Страница 1 от 21

Trainspotting

Публикувано на: Сря Фев 08, 2006 9:17 pm
от Mario Evstatiev
Както колегите от авоиспотърския форум, така и ние, жп. любителите практикуваме спотърстването - т.е. следенето на влакове. например днес сутринта компактната групичка от четирима души, двама от форума и двама гости :wink: поехме с вл. 8611 от София до гара Костенец, където слязохме и продължихме до кривата при предупредителния светофор на КСЦ и ето какви са резултатите:
БВ8610 с лок.44 060
ПВ10123 с ЕМВ 32 115/116
БВ1620 с лок. 44 080
ДТВ 80503 с лок. 45 155
УБВ8603 с лок. 44 132

След спотинга отпътувахме с ПВ 10114, като малко пообъркахме секциите и престояхме на Вакарел до заминаването на 10226 в ето това ЕМВ.
Като цяло резултатите от днешния спотинг са задоволителни, имайки се в предвид ето ТОЗИ ЛОКОМОТИВ, който е заснет от нашата група само два дни след изписването му от капитален ремонт в Горна Оряховица.

Публикувано на: Сря Фев 08, 2006 10:03 pm
от bdz46

Публикувано на: Сря Фев 08, 2006 10:13 pm
от Mario Evstatiev
Виждам, че спрямо красивата гостенка 44 132 са взети доста мерки, които са излезли отлично :wink: С чиста съвест можем да обявиме 44 132 за най - сниманата машина днес :)

Публикувано на: Сря Фев 08, 2006 10:27 pm
от bdz46
Трябва да признаеш, че има защо да е най-снимана.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2006 1:26 pm
от Mario Evstatiev
Днес отново групата от ЕЛ 43Р, 07-076.3 и аз отидохме на сутрешен трейнспотинг, като се взеха специални мерки спрямо ето ТАЗИ машина, като от нея успяхме да направиме следващите снимки:
Лок. начело на УБВ 8604
Апаратния шкаф на лок. 44 132
Един лъснат пулт пак на 44 132
Май засрамихме "лачените" 46-ци
Докато си спотвахме мина ето ТАЗИ ДВОЙКА електровози с товарен влак. На екипировката в депо София беше ТОВА, а зад него ето ТОВА. Между другото, часът отиваше към 11:30, когато се показа закъснелият с 1ч и 10 мин ПВ 10110, теглен от ДЛ 55 003. Това нещо беше поредното доказателство, че ЕМВ от серия 32 са си "изпяли песента". Между другото на ПВ 10110 беше ЕМВ 32 - 115/116, която ни докара в СФ от вчерашния спотинг. Очаквам колегата 07-076.3 да пусне неговите снимки от вчерашния и днешния спотинг.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2006 5:41 pm
от 07-076.3
Ето и обещаните снимки.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2006 5:55 pm
от 44142
Снимките са супер. Това с засрамването на 46 би било много хубаво самоче де да беше истина че маш е дигнала 120. Дано някога пак да видим 43р да се движат със 130. За съжаление никой не взима отношение или да правят каквито и да били опити за вдигане на ограничението. Говореше се че след смяна на осите ще ги вдигнат. Смениха оси и пак неги вдигнаха под предтекст че редукторите били стари. Чудно ми е ако някога почне подмяна на редукторите какво ли оправдание ще измислят за да не вдигнат ограничението на червените маш.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2006 6:25 pm
от 44142
ето и от мен една снимка на 132 самоче по 5-та линия.
Изображение

Публикувано на: Чет Фев 09, 2006 6:38 pm
от 44142
ето и още една интересна снимка. тези маш се срещат рядко по бързите влакове.
Изображение

Публикувано на: Чет Фев 09, 2006 6:43 pm
от bdz46
lok45111 написа:...закъснелият с 1ч и 10 мин ПВ 10110, теглен от ДЛ 55 003.
55 003 го срещнах на Казичане към 12:14 да се връща към Вакарел. Това е бил дизела, който кара влаковете за Чукурово.

Публикувано на: Пет Фев 10, 2006 12:14 am
от 07-076.3
44142 написа:ето и още една интересна снимка. тези маш се срещат рядко по бързите влакове.
Изображение
Това предполагам е на Черниче, а влака е 5610. Познах ли? :roll:

Публикувано на: Пет Фев 10, 2006 12:24 am
от Mario Evstatiev
Мисля, че да, но нека авторът да каже по - конкретно. А влакът не е ли 5624 :?:

Публикувано на: Пет Фев 10, 2006 12:41 am
от 07-076.3
Опс, поправка. Наистина май е 5624. 5610 е по-късничко и по това време на годината като е на Черниче би трябвало да е тъмно. А и на Черниче се разминават 5611 и 5624.

Публикувано на: Пет Фев 10, 2006 12:44 am
от Mario Evstatiev
ДА, именно, че 5610 е по тъмно на ЧЧ по това време. А гарата е наистина тази, която си предположил :)

Публикувано на: Пет Фев 10, 2006 7:59 pm
от Mario Evstatiev
Днешният трейнспотинг протече по 2-ра линия в участъка Томпсън - сп. Орлин, като разстоянието бе изминато пеша. В района на гара Томпсън бе заснет БВ 4612, който беше сравнително навреме. Пак там докато хапвахме мина ДТВ 70620 с лок. 45 171 и състав от вагон - цистерни на "ОМВ". След като хапнахме, тръгнахме към спирка Орлин, като се наложи да прекосиме Тунел №7, където в една от нишите за кантонери изчакахме да премине УБВ 2602. След като излязохме от тунела и стигнахме на сп. Орлин, заснехме БВ 4613, който отново беше с 44 123. Отпътувахме с ПВ 20204, който беше начело с 45 178.1. Когато се прибрахме в София и се отправихме към 1-ви глух коловоз на ц. гара, забелязахме, прикачена на състава на БВ 1651 доста нашумялата напоследък 44 132. Тъй като си заслужаваше труда, заснехме ТАЗИ СИМКА, както и ТОВА и ето тази ТАЛИГА. не се сдържах да се се снимам и аз с красавицата.