Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Със следващите 3 снимки:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633075020756250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633075033039531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633075036668437500.jpg

поздравявам всички почитатели на парната тяга у нас (бай Tramway да не се оглежда :D )!!!
KRAKOMOBILA
KRAKOMOBILA

Мнение от KRAKOMOBILA »

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ много съжалявам,че не успях да дойда :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Аз също. Ако някой път, когато не съм на училище, задължително ще присъствам. :!:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ще бъде много хубаво ако другият път се сберем повече хора от форума.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Жалко,че теснопътната линия Червен бряг-Оряхово вече не е в експлоатация.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тук пускам впечатленията си от направеното днес,19-ти февруари пътуване с атракционния влак от Септември до Долене по 16-та линия.
Времето на гара Сп беше доста хладно,подухваше леден вятър,а главните герои от днешното пътуване-Наско,Николай,Митко и моята скромна личност се приготвихме да потегляме със 16103.На Цепина пристигнахме навреме,изчакахме 16102 да мине и заехме позиции,удобни за снимане.Докато чакахме атракционния влак,решихме да похапнем.Малко снимки:
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075199393906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075198990625000.jpg
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075199654843750.jpg
Направихме една снимка пред някогашната гара за спомен,когато в далечината се зачу пронизителен звук-сигурен знак,че влакът излиза от тунелите.Всъщност още с обаждането на свирката преди влизането там,се уверихме в нейната мощ и на това,което предстоеше да дойде след малко.
Интересното настъпи след 5-10 минути,когато от далечината се задоха няколко групи чужденци,вървейки пеш по линията.Целта,с която е замислено това бе,те да дойдат до спирката,след което да чакат влака да пристигне,за да го снимат.Ние заехме позиция до чужденците и зачакахме.
Мощен звук огласи планинската тишина,нарушавана единствено от ромона на близката Чепинска река и преминаващите коли.Свирката на локомотива и огромните пушеци,подаващи се зад скалите създаваха една неповторима атмосфера за усещането назад във времето,когато всички превози по тази линия са били поемани от парните локомотиви.Една минута по-късно всичи станахме свидетели на тази гледка,а след още един миг теснопътният локомотив ни показа пълната си сила и блясък.Композицията мина покрай нас,и се установи малко след приемното сдание,снимка от края и още една на "дишащия тежко" 609.76.Тъкмо фотографирахме последния вагон,когато се реши влакът да се върне малко назад,за да бъде обект на масово заснемане от страна на холандските туристи.Снимки при връщането:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633075034580000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633075036150468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633075035631718750.jpg
След като машината спря,започна да духа един силен вятър,който разнасяше дима към нас.Така гледката изглеждаше още по-страховита.
Вече всичко е готово,влакът премина покрай нас,съпроводен от многото светкавици на апаратите и спря величествено до скалите,за да могат туристите да се качат в него.Ние се качихме в последния вагон,направихме снимка при потегляне,една в участъка до ж.п. прелеза и една от която се вижда силата на парния локомотив.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Бавно,но славно достигнахме на служебната спирка,малко след прелеза,където отново имаше престой.Снимка при спирането и една от края на композцията.Природата наоколо бе уникална.За да се допълва изцяло картината,Николай засне близото стадо овце,кротко наблюдаващи атракционното пътуване и изразяващи своята изненада с блеенето си.
След снимката,вече всичко е готово,пътниците се качват и продължаваме напред.Отново с бавни темпове стигнахме до гара Долене,където локомотивът трябваше да бъде зареден с вода.Снимка при зареждането и няколко,направени през времето на престоя: една отблизо,от сбирката на туристите,обща снимка на гарата,при започването и завършването на пълненето с вода,както и една обща снимка на локомотива.Още 2 направени от по-ниска дистанция:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633075024518125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633075024034531250.jpg
След като всичко бе готово и туристите се качиха,фотографирах влака при потегляне.
Докато напускахме района на гарата,направихме снимки във вагоните:
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075201257500000.jpg
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075201101250000.jpg
Минути след това влакът спря инцидентно.Помислихме,че е за някакво спиране,свързано с фотографиране на състава,но проблемът бе доста по-сложен.Заради лошото качество на"водата",заредена на Долене,която всъщност беше чиста смесица от кал и ръжда,машината не можеше да продължи с такава вода и се наложи да се върнем обратно в Долене и до там композицията се спусна по инерция назад.
На гарата беше пристигнал 16103 и когато спряхме на перона,направихме снимка.
Тъй като от страна Костандово се задаваше 16104,правещ разминаване,именно тук,атракционният влак бе изтеглен на глухия коловоз на гарата,за да може да се осъществи разминаването.Сега имахме повече възможност да огледаме целия състав.Снимка от вътрешността на един от вагоните и няколко на локомотива:
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075190566250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075190126406250.jpg
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075202991718750.jpg
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075202704218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075203149531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075203926875000.jpg
Не останаха скрити за обективите ни и табелите:
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075190783906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/10515/o633075191387343750.jpg
В това време 16104,теглен от 75004-2 влезе в гарата и ние се отправихме към него,понеже трябваше да се прибираме в Сп,а и бяхме доста изморени като цяло.Какво стана с туристите,платили по 2000 евро всеки един за това пътуване и с атракционния състав,гариран на глухия коловоз,не ни остана време да мислим.
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

