Страница 1 от 1
Локомотиви №№ 142-150
Публикувано на: Пет Дек 08, 2006 10:17 pm
от Гост
Тук можете да обсъждате и да задавате въпроси относно тези локомотиви

Публикувано на: Нед Юни 24, 2007 8:06 pm
от Гост
Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 2:28 pm
от Mario Evstatiev
Локомотив №148 е минал освежителен ремонт с цялостно снемане на старата боя, грундиране и нанасяне на АКЗ и нова боя в депо Русе. Локомотива отново се намира на втори коловоз в музея в Русе, като е отворен за посещения и оглед. Оборудването в будката е частично запазено - лисват манометрите и привода на локомотивната свирка.
Ето една снимка от вчера, правена от колегата
SON_OF_JUDAS :
Някой от двамата колеги, които бяха с мен в Русе направи и снимка на локомотивната будка, така, че нека я покаже за да се добие пълна представа за моментното състояние на локомотива.
Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 8:36 pm
от NiGhtPiSH
Нямах място на картата за будката, но при желание като се разкара боята и се достави нов котел машината може да тръгне!
Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 5:08 pm
от Mario Evstatiev
NiGhtPiSH написа:Нямах място на картата за будката, но при желание като се разкара боята и се достави нов котел машината може да тръгне!
Доколкото знам през 1995 г., локомотив P3/3Z №148 е правил атракционно пътуване от Русе до Варна и след това е спрян и предаден на музея на транспорта. Причините поради които е спрян, обаче не са известни. Що се касае до възстановяване - няма особен смисъл, много ниска конструктивна скорост, много остаряла конструкция и освен това като музеен експонат също събира погледите.
Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 5:31 pm
от bdz46
Локомотивът е участвал в студено състояние в това и в други пътувания.
Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 5:35 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Локомотивът е участвал в студено състояние в това и в други пътувания.
Тоест е негоден за работа?
На много снимки съм го мяркал сам на чело на влака и съм се подлъгал, че е бил работоспособен. ЗА него в "ЖП транспорт" пишеше, че му трябвало нов котел за евентуално движение на собствен ход - тоест няма сметка.
п.п.: Може ли да се намери снимка от някое от тези пътувания - тогава доколкото знам е бил боядисан в светлосиньо

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 2:45 pm
от veselintodorov
Интересен модел жалко че неможе да се реставрира да върви и на собствен ход. Ако трябва да му се сменя котела някой дали ще се нагърби с тази задача. Ако и рамата е поистъняла от корозията ще е гадно, не пречи и в спряло движение да му се радваш.

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 3:09 pm
от stankos
Това за спрялото движение е хит на сезона !!!