Гост
Гост
PKP ET40

Мнение от Гост »

Здравеите приятели искам да разбера повече за тези локомотиви : http://eurospotter.fotopic.net/p25630476.html Знам само че са Шкода работят за полските железници.Искам да разбера коя година е,колко такива има в Полша и само в Полша ли ги има. :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, тези локомотиви са произведени само за Полските железници и никъде другаде не се експлоатират. Това са локомотиви за постоянно напрежение в контактната мрежа 3000 V, имат мощност 4064 kW и максимална скорост 100 км/час. Максималната теглителна сила на локомотивите е 500kN. Използват се за много тежки товарни влакове по мрежата на Полските железници. От серията ЕТ 40, чиято доставка започва през 1976 г., са доставени 60 локомотива, като по - голямата част продължават да работят и до ден днешен в РКР.
____________

Друга интересна серия на РКР е ЕР 05. Това са локомотиви за обслужване предимно на бързи и експресни влакове по мрежата на РКР и имат следните по - важни технически данни:
-Година на производство: 1972г.
-Колоосна формула: Во`-Во`
-Максимална теглителна сила: 340 kN
-Часова мощност: 2032 kW
-Максимална скорост: 160 км/час
-Система на захранване от конт. мрежа: 3000 V =

От тази серия, заводите "ШКОДА" - Пилзен са доставили за РКР 30 единици, като към днешна дата по - голямата част от тях все още са в експлоатация.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

А CD125 не са ли същите като ET40 ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не. На серия РКР ЕР-05 отговаря серията CD 141. Ето и няколко по - интересни снимки, свързани с ЕР-05:
Локомотиви от серия ЕР-05 в депо Варшава
Пулт за управление
Още един поглед върху пулта

А за по - заинтересованите ето ЧЕРТЕЖ и ГЛАВНИ РАЗМЕРИ на същия локомотив.
64.19
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

Здравейте колеги.Моля може ли някой да ми даде информация за това тук?
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/ele ... 92FAC1.jpg
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

не съм направил линк,за това става въпрос:







http://www.railfaneurope.net/pix/fr/ele ... 92FAC1.jpg
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ET40
ET40 to lokomotywa dwuczłonowa importowana z Czechosłowacji. Lokomotywa ta to połączenie dwóch EU05 ze zmienionym przełożeniem przekładni. W razie potrzeby każda sekcja mimo jednej kabiny sterowniczej może pracować samodzielnie. W 1991 roku przebudowano ET40-41 do obsługi ruchu ekspresowego z prędkością 160 km/h (jako EP40-41) ale i tak została przebudowana z powrotem na ET40 w 1993 roku ze względu na niekorzystne warunki jezdne.

dane techniczne
układ osi Bo'Bo'+Bo'Bo'
typ silnika trakcyjnego 7AL4846ZT
ilość silników 8
moc silnika 510 kW
moc ciągła pojazdu 4080 kW
przełożenie przekładni 84:29:27 (3,1)
sterowanie wielokrotne nie ma
prędkość maksymalna 100 km/h
średnica kół 1250 mm
masa służbowa 164000 kg
długość całkowita
34420 mm

numery inwentarzowe producent lata budowy ilość
ET40-01... 60 Škoda 1975-1978 60

Lokomotywy serii ET40 należą do następujących zakładów taboru:
Bydgoszcz


Изображение
Изображение
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация