Страница 1 от 8
Електрически локомотиви серия 46 200
Публикувано на: Пон Фев 13, 2006 11:23 am
от Mario Evstatiev
Отварям темичка и за тези локомотиви,
за да няма пренебрегнати
Като за начало ще кажа, че 46 229.1 е вече в депо Бургас и с нея се предвижда да се направят проби, за да бъде сертифицирана, след което ще започне да обслужва влакове. 46 219.2 е в "БДЖ - Кончар" за среден ремонт, след което ще бъде върната в депо Бургас. 46 243.2 е вече готова от среден ремонт и обслужва влакове.
Очаква се скорошното пристигане и на 46 238, която най - вероятно, както и 46 229 може да бъде зачислена в парка на Локомотивно депо - Пловдив. но засега няма нищо потвърдено. Интересно е положението, в което са модернизиращите се у нас 46 211 и 46 221. 46 211.8 е почти готова и ще бъде с пантографи "Шкода". Нещо, което за първи път ще се приложи на локомотив от тази серия и представлява част от експеримент с цел подобряване на динамиката и токоснемането на тези локомотиви. Ако резултатите са положителни се очаква да бъдат закупени пантографи "Шкода" и за останалите локомотиви от серията, които ще се модернизират у нас. Друго интересно нещо по модернизираните у нас машини е незначителното изменение на някои части на коша, като например премахването на водоотточната козирка над кабините, както и скъсяване на перилата на вратите. С каква цел не знам. Между другото, нека да кажа, че нашият колега OZZу, в екип с мен подготви онлайн учебник за локомотивите серия 46 200, който можете да намерите
ТУК.
Публикувано на: Вто Фев 06, 2007 11:57 am
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 8:10 am
от Mario Evstatiev
Общ вид и разположение на оборудването в моторните шкафове S1 - S6
ЛК - Линеен контактор тягов режим;
СК - Спирачен контактор;
ОП1 - Контактор за първа степен отслабено поле;
ОП2 - Контактор за втора степен отслабено поле;
ОП3 - Контактор за трета степен отслабено поле;
БДП - Бързодействащи предпазители за защита на тиристорния токоизправител;
Освен това в модула на на гърба на шкафа с контактори са монтирани измервателни датчици за ток.
Потегляне
Публикувано на: Нед Мар 11, 2007 3:52 pm
от 44 058
След запалване на сигнала +F2-H4 (.лок.1 готов) е необходимо:
· Превключватела +S8-S10 да се постави в положение “1” (автоматично регулиране на V)
· Да се зададе желаната скорост на движение чрез завъртане на потенциометъра +F2-R1. Уреда +F2-P8 покозва стойността на зададената скорост.
· Премества се лоста на контролера +F1-S2 от “0” в зона “тяга” и с него се регулира желания ток в ТД. Уредите +F2-P1 и +F2-P6 ще показват токовете на всеки ТД. При преминаването на лоста през положение “V1” краткотрайно светва сигнала +F2-H2 “контакторите” за тяга-изключени, които веднага след включването на контактора ще угасне. Ако сигнализацията не угасне, нужно е лоста на контролера да се върне в положение “0” и отново да се придвижи или краткотрайно да се задържи в положение V1. Локомотивът трябва бързо да потегли за да не се предизвика работата на ТД на място.Imax при потегляне сепостига в положение V11 чрез притискане на лоста на контролера в крайно положение като използването тази позиция се допуска най-много в продължение на 5мин.
· При потегряне в наклон (задействанивласова или директна спирачка) е необходимо да се включи и ключа +F2-S10(движение със задържана спирачка) при което се явява нарастването на тока трябва постепенно да се разхлабва спирачката докато локомотива не потегли. След пълното разхлабване на спирачката да се изключи ключа +F2-S10(престава звуковия сигнал)
Става дума за 46 229, 211 221 с др. подобни
Публикувано на: Нед Мар 11, 2007 4:16 pm
от bdz46
Трябва да уточниш за какви локомотиви става въпрос. Това е вярно само за първите 4 машини серия 46 200, при останалите "Лок 1 готов" е +F2-H14, а +F2-H4 е ловреда в компютъра. Също така, останалите нямат амперметри за ток на двигателите +F2-P1 до +F2-P6, зощото това се показва на дисплея (първите изобщо нямат дисплей).
Публикувано на: Съб Юни 09, 2007 9:06 am
от Mario Evstatiev
Ето снимки от 46200-серия 2(46 235,242,229, 211, 238, 221):
1. Дисплей
Основен екран. Показва се с натискане на бутон D1 и дава комплексна информация за токовете на трите двумоторни единици, напрежението в контактната мрежа, ток на влаково отопление, уред за измерване на теглителната и спирачна сила и комплексна сигнализация:
Помощен екран с листа за последните 200 повреди(активира се с бутон D3):
Опростен информационен екран(активира се с бутон D4)
Помощен екран с възможност за визуализиране на разписанието на возения влак, чиито номер се задава предварително или в момента на активиране на екрана. Разписанието трябва да се въведе от сервизен работник, за да бъде показвано при активиране на екрана.
2. Пулт за управление
Панел с инструменти и сигналното табло F2-U1:

Публикувано на: Пет Ное 02, 2007 6:38 pm
от 44-134
Вчера моника(46 219) беше начело на ТВ съставен от вагони на ТЕЦ Бобов дол заедно с една шестица зад нея.
Публикувано на: Пет Ное 02, 2007 8:17 pm
от 44142
219 е била на товарна проба.
Публикувано на: Нед Ное 04, 2007 8:11 pm
от 44142
Скоро 219 ще заеме мястото на 208.
Публикувано на: Нед Ное 04, 2007 8:14 pm
от 44142
208 ще спира за бандажи съвсем скоро.
Публикувано на: Пет Ное 16, 2007 10:43 am
от 44142
По все още непотвърдена информацея лок 46238 ще бъде или е зачислен вече към парка на депо СФ.
Публикувано на: Пон Ное 26, 2007 10:06 pm
от 44142
Снощи в гара ГС е изпаднала 46238 с една к-с. Утре 46208 заминава за БС за смяна на бандажи.
Публикувано на: Вто Ное 27, 2007 1:28 pm
от bdz46
44142 написа:Снощи в гара ГС е изпаднала 46238 с една к-с.
Вечерта закара една празна вертушка до Вакарел.
Публикувано на: Сря Ное 28, 2007 9:17 pm
от 44142
Онзи ден 46211 е била на проби след извършено ГПР и до дни тръгва.
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 7:53 pm
от 44142
46211 снощи си е заминала за БС като втора на 8627.