Страница 1 от 2
Полските локомотиви
Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 9:26 pm
от Mashinista
EP07 е името на Полските електрически локомотиви използван от полската железопътна компания PKP.Ето информацията му:
Строител: Pafawag Wrocław Cegielski
Представен за първи път: 1965 година
Широчина на талигата: 1435мм
Тегло на локомотива: 83,4 тона
Подредба на колелата: Во'Во'
Теглещ двигател: LK535
Постоянна мощност: 2000 киловата
Максимална скорост: 125 километра в час
Трансмисия: 76:21
Дължина на локомотива: 15915 мм
Широчина на локомотива: 3038 мм
Височина: 4343 мм
Диаметър на колелата: 1250 мм
Тип спирачки: Oerlikon
Ето снимки:

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 9:31 pm
от Гост
Браво много добре ако имаш за още полски локомотиви давай

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 9:50 pm
от Mashinista
Ето информация ЕТ40:
Производител: Шкода
Представен: 1975 година
Широчина на талигата: 1435 мм
Тегло на локомотива: 164 тона
Подредба на колелата: Bo'Bo'+Bo'Bo'
Теглещ двигател: 7AL484ZT
Постоянна мощност: 4080 киловата
Максимална скорост: 100 километра в час
Трансмисия: 84:27
Дължина на локомотива: 34420 мм
Диаметър на колелата: 1250 мм
Тип спирачки: Oerlikon
Толкова успях да намеря и преведа за този локомотив
Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 9:58 pm
от Mario Evstatiev
Спирачки...
Функционен вентил: OERLIKON Lst 1
Кранмашинист влакова спирачка: OERLIKON FV4a
Кранмашинист директна спирачка: OERLIKON FD1а
Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 10:02 pm
от Mashinista
Ето и информация за ЕМ10
Производител: Cegielski
Произведен през(година): 1991
Произведени: 4
Подредба на колелата: Bo-Bo
Широчина на талигата: 1435 милиметра
Дължина на локомотива: 16430 мм
Тегло на локомотива: 72 тона
Капацитет на резервоара: 2840 литра
Електрическа система: 3000 V
Тип на двигателя: LKa 493
Трансмисия: 71:16
Максимлана скорост: 80 километра в час
Прозводителност на електричество: 960 kW
Тип спрачки: Oerlikon ED
Ето снимка:

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 11:05 pm
от Mashinista
Ето и информацията за ЕР02:
Прозводител: Pafawag
Време на построяване: 1953-54;1957 година
Произведени: 8
Конфигурация на колелата: Bo-Bo
Широчина на талигата: 1435 мм
Дължина на локомотива: 15000 мм
Широчина на локомотива: 3070 мм
Височина: 5411 мм
Тегло на локомотива: 81 тона
Капацитет на резервоара: 2840 литра
Електрическа система: 3000 V
Тип на двигателя:MV-185R;LKa-635
Трансмисия: 69:22;78:31
Максимална скорост: 100 километра в час
Производителност на електричество:1650 kW;1600kW
Теглеща сила: 228 kN
Тип спирачки: Westinghouse
Ето снимка:
Ето му и чертежа:

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 9:26 am
от Mashinista
PKP Клас ЕР03:
Производител: ASEA
Дата на прозиводство: 1951-52 година
Произведени: 8
Конфигурация на колелата: Bo-Bo
Широчина на талигата: 1435 мм
Дължина на локомотива: 14170 мм
Широчина на локомотива: 3150 мм
Тегло: 81,2 тона
Капацитет на резервоара: 2840 литра
Електрическа система: 3000 V
Тип двигател: LIB 117
Трансмисия: 83:24
Максимална скорост: 100 километра в час
Прозиводителност на електричество: 1650kW;1800kW
Ето снимка:

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 9:37 am
от Mashinista
PKP Клас ЕР05:
Прозиводител:Škoda
Представен: 1961
Широчина на талигата:1435 мм
Тегло: 82,5 тона
Конфигурация на колелата: Bo'Bo'
Теглеш двигател: 3AL4846ZT
Постоянна мощност: 2032 kW
Максимална скорост: 160 километра в час
Трансмисия:77:44
Дължина на локомотива: 16140 мм
Широчина на локомотива: 2950 мм
Височина: 3987 мм
Диаметър на колелата: 1250 мм
Максимална сила на теглене: 23 kN
Тип спирачки: Oerlikon
Ето снимка:

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 10:43 am
от Mashinista
РКР Клас ЕР08:
Производител: Pafawag Wrocław
Представен: 1973
Щирочина на талигата: 1435 мм
Тегло: 80 тона
Конфигурация на колелата: Bo-Bo
Тип двигател: EE 541g
Постоянна мощност: 2000 kW
Максимална скорост: 140 km/h
Трансмисия: 77:24
Дължина на локомотива: 15915 мм
Шрочина на локомотива: 3038 мм
Височина: 4343 мм
Диаметър на колелата: 1250 мм
Тип спирачки: Oerlikon
Ето снимка:

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 11:00 am
от Mashinista
РКР ЕР09:
Производител: Pafawag Wrocław
Представен(година): 1986-97
Широчина на талигата: 1435 мм
Електрическа система: 3000V DC
Тегло: 83,5 тона
Конфигурация на колелата: Bo'Bo'
Теглещ двигател: LKa 740
Постоянна мощност:2920 kW
Максимална скорост: 160 km/h
Дължина на локомотива: 16740 мм
Широчина на локомотива: 2974 мм
Височина: 4300 мм
Диаметър на колелата: 1250 мм
Максимална сила на теглене: 215 kN
Тип спирачки: Oelikon EP
Отоплителен тип: 3000V DC
Ето снимка:

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 2:32 pm
от Labros
Кои от изброените машини се намират в редовна експлоатация

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 3:55 pm
от Гост
Без EP03 и EP02 мисля

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 7:04 pm
от Mashinista
Продължавам с полските локомотиви и се надявам темата да ви харесва!

И ето информацията за РКР Клас ЕТ21:
Производител: Pafawag
Представен(година): 1957 - 71
Широчина на талигата: 1435 мм
Тегло: 120 тона-114 тона
Конфогурация на колелата: Co'Co'
Теглеш двигател: LKa635
Постоянна мощност: 1860 kW
Максимална скорост: 100 km/h
Трансмисия: 3,541
Дължина на локомотива: 16820 мм
Широчина на локомотива: 3000 мм
Височина: 4620 мм
Диаметър на колелата: 1250 мм
Максимлана сила на теглене: 32 kN
Тип спирачки: Knorr
Ето снимка:

Публикувано на: Пет Май 04, 2007 11:58 pm
от Mashinista
Темата малко позамръзна,след "промените",и сега ще я подновя

!Продължавам с ЕТ22:
Строител: Pafawag
Представен: 1971 - 89
Широчина на талигата: 1435 mm
Тегло: 114 тона
Конфигурация на колелата: Co'Co'
Двигател: EE541
Постоянна мощност: 3000 kW
Максимална скорост: 125 km/h
Трансмисия: 4,39
Дължина: 19240 mm
Широчина на локомотива: 3000 mm
Височина: 4456 mm
Диаметър на колелата: 1250 mm
Максимална теглителна сила: 42 kN
Спирачки: Oerlikon
Снимка:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Locoet22.jpg
Това за тази ранна сутрин,ще продължа следобед

!
Публикувано на: Нед Май 06, 2007 8:53 pm
от Mashinista
Искам да попитам колегите,дали има интерес към темата за да знам,дали да продължавам?