Страница 1 от 3
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 12:34 am
от dido73
ВАЖНО И ПОТРЕСАЮЩО СЪОБЩЕНИЕ
ГОРНООРЯХОВЦИ НЕ ВЗИМАТ 61-001 ЗА ДА Я ВЪЗСТАНОВЯТ , А ЗА ЧАСТИ, моля ви се.
За такваз наглост не бех чувал, но ми се отдава шанса да я видя с очите си. Информацията че ще я взимат е сигурна, но АЗ си мислех че за да я възстановят. Днес като чух истинската причина за зачислението на 61-001 към Горна ми призля.
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 12:40 am
от Nikola VS
Една от редиците замина.

Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 12:49 am
от Mario Evstatiev
61 001 ще послужи за части на 61 018, така, че информацията е вярна. 61 001 ще премине във вечен покой.
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 12:54 am
от dido73
lok45111 написа:61 001 ще послужи за части на 61 018, така, че информацията е вярна. 61 001 ще премине във вечен покой.
Това е гадно. Ама че простотия. Ама така е. От как Илиенските одисеи я споходиха ето до къде се стигна. То са модернизации, рационализации и накрая Горнооряховизации.

Мъчно ми е когато една такава нова за времето й на експлоатация отива във вечен покой. Тъжно е.
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 8:27 am
от rexkos
Доколкото ми е известно и 61 018 също както и 61 001 е доста разграбена, и явно едната не може да бъде възстановена без части на другата. Аз мисля, че е по-добре 61 018 да се възстанови в Горна с частите на 61 001, отколкото 61 001 да стои в ремонтия цех и в изолация и да продължава да се разграбва.
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 8:48 am
от Гост
А не може ли 61 018 да дойде тук за да се възтанови 61 001 тъи като 61 001 мисля не е бракувана докато 61 018 е бракувана!Как ще се взимат части от машина която не е бракувана за машина която е бракувана?
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 10:05 am
от lok43r
61 018 не е бракувана.
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 12:58 pm
от 44142
61001 беше спряна за тац лагер. В последствие не знам дали не свалиха целия изправителен мос на едната група като ДЦА прецака целия изправителен мост на 61008. По принциц горелия траф на 61018 е можело да севъзтанови а не сега да правят галимаций. За съжаление шефовете не осъзнават каква грешка правят. Хубаво дадохме им 61001 да ни дадат някоя 44. В горна подържат 61020 и евентоално ако възтановят 018. Карат цяла маш за части на две маш. В СФ има 4 лок 61 в експлоатация плюс 4 в ДЦА които ние ги правим. Като знам как ги експлоатират дупничани 61 правим грешка че я даваме 001. 61007 така бяха прецакали тац лагер в ДЦА че се наложи в ДЦА да вдигат маш и да вадят колооста, която в последствие беше пратена в СФ за наваряване и престъргване. 61012 също са я нагласили по същия начин но повличането на лагера е било в по малка степен и са я докарали в ПД на ремонт.
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 4:03 pm
от VESO
018 не се знае дали изобщо ще тръгне,изглежда при нас няма такива проблеми с "патетата",нямам информация само за старозагорските.
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 5:00 pm
от 44142
Всичките освен 001 и 018 вървят.
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 5:53 pm
от 07
44142 написа:Всичките освен 001 и 018 вървят.
Явно от всичките серии машини на БДЖ тези дето носят хх. 001 "по рожедение" не им върви - нито една от тях не е в движение 42 001 (или 101) го няма, 43 001 (501) няма, 44 001 има но тои не е 001 по рождение, 46 001 го няма, 51 001 май е в музея, 52 001 също липсва, 55 001 и тои, 61 001 стана дума за него, 75 001, 76 001 и тях ги няма, само за 77 001 имам някаква надежда!
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 5:58 pm
от rexkos
Май му върви само на 16.01.
А иначе отколко време не вървят 61 001 и 61 018?
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 7:39 pm
от lok43r
44 001 не е имало, а 42 001 все още е налична в депо Го.
Публикувано на: Нед Яну 14, 2007 9:33 pm
от VESO
07 написа:77 001 имам някаква надежда!
77001-6 продадена в Аржентина заедно с 003 , 004 , 007 и 010 от същата серия на 20-ти март 1996 г. за обслужване на каменовъглените мини в селището Rio Turbio и пристанището Rio Gallegos.

Публикувано на: Пон Яну 15, 2007 12:17 am
от dido73
44142 написа:61001 беше спряна за тац лагер. В последствие не знам дали не свалиха целия изправителен мос на едната група като ДЦА прецака целия изправителен мост на 61008. По принциц горелия траф на 61018 е можело да севъзтанови а не сега да правят галимаций. За съжаление шефовете не осъзнават каква грешка правят. Хубаво дадохме им 61001 да ни дадат някоя 44. В горна подържат 61020 и евентоално ако възтановят 018. Карат цяла маш за части на две маш. В СФ има 4 лок 61 в експлоатация плюс 4 в ДЦА които ние ги правим. Като знам как ги експлоатират дупничани 61 правим грешка че я даваме 001. 61007 така бяха прецакали тац лагер в ДЦА че се наложи в ДЦА да вдигат маш и да вадят колооста, която в последствие беше пратена в СФ за наваряване и престъргване. 61012 също са я нагласили по същия начин но повличането на лагера е било в по малка степен и са я докарали в ПД на ремонт.
Абсолютно прав си!
Много ме е яд за тая машинка
61-001, чесно ви казвам. Според мен не е правилно да се прави така. Нашто депо е сдало фронта напълно. Преди 15-тина години това не би могло да се случи с наша машина - да бъде харизена на депо Гооооррррна Оряховица (малко трудно го произнесох за тези без чувство за хумор). Да влачат бе! Халал да им е! Нашите началница са абсолютни безхаберници. Никакъв интерес тази машина да се възстанови.
Междувпрочем
61-004 и
61-002 още си чакат "герберите"