Другият такъв вагон, който видях бе в състава на Янтрата, на първа позиция. На външен вид е същият като този, който видях на Чайката, само че светлосин. За разлика от червено белите, този е серия 33, но въпреки това единствената разлика между двата типа вагона е само ливреята. Имах възможност да вляза в вагона, който беше в състава на Янтрата и там направих няколко снимки. Като става въпрос за интериор сега е моментът да ви разжкажа и покажа всичко. Първо има едно второкласно купе, само че без врати (точно като при 1-ва класа на 43 серия). Седалките са абсолютно същите като на второкласните вагони серия 43. Следва купе за инвалиди (пак без врати). След това е тоалетната, предназначена за инвалиди и е абсолютно същата като на 26-метровите вагони за инвалиди, който са с 3-те първокласни купета. И накрая има фургонно помещение, където могат да се превозват и велосипеди. Много са ми е интересно предназначението на сгъваемите седалки.
Днес успях отново да видя 18-метровия вагон (даже два пъти - на Чайката и Янтрата). Но този път успях и да ги снимам. Първият такъв вагон, който видях беше на Чайката на втора позиция, след големия за инвалиди. На цвят беше червено-бял. От едната страна (откъм купетата) вратите се отварят ръчно, а от другата страна откъм фургонното помещение са автоматични. Вагонът е серия 43. Максималната му скорост е 140 km/h, а гарата на домуване е София. Типът му е Bbds. Направих снимка на талигата.
Другият такъв вагон, който видях бе в състава на Янтрата, на първа позиция. На външен вид е същият като този, който видях на Чайката, само че светлосин. За разлика от червено белите, този е серия 33, но въпреки това единствената разлика между двата типа вагона е само ливреята. Имах възможност да вляза в вагона, който беше в състава на Янтрата и там направих няколко снимки. Като става въпрос за интериор сега е моментът да ви разжкажа и покажа всичко. Първо има едно второкласно купе, само че без врати (точно като при 1-ва класа на 43 серия). Седалките са абсолютно същите като на второкласните вагони серия 43. Следва купе за инвалиди (пак без врати). След това е тоалетната, предназначена за инвалиди и е абсолютно същата като на 26-метровите вагони за инвалиди, който са с 3-те първокласни купета. И накрая има фургонно помещение, където могат да се превозват и велосипеди. Много са ми е интересно предназначението на сгъваемите седалки.
Другият такъв вагон, който видях бе в състава на Янтрата, на първа позиция. На външен вид е същият като този, който видях на Чайката, само че светлосин. За разлика от червено белите, този е серия 33, но въпреки това единствената разлика между двата типа вагона е само ливреята. Имах възможност да вляза в вагона, който беше в състава на Янтрата и там направих няколко снимки. Като става въпрос за интериор сега е моментът да ви разжкажа и покажа всичко. Първо има едно второкласно купе, само че без врати (точно като при 1-ва класа на 43 серия). Седалките са абсолютно същите като на второкласните вагони серия 43. Следва купе за инвалиди (пак без врати). След това е тоалетната, предназначена за инвалиди и е абсолютно същата като на 26-метровите вагони за инвалиди, който са с 3-те първокласни купета. И накрая има фургонно помещение, където могат да се превозват и велосипеди. Много са ми е интересно предназначението на сгъваемите седалки.
Последно промяна от rexkos на Съб Дек 01, 2007 2:04 pm, променено общо 2 пъти.
Определено синята ливрея е много по-добра. Перфектно си пасва с вагоните на Янтрата.KRAKOMOBILA написа:А светло синия ми харесва повече
Един вагон, ама пълен! (4627)
На този адрес е фотогалерията на 18-метровите вагони , движещи се у нас под серия 33 - в момента такива се експлоатират на Янтрата и 4612 / 4613.Вагоните се водят "Bbds" и това , по което се отличават от серия 80 (също инвалидни) в интериорно отношение е , че нямат първа класа , а само втора.И при двата типа съществува багажно помещение с места за разполагане на колела , така че освен инвалидни , тези вагони се водят и за превоз на велосипеди.На тази снимка най - ясно се вижда външната разлика между тях.
Аз и преди съм казвал - вагонът с номер 50 52 84 33 001 - 4 (червенобял) е с гара на домуване "Русе" и вероятно него пускат на бързия за София.Другият вагон - 50 52 85 33 002 - 2 (син) е горнооряховски и за последно се движеше в състава на Янтрата.Сигурно чака за ремонт , скоро може да го видим в движение.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
По принцип вагоните се водят такива за превоз на инвалиди и велосипеди. Вероятно заради широкото празно пространство , където няма нито седалки , нито поставки за велосипедите , се е сторило на някой , че именно то е идеално за превозването там на различни пратки.И така се получава ситауция по схемата 3 в 1 - хем вагон с багажно помещение (може да се спести фургон) , хем седящ вагон (може да се спести цял вагон от композицията) , хем в типа "АBbds" има и първа класа ( а така се спестява и цял първокласен вагон).Един - единствен вагон , заместващ цели 3.
Просто , нали?
Просто , нали?
Информация
Модератори