Страница 1 от 1

[в-к Стандарт]:Замръзна влакът Мездра - Враца

Публикувано на: Сря Фев 01, 2012 2:58 pm
от vkakachev
Замръзна влакът Мездра - Враца
http://www.standartnews.com/balgariya-o ... 32792.html

Мездра. Студът извади от строя електрическите мотриси, които возят пътници между Мездра и Враца. В сряда сутринта една от композициите буквално замръзна, като се наложи пътниците да търсят алтернативен транспорт за придвижване, съобщи бТВ.

Мотрисата потеглила по разписание в 7,36 ч. от Мездра, но успяла да измине не повече от сто метра. Малко по-късно обезверените пътници започнаха да напускат композицията. Те обясниха, че никой не им дал информация какво се случва, и уточниха, че вътре било изключително студено.

Влакът бе изтеглен обратно с друг локомотив. Началникът на гарата отказа коментар. Хората настояват въпросните електрички, произведени в бившия Съветски съюз в края на 70-те години на миналия век, да бъдат спрени от движение.

Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 2:48 pm
от denarr
при4ината е некадьрното-некомпетентно техни4еско обслужване на пневмати4ната система на влака за работа при зимни условия от обслужвастия и поддьржа6т персонал а не годините на емв-то.

Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 2:57 pm
от KRAKOMOBILA
И въпросната електричка е произведена в началото на 90-те.

Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 3:09 pm
от Mario Evstatiev
denarr написа:при4ината е некадьрното-некомпетентно техни4еско обслужване на пневмати4ната система на влака за работа при зимни условия от обслужвастия и поддьржа6т персонал а не годините на емв-то.
Пиши на нормална кирилица, колега!

Причината е ясна - някой не е сипал спирт в алкохолните пулверизатори и не е продухвал редовно кондензните гърнета и въздушните резервоари.

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 3:42 pm
от denarr
нямам.от както е запо4нал студа емв-тата са на партината на саморазмразяване. никои не им продухва пневмосистемата .тотално са обледени от доло и от там спира4ниа ефект е хептен зле.а требва само един преносим изто4ник на топал вьздух(не факли те са за локално размразяване)да се обдуха механиката и пневматиката при влизане в депо и нема да замрьзват(това се праве6е преди 90г в депо пд с парен ракав)ама сега кои му пука :?:а тези на горна си се движат та зна4и може та нее от годините.

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 4:29 pm
от Mario Evstatiev
В Подуяне отдавна го няма парния ръкав, но това не значи, че не може с нафтовите калорифери за отопление на халетата, да се развмразяват и ЕМВ. А проблема с продухването е решим - взема се от спрените 46-ти електрически продухвател, който се монтира на кондензното гърне и се включва във веригата за управление на компресора, като при старт на компресора, той да отвори за 10 секунди например.

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 4:39 pm
от bdz46
Гърнетата и да се продухват - не всичко се задържа в тях. Отделно не винаги има кой да им включи отоплението, та да изтече водата (а то си работи).

А както виждаме и ЕМВ 30/31 замръзват, където уж всичко е автоматизирано.

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 5:05 pm
от denarr
ми аз много ясно го написах преносим изто4ник(нафтов или друг калорифер) има достата4но време между влаковете за да влизат емв в депо и да се обдухва механиката и пневматиката идруго-подвагонните садьци са стра6но непльтни и се пьлнят сьс сняг-а кадето влиза сняг се полу4ава брак :D