Страница 1 от 17
Публикувано на: Нед Апр 16, 2006 7:37 am
от 46 242
Още 20 бройки доставени локомотиви 61 и щяхме да запушим устите на лакомите серии 52-55

Публикувано на: Нед Апр 16, 2006 8:07 am
от 42 072.9
А там където няма електрификация?
Публикувано на: Нед Апр 16, 2006 10:03 am
от 46 242
hellrow написа:А там където няма електрификация?
95% от маневрената дейност на БДЖ е концентрирана в електрифицираните линии. Нафтарките могат да се дадат под наем на съседни Гърция,Турция и Сърбия.
Публикувано на: Нед Апр 16, 2006 4:56 pm
от 42 072.9
И най-важното: защо идват маневрени дизелови локомотиви серия 55 от депо Горна Оряховица, тъй като там не ги позлвали, а в София има работа за тях.
Публикувано на: Пон Апр 17, 2006 1:38 pm
от Гост
Аз мисля че централна гара отказва 61 защото постоянно от там излизат вагони за депо надежда а там няма контактна мрежа

Публикувано на: Пон Апр 17, 2006 8:30 pm
от bdz46
Гара София отказва да работи с 61, след като в депо Надежда вече е монтирана контактна мрежа специално за това. Тя стои и до сега. навътре в депото няма мрежа, но в гърловината му, откъдето тръгват съставите за гара софия има монтирана КМ специално за лок 61. В Пловдив е по същия начин и там подаването и изтеглянето на пътническите сътави се прави от 61.
Публикувано на: Вто Апр 18, 2006 12:02 am
от Mario Evstatiev
Ако е била въведена тази предавателна маневра с ЕЛ серия 61, то тогава "Обединените Софийски Емирства" са щели да фалират и много от костюмковците, инвестирали в дизелови автомобили да останат "на сухо". Освен това шейховете в работни гащеризони, управляващи тези дърти немски дойни кравички са надигнали вой до небето или поне до този, който също е имал изгода за да прекрати тази "безумна идея". Ненормално е в една голяма гара като София да се прави предавателна маневра с 35 годишни дрънчащи, пушещи и сипещи навсякъде масло, гадни дизели при наличието на модерен електрически маневрен локомотив.
Публикувано на: Сря Апр 26, 2006 7:44 pm
от Tramway
През 1999г участвах в екип по основно преработване на електрониката на 61. За тази цел ни беше предоставен 61.001. След почти едногодишна работа машината тръгна с изцяло нова електроника и се държеше чудесно, нямаше ги вече самоволните разтоварвания и др. проблеми. Целта беше да ъпгрейднем всичките 20 машини. Само че Дирекцията се ослуша да финансира по-нататък проекта и нещата останаха дотук. Само на някои машини сменихме колоосните датчици с нашите. 61.001 вече е в небитието, а аз още си чакам хонорара. Амин.
Публикувано на: Съб Май 13, 2006 8:55 pm
от Mario Evstatiev
И дълго ще има да си го чакаш този хонорар. 61 001 е в ел. цеха на депото, прилично ограбена и с заварена ламарина на единия страничен прозорец на вратата. Не се знае съдбата на тази машина, но тя най - вероятно не е розова. В Горна Оряховица също имат една 61 която не става за нищо, освен за части - 61 018.
Публикувано на: Вто Сеп 19, 2006 1:54 pm
от Гост
Това е найстина грубо отнасяне към тези машини.Чудно ми е какъв ли вид имат сега ??

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 10:10 pm
от Mario Evstatiev
Тони_Казичане написа:Това е найстина грубо отнасяне към тези машини.Чудно ми е какъв ли вид имат сега ??

61 001 си стои към днешна дата забутана в ел.цеха на депо Подуяне, а
61 018 си е в Горна Оряховица. Освен това в депото за планов ремонт е разглобена
61 008 и като минах днес видях, че се работи доста по нея.
Въпрос по преработването на електрониката
Публикувано на: Пон Ное 20, 2006 4:09 pm
от igorhinov
Може ли tramway да опише по-подробно в какво се състои основното преработване на електрониката? Дали все още се използуват модернизираните датчици противобуксовка или тази система вече е изолирана?
Re: Въпрос по преработването на електрониката
Публикувано на: Пон Ное 20, 2006 9:00 pm
от Mario Evstatiev
igorhinov написа:Може ли tramway да опише по-подробно в какво се състои основното преработване на електрониката? Дали все още се използуват модернизираните датчици противобуксовка или тази система вече е изолирана?
Експерименталната система против боксуване, за която спомена колегата Трамвай е монтирана на ЕЛ 61 001, който в момента поради липса на трансформатор и други възли е в изолация и седи полуограбен в ел. цеха на депо Подуяне. На останалите локомотиви все още до някаква степен противобоксувачната защита работи, но има сериозни проблеми с датчиците и редовно специалистите от ел. лабораторията на депото залягат по машините.
Датчици противобуксовка на 61.000
Публикувано на: Вто Ное 21, 2006 8:14 am
от igorhinov
Не разбрах с кои датчици имат проблеми? Доколкото ми е известно, експерименталните при качествена изработка би следвало да са много по-надеждни, да не говорим че са в пъти по-евтини. Ако някой се интересува ще се постарая да пусна схемата им.
Re: Датчици противобуксовка на 61.000
Публикувано на: Вто Ное 21, 2006 2:28 pm
от Mario Evstatiev
igorhinov написа:Не разбрах с кои датчици имат проблеми? Доколкото ми е известно, експерименталните при качествена изработка би следвало да са много по-надеждни, да не говорим че са в пъти по-евтини. Ако някой се интересува ще се постарая да пусна схемата им.
Би било добре да пуснеш схема на експерименталната противобоксувачна защита, за да видиме и ние за какво става дума. А проблемите са с оригиналните датчици и оригиналната електроника.