Браво,много хубави снимки!А преживяването сигурно е нямало равен!
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Поздравления за прекрасните снимки! Много съжалявам, че не успях да дойда на мероприятието. :cry: Дано следващия път успея.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Поздравления за хубавите снимки,както и за интересния и увлекателен разказ на това приключение :!:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Тук ще намерите интересни клипчета от последните пътувания (спокойно не завинаги, а досега) на 15.215, 16.01 и 609.76. Авторът им е pivanov. Гледайте и се наслаждавайте! :D
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

През лятото (ще съобщя допълнително) трябва да се поставят фотографски постове по 4-та (Дг-Млг). След това пак по 4-та (Р-Мх), 8-ма (Мх-По), 1-ва (По-Сви).
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Tramway написа:През лятото (ще съобщя допълнително) трябва да се поставят фотографски постове по 4-та (Дг-Млг). След това пак по 4-та (Р-Мх), 8-ма (Мх-По), 1-ва (По-Сви).
Като чета така май ще има поне един за всяка линия и се надявам да направя поне едно пътуване с атракционния влак :roll:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

44-134 написа:
Tramway написа:През лятото (ще съобщя допълнително) трябва да се поставят фотографски постове по 4-та (Дг-Млг). След това пак по 4-та (Р-Мх), 8-ма (Мх-По), 1-ва (По-Сви).
Като чета така май ще има поне един за всяка линия и се надявам да направя поне едно пътуване с атракционния влак :roll:
За втория курс (Р-ВТн-СЗ-По-Сви-Ккуле-По) няма абсолютно никакъв шанс, защото влакът е частен и няма да може да се припари до вагоните. За първия (Дг-Млг-Пва-Млг-Дг), който е с наши вагони и английска група, не знам. Има и заявка за едно пътуване по 23-та (Пл-Яс-Чкв), но не е потвърдена и не е ясно кога ще се състои.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Tramway написа: За втория курс (Р-ВТн-СЗ-По-Сви-Ккуле-По) няма абсолютно никакъв шанс, защото влакът е частен и няма да може да се припари до вагоните. За първия (Дг-Млг-Пва-Млг-Дг), който е с наши вагони и английска група, не знам. Има и заявка за едно пътуване по 23-та (Пл-Яс-Чкв), но не е потвърдена и не е ясно кога ще се състои.
Трамвае да те питам има ли заявено пътуване със "въшката" за велинград през лятото?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация