Страница 1 от 8

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 12:10 pm
от VESO
Уникална гледка ще е с 61-00-цата.Нека всеки,който има възможност,да снимка международния. :shock:

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 12:48 pm
от lok43r
Проблемът е че 61 са малко и не могат да стигнат навсякъде.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 12:54 pm
от 44142
Това се прави защото в СФ имаме две 61 в резерва а голямите маш не стигат. За КВ влакове е възможно да са с 61 но няма началници. В ПО има три 61. Една работи маневра в ПО, втората е маневра в КВ а третата е резерв. Може в КВ маневрите да са с 52 а КВ 61 и тази която е резерва да карат 30111-114.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 3:36 pm
от rexkos
61 с 36x? Тия уред ли са изобщо? Та те са за 80 km/h. Има не малко участъци за над 80 km/h, най-вече Радомир-Гълъбник и Кресна-Кулата. И ще има закъснения. :x
Не си мислете, че не харесвам 61-ва серия. Напротив, много ги харесвам, но не им е мястото на тези влакове. Защо по-добре не пуснат 61-ца на 10212/10213 примерно, вместо на 36х? :wink:

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 3:39 pm
от Labros
Ами така са решили,така са направили :wink:

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 3:41 pm
от 42 072.9
Влаковете надолу са разтегнати а и няма да имат големи закъснения.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 7:01 pm
от VESO
Така и трябва да бъде.Пускането на локомотивите серия 61-00 на такива влакове е чиста пародия,тъй като въпреки характеристиките си и отличната работа при влаков режим,те си остават твърдо МАНЕВРЕНИ,а не МАГИСТРАЛНИ локомотиви.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
от 07
Весо, локмотивите са за тежка маневрена и лека влакова служба!

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 7:23 pm
от VESO
Именно.Което означава,че могат да носят на влакова служба,но не се препоръчва.И при нас има подобни изпълнения ( 82206 и 80113 са били обслужвани от пате),но чак на такива абсурди не съм попадал досега.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 8:03 pm
от rexkos
Според мен е целесъобразовано влакове на къси разстояние с експлоатационна скорост до 80 km/h да се движат с 61-ца, защото е направо смешно да видиш магистрален електровоз със само 2-3 вагона зад него. Ще видим какво ще стане с 360/1/2/3. Дано наистина разписанието ще се окажа толкова разтегнато, колкото да се стигне на време до крайната гара.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 8:22 pm
от lok43r
VESO написа:Което означава,че могат да носят на влакова служба,но не се препоръчва.
Препоръчва им се всякаква маневрена и лека влакова служба. Това е.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 8:22 pm
от rexkos
lok43r написа: Препоръчва им се всякаква маневрена и лека влакова служба. Това е.
Т.е. влакове с камерни състави от 2-3 вагона. :wink:

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 8:23 pm
от lok43r
С 61 са карани 9-вагонни ПВ по дефилето. С други думи могат да возят всякакви състави съгласно възприетите товарни норми.

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 8:28 pm
от rexkos
lok43r написа:С 61 са карани 9-вагонни ПВ по дефилето.
Това кога е било?

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 9:50 pm
от VESO
Когато бяха нови и можеха да теглят и 10 вагонни влакове.
Krali_Mirko или CKD мисля,че някой от тях имаше такава снимка на 61-00-ца с няколко пътнически вагона,а природата наоколо беше удивителна.Именно затова си помислих,че е от Искърското дефиле или някъде по 5-та линия.