтовия спряг,въобще всичко.Единствените неща,които се виждаха,бяха горния фар,тифоните от 2-те му страни,знака на БДЖ и табелата с номера.Стъклата на челната кабина също бяха запазени. :D

Публикувано на: Нед Фев 25, 2007 12:20 am
от 44142
Върви та пушек се вдига.

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 7:39 am
от Mario Evstatiev
Като гледам 44 073, 44 079, 44 081, 44 143 са започнали да се превръщат в същото, в каквото и 142. Трябваше да работят по 081, но нещата са до под кривата круша - място до където се докарват повечето неща в БДЖ. Говореше се, че ще започнат да правят спрените машини, но засега нищо. Искрица надежда има в това, че кадърните хора от ремонта щели да се връщат пак при нас след като агонията на Йордан Василевата БАСТИЛИЯ достигна своя апогей след като работниците се пускат в принудителни неплатени отпуски. Ако си дойдат кадърните хора, депо Подуяне пак ще се съживи и ще се стегнат машини.