Страница 1 от 1
"ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" Бр.3/26.12.11-01.01.2012 г.
Публикувано на: Нед Дек 25, 2011 4:46 pm
от Saruman
"ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" Бр. 3/26.12.2011 г. - 01.01.2012 г.
За мнения, предложения, критики, сигнали и писма:
press.blf@gmail.com.
Публикувано на: Нед Дек 25, 2011 7:54 pm
от Mario Evstatiev
ВНИМАНИЕ!
Тъй като файлът е с голям размер - 12 Mb е възможно по-трудното му зареждане.
Имайте търпение!
Публикувано на: Нед Дек 25, 2011 8:43 pm
от dido73
Пропуснали сте да споменете, че 250лв. ще се изплащат ако отпускарина ползва някоя от почивните бази на БДЖ.
Демек отпускарски рекет.

Публикувано на: Нед Дек 25, 2011 8:47 pm
от Mario Evstatiev
dido73 написа:Пропуснали сте да споменете, че 250лв. ще се изплащат ако отпускарина ползва някоя от почивните бази на БДЖ.
Демек отпускарски рекет.

Дидо, имаш право, ще бъде дъвкано в следващите броеве и това. Ако желаеш, на редакционната поща можеш да опишеш какви са плюсовете и минусите на КТД от гледна точка на работника и да дадеш своето мнение по случая, ще се радваме и ще публикуваме без преиначаване.
Нашата трибуна е свободна и открита
E-mail:
press.blf@gmail.com.
п.п.:
Коментирането на публично известни документи като КТД например не са в обхвата на заповедта на Управителите на БДЖ-ПП-ЕООД относно забрана за разгласяване на служебна информация от служители на дружеството без съгласуване с ръководството.
Публикувано на: Пон Дек 26, 2011 12:24 pm
от gzo
С отварянето на ПДФ-а и направо към 8-ма страница за очакваната с нетърпение част за радиовагона. Сърдечни благодарности Марио ! Ей това е истинска статия, с подробности, технически термини, схема и снимки. Жалко, че е изкорубен и това което го е правило уникален вече не може да се види. Техниката в него е била аналогова и съображенията за секретност към ден днешен са несъстоятелни. Секретна свързочка техника от същия калибър може да се види безпрепятствено в неохраняемия външен двор НВИМ, а също и да се закупи от разпродажбите на армията, но пак добре че не са го нарязали за жълти стотинки.
Публикувано на: Пон Дек 26, 2011 1:02 pm
от Mario Evstatiev
@gzo, благодарим за добрите отзиви
Реално техниката не е свалена, защото е секретна, а защото ще замине в музея, а част от нея, която има скъпи елементи ще остане за части. Оборудването е RFT - германска работа. Ако знаете само какви кабели и какви чудеса има, лошо ще ви стане.
Публикувано на: Вто Дек 27, 2011 8:12 pm
от Mario Evstatiev
Факт е, че независимият вестник за ЖП транспорт се чете не само от нас!
Представители на кондукторско-началник-влак-овото съсловие вече роптаят и заплашват членове на ред-колегията във връзка с изобличаващите материали! Но ние няма да се дадем!
Обявявам публично, че редакцията черпи по бира всеки заснел крадлив кондуктор и го предостави не редакцията! Нека видим нямат ли власт медиите в ЖП транспорта!
Публикувано на: Пет Дек 30, 2011 5:36 pm
от svd90
Перфектнен вестник. Поздравления за тези,които го правят !
А как няма да са ядосани кондукторите от съществуването му. Като знаят как спат в 1 класа и пушат в тоалатните някои от тях , мисълта да "лъснат " във вестника няма как да не ги плаши

Публикувано на: Пет Дек 30, 2011 8:35 pm
от Mario Evstatiev
@svd90,
ние сме независима медия, така, че редно е да ги е страх. Не могат нито да ни уплашат, нито да ни подкупят. А ако видиш нещо скандално, "щрак" и на редакционната поща. Да видят кон боб яде ли.
Весело посрещане на новата 2012 година!