Страница 1 от 2

Полските локомотиви

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 9:26 pm
от Mashinista
EP07 е името на Полските електрически локомотиви използван от полската железопътна компания PKP.Ето информацията му:

Строител: Pafawag Wrocław Cegielski

Представен за първи път: 1965 година

Широчина на талигата: 1435мм

Тегло на локомотива: 83,4 тона

Подредба на колелата: Во'Во'

Теглещ двигател: LK535

Постоянна мощност: 2000 киловата

Максимална скорост: 125 километра в час

Трансмисия: 76:21

Дължина на локомотива: 15915 мм

Широчина на локомотива: 3038 мм

Височина: 4343 мм

Диаметър на колелата: 1250 мм

Тип спирачки: Oerlikon

Ето снимки:

Изображение

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 9:31 pm
от Гост
Браво много добре ако имаш за още полски локомотиви давай :wink:

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 9:50 pm
от Mashinista
Ето информация ЕТ40:


Производител: Шкода

Представен: 1975 година

Широчина на талигата: 1435 мм

Тегло на локомотива: 164 тона

Подредба на колелата: Bo'Bo'+Bo'Bo'

Теглещ двигател: 7AL484ZT

Постоянна мощност: 4080 киловата

Максимална скорост: 100 километра в час

Трансмисия: 84:27

Дължина на локомотива: 34420 мм

Диаметър на колелата: 1250 мм

Тип спирачки: Oerlikon

Толкова успях да намеря и преведа за този локомотив

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 9:58 pm
от Mario Evstatiev
Спирачки...

Функционен вентил: OERLIKON Lst 1

Кранмашинист влакова спирачка: OERLIKON FV4a

Кранмашинист директна спирачка: OERLIKON FD1а

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 10:02 pm
от Mashinista
Ето и информация за ЕМ10


Производител: Cegielski

Произведен през(година): 1991

Произведени: 4

Подредба на колелата: Bo-Bo

Широчина на талигата: 1435 милиметра

Дължина на локомотива: 16430 мм

Тегло на локомотива: 72 тона

Капацитет на резервоара: 2840 литра

Електрическа система: 3000 V

Тип на двигателя: LKa 493

Трансмисия: 71:16

Максимлана скорост: 80 километра в час

Прозводителност на електричество: 960 kW

Тип спрачки: Oerlikon ED

Ето снимка:


Изображение

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 11:05 pm
от Mashinista
Ето и информацията за ЕР02:

Прозводител: Pafawag

Време на построяване: 1953-54;1957 година

Произведени: 8

Конфигурация на колелата: Bo-Bo

Широчина на талигата: 1435 мм

Дължина на локомотива: 15000 мм

Широчина на локомотива: 3070 мм

Височина: 5411 мм

Тегло на локомотива: 81 тона

Капацитет на резервоара: 2840 литра

Електрическа система: 3000 V

Тип на двигателя:MV-185R;LKa-635

Трансмисия: 69:22;78:31

Максимална скорост: 100 километра в час

Производителност на електричество:1650 kW;1600kW

Теглеща сила: 228 kN

Тип спирачки: Westinghouse

Ето снимка:

Изображение

Ето му и чертежа:
Изображение

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 9:26 am
от Mashinista
PKP Клас ЕР03:


Производител: ASEA

Дата на прозиводство: 1951-52 година

Произведени: 8

Конфигурация на колелата: Bo-Bo

Широчина на талигата: 1435 мм

Дължина на локомотива: 14170 мм

Широчина на локомотива: 3150 мм

Тегло: 81,2 тона

Капацитет на резервоара: 2840 литра

Електрическа система: 3000 V

Тип двигател: LIB 117

Трансмисия: 83:24

Максимална скорост: 100 километра в час

Прозиводителност на електричество: 1650kW;1800kW

Ето снимка:


Изображение

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 9:37 am
от Mashinista
PKP Клас ЕР05:

Прозиводител:Škoda

Представен: 1961

Широчина на талигата:1435 мм

Тегло: 82,5 тона

Конфигурация на колелата: Bo'Bo'

Теглеш двигател: 3AL4846ZT

Постоянна мощност: 2032 kW

Максимална скорост: 160 километра в час

Трансмисия:77:44
Дължина на локомотива: 16140 мм
Широчина на локомотива: 2950 мм

Височина: 3987 мм

Диаметър на колелата: 1250 мм

Максимална сила на теглене: 23 kN

Тип спирачки: Oerlikon

Ето снимка:

Изображение

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 10:43 am
от Mashinista
РКР Клас ЕР08:

Производител: Pafawag Wrocław

Представен: 1973

Щирочина на талигата: 1435 мм

Тегло: 80 тона

Конфигурация на колелата: Bo-Bo

Тип двигател: EE 541g

Постоянна мощност: 2000 kW

Максимална скорост: 140 km/h

Трансмисия: 77:24

Дължина на локомотива: 15915 мм

Шрочина на локомотива: 3038 мм

Височина: 4343 мм

Диаметър на колелата: 1250 мм

Тип спирачки: Oerlikon

Ето снимка:

Изображение

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 11:00 am
от Mashinista
РКР ЕР09:

Производител: Pafawag Wrocław

Представен(година): 1986-97

Широчина на талигата: 1435 мм

Електрическа система: 3000V DC

Тегло: 83,5 тона

Конфигурация на колелата: Bo'Bo'

Теглещ двигател: LKa 740

Постоянна мощност:2920 kW

Максимална скорост: 160 km/h

Дължина на локомотива: 16740 мм

Широчина на локомотива: 2974 мм

Височина: 4300 мм

Диаметър на колелата: 1250 мм

Максимална сила на теглене: 215 kN

Тип спирачки: Oelikon EP

Отоплителен тип: 3000V DC

Ето снимка:
Изображение

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 2:32 pm
от Labros
Кои от изброените машини се намират в редовна експлоатация :?:

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 3:55 pm
от Гост
Без EP03 и EP02 мисля :wink:

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 7:04 pm
от Mashinista
Продължавам с полските локомотиви и се надявам темата да ви харесва! :D И ето информацията за РКР Клас ЕТ21:

Производител: Pafawag

Представен(година): 1957 - 71

Широчина на талигата: 1435 мм

Тегло: 120 тона-114 тона

Конфогурация на колелата: Co'Co'

Теглеш двигател: LKa635

Постоянна мощност: 1860 kW

Максимална скорост: 100 km/h

Трансмисия: 3,541

Дължина на локомотива: 16820 мм

Широчина на локомотива: 3000 мм

Височина: 4620 мм

Диаметър на колелата: 1250 мм

Максимлана сила на теглене: 32 kN

Тип спирачки: Knorr

Ето снимка:

Изображение

Публикувано на: Пет Май 04, 2007 11:58 pm
от Mashinista
Темата малко позамръзна,след "промените",и сега ще я подновя :) !Продължавам с ЕТ22:



Строител: Pafawag

Представен: 1971 - 89

Широчина на талигата: 1435 mm

Тегло: 114 тона

Конфигурация на колелата: Co'Co'

Двигател: EE541

Постоянна мощност: 3000 kW

Максимална скорост: 125 km/h

Трансмисия: 4,39

Дължина: 19240 mm

Широчина на локомотива: 3000 mm

Височина: 4456 mm

Диаметър на колелата: 1250 mm

Максимална теглителна сила: 42 kN

Спирачки: Oerlikon

Снимка: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Locoet22.jpg

Това за тази ранна сутрин,ще продължа следобед :wink: !

Публикувано на: Нед Май 06, 2007 8:53 pm
от Mashinista
Искам да попитам колегите,дали има интерес към темата за да знам,дали да продължавам